NUNU MARKALI, KEK SHOW :)

>> 30 Ekim 2008 Perşembe


KAHVELİ- ÜZÜMLÜ KEK
3 yumurta- 1 sb şeker- 1 yk nescafe- 1/2 sb sıvıyağ- 1 sb süt- 1 çb sarı üzüm- 2 adet dövülmüş toz karanfil- vanilya- kab.tozu- 2,5 -3 sb un.

YABAN MERSİNLİ KEK (çevreci masa)

ÜZÜMLÜ- DAMLA ÇİKOLATALI KEK ( pijama partileri :)


GÜNKURULU - SİYAH ÜZÜMLÜ KEK (ramazan)
2 yumurta- 1.sb şeker- 1/2 sb sıvı yağ- 1 sb süt- 1.pk kab tozu- 1 pk vanilya- 1 çb siyah çekirdeksiz kara üzüm- iri dövülmüş fındık- limon kabuğu rendesi- yarım çay kaşığı ucu zencefil- 2.5 sb kadar un.


GÜN KURUSU- SARI ÜZÜM ve DAMLA ÇİKOLATALI ve CEVİZLİ KEK (ramazan)

3 yumurta- 1 sb şeker-1.5 sb süt- 1/2 sb sıvıyağ- 1 pk vanl- 1 pk kabt tozu- 3 sb kadar un- 1 yk portakal kab rendesi- 2 yk damla çik- 5 iri gün kurusu dilimlenmiş-1 çb sarı üzüm - bir avuç iri dövülmüş ceviz . ( 170* pişer )



Sayfa aralarında ve dosyalarda sıkışan keklerimi buluşturmak istedim sizlerle...Belirli tarifleri olmayan bu keklerim, sadece evde olanları bazen değerlendirmek adına yapılan çeşitlerdir.yani, yine NUNU MARKA :))
AFİYET OLSUN.

44 yorum:

daimamutfak 30 Ekim 2008 09:51  

Hangi keki yesem acaba....

Adsız 30 Ekim 2008 09:59  

şekerim şimdi aşağıda sana yazarken bunlar yoktu ki !!!!

ayol hangi arada yapıyorsun böyle şeyleri sen ??
:)))))))))))
marifetlilerin USTASI.
bakakaldım her birine. :=] :=]
SEMRA.

Adsız 30 Ekim 2008 10:34  

kekler nefiss harika canım ellerıne saglık cok guzel olmus. sevgıler..

Adsız 30 Ekim 2008 10:38  

nunucum hepsi birbirinden güzel..ellerine sağlık.

pelince 30 Ekim 2008 10:40  

Nunum sen ne yaptın,beni mahfettin...Nunu Kek evi olmuş burası...
Hangisine baksam,hangi tarifi denesemde arkadaşlarıma show yapsam diye düşünmeye başladım...

Süpersin!!

Ellerine sağlık..

Adsız 30 Ekim 2008 10:43  

aman aman aman..
nuraycığım ne denir şimdi bilemdim :))
bu kadar şiddetle istediğim bişey olurmu bugün onuda bilemicem :)))
sana uğrasam öğlen paydosunda hangisi var canım bunlardan ???

ASUMAN :)))

Unknown 30 Ekim 2008 11:15  

Canım tam bir şölen olmuş,sunum tek kelimeyle MUHTEŞEM...
Ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık,ben hepsinden birer dilim alsam olurmu.
Kocaman sevgiler ve öpücükler...

durutarifler 30 Ekim 2008 11:25  

Biz bir taneyi yapana kadar hatun yine döktürmüş. Hangisine bakacağımı şaşırdım vallahi. Ellerine sağlık

Fikrisabit 30 Ekim 2008 12:00  

Wooowwww supeerr olmus.
Tebrike derim sizi elleirnize saglık.

Fikrisabit

Adsız 30 Ekim 2008 12:12  

canım harikalar diyarındayız değilmi ??
yaratıcı arkadşım benim.

çok sevgiler -GÜLDEN.Y

Delfina ; 30 Ekim 2008 12:25  

hepsi birbirinden çiçekli,enfes ve başdöndürücü...ellerine sağlık nunucum...

egeli 30 Ekim 2008 13:34  

MMMHHHHH.....BU KEKLERİM BEN YERİİMMMM....ELLERİNE SAĞLIK CANİKOM....

Mutfaknotlari 30 Ekim 2008 13:52  

nunucum hangisine bakacağız hangisine yorum yzacağız nefis görüntüler
ellerine sağlık

Adsız 30 Ekim 2008 13:57  

KEKLERİN SULTANI :)))))
ŞAHANEMMMM BENİM.
ELİNE SAĞLIK.
gülbib.b

Pelin 30 Ekim 2008 14:22  

Nunu gerçekten de show yapmışsın. Kekelerin hepsi de birbirinden nefis lezzetlerle dolu.
Sevgiler

İçimden Geldiği Gibi 30 Ekim 2008 15:16  

süperrr olmuş herzamanki gibisin...eline sağlık

Unknown 30 Ekim 2008 15:32  

Super fikir wallaha:)

Damak Tadı 30 Ekim 2008 15:42  

Güzel bir showdu şekerim..Benim bile içim açıldı..))Ellerine sağlık tatlım..


Öpüyorum yanaklarından...Sevgilerle

Hayatın Ressamı 30 Ekim 2008 16:19  

nunu bir şey sorucam o silikon kek kalıbının markası nedir?nereden aldın?
ve pişirirken yağlıyormusun?
son olarak tam bir görsel şölen kharikalar harikası.tebrikler.

ebrulitatlar 30 Ekim 2008 16:25  

Hepsi birbirinden leziz Nunu'cum. ellerine sağlık. Sevgiler..

Yemekbahane 30 Ekim 2008 17:14  

oh oh maşallah... bir kek arşivi olmuş nerdeyse
ellerine sağlık

sevgiler
Müge

akasyakokusu 30 Ekim 2008 17:20  

Canım börek showww :))
Kek showw şahane.Kekler herbiri harikulade..
Ellerine sağlık iyiki aşermiyorum yoksa bir yerim şişerdi hihihih:)))
Hımm canım en üstteki kekte (adı aklıma gelmedi:)ayrı ayrı 1 su bardağı süt yazıyor..
İki bardakmı oluyor acaba süt..
Görüşmek üzere...

Ferhanca 30 Ekim 2008 18:16  

ben kek çok severim çayımın yanında istiryorum bunlardan hepside ahriak olmuş..
tekrarlarını bekleriz:))

sevgiler..

Bir Dilim Düş 30 Ekim 2008 18:41  

Nunucuğum ellerine sağlık harika olmuş hepsi de, ama ben en çok yaban mersinli ve kahveli olanı tercih ediyorum sanırım.

Sevgiler,
Evren

Adsız 30 Ekim 2008 19:05  

kahveli üzümlü keke bittim Nunu:)) eline sağlık cnm.

Sevgiyle.

hepsusluydum 30 Ekim 2008 19:54  

Coşulmuş gene :) ellerine sağlık...
Hadi bakalım, şımarıyorum ve böğürtlenli chesee cake tarifi istiyorum :)Bugün okul çıkşı bir arkadaşa gittik,nefis bir ağlayan kek yedik..eminim biliyorsundur...Sevgilerimle Zehr@

Unknown 30 Ekim 2008 20:00  

keklerin her biri ayrı güzel eline sağlık nunucum sevgiler

zero 30 Ekim 2008 22:45  

Börek şov, kek şov... Nefesim kesiliyor senin bu şovlerından:)

Adsız 30 Ekim 2008 22:47  

Hangisini seçeceğime karar veremedim :)
Ellerine sağlık. Hepsi birbirinden lezzetli görünüyor.
Sevgiler

fatosun mutfagından... 31 Ekim 2008 01:23  

sobelendin...konu başlığı sayfamda canım..beklerim:)))

Feyza Fidan 31 Ekim 2008 03:07  

Nunum tam show olmuş tammmm..Müthiş görünüyor hepiciği..Güzel ellerine sağlık,
Öpüyorum seni..

Adsız 31 Ekim 2008 09:23  

BİZ BAŞKA MARKA BİLMEYİZ Kİ
hehhehehehe :)))
VALLAHİ MARKASIN.
TESCİLLİ !!!!! ALTIN MADALYALI :))

çok güzeller be nunişşim.

FERDA.

Adsız 31 Ekim 2008 13:07  

Çatlağım benim ya yemek bloglarını gezmek güzel ama en çok senin tasvirlerini ve gelin gibi süslememeni seviyorum kopya çekiyorum misafirlere satıyorum heheh :)) Artık tescillisin balım söz Nunu marka diyeceğim :)) Hatta tarif sordu geçende ir arkadaşım senin linki verdim yorum bile yazdım dedi :) EE menajerinim bak ona göre heheh :)

neslihan erzincan özgür 31 Ekim 2008 13:11  

Nunucuğum harika bir geçit töreni olmuş.ellerine sağlık canım.misler gibi keklerin.görünüşler,içindekiler harika.afiyet olsun.sevgilerimle...

Adsız 31 Ekim 2008 13:21  

Kekler harika görünüyor.
Keki çok seviyorum.
Bayıldım, ben kekin tümünü alıyım.
Sevgiler.

Hülya 31 Ekim 2008 13:35  

Ben üzümlü kek severim ama evdekiler sevmez :((
Hepsi çok güzel olmuş ellerine sağlık

Unknown 31 Ekim 2008 14:47  

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
Akşam üstü sohbetine gelen dostlara,Hanımlarla yapılan günlere,Beş çayına gelen misafirlere,Her biri birbirinden lezzetli tarifler...

http://porselendemlik.comhttp://birdemliksohbet.comhttp://selmahlc.blogcu.com tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati 29 için 03.11.2008 -16,11,2008 TARİHLERİ ARASINDA PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 29 EV SAHİBESİ OLARAK http://karabiberinmutfagi.blogspot.com/ OLARAK GÖREV YAPACAĞIM YANİ BEN YAPACAĞIM…

SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
HEP BİRLİKTE ETKİNLİGİMİZE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 29" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM ..
C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.
SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
TARİFLER PAZARTESİNDEN İTİBAREN YAYINLANACAKTIR..

Saliha 31 Ekim 2008 15:11  

YA NUNUCUM,HANI O IKINCI SIRADKI KEK VARYA MUHTESEM CIKMIS RESIM OLARAK..MUHAKKAK YANTARAFA FALAN KOY HERKES HER GIRDIGINDE GORSUN..

HAKIKATEN MARKALASMISSIN NUNUM,ELLERINE SAGLIK...BU KADAR GUZEL KEKLER ENFESSSSS

Flame 31 Ekim 2008 16:28  

Süslemeler böyleyse tadı kim bilir nasıldır. Elinize sağlık. Kek kalıplarınız hakkaten çok güzelmiş.

Baharcicegi 31 Ekim 2008 17:11  

gecmis olsun dileklerin icin tesekkür ederim canim.
kek ziyafeti var sayfanda hangisine bakacagimi sasirdim ,birbirinden nefis olmus ellerine saglik kek show keyifle yutkunarak seyrettim

lemanice 31 Ekim 2008 21:43  

kek show müthişte bize seyretmek düştü:ellerine sağlık canım ekledim seni.sende beni eklermisin?sevgiler.

aslı'nın mutfağı 1 Kasım 2008 08:03  

Hepsi birbirinden güzel Nunu'cum, ellerin dert görmesin..

Bir Dut Masalı - nUnU 1 Kasım 2008 09:26  

Beğenilerinize çok teşekkür ederim..

SEVGİLERİMLE.... nUnU

Unknown 1 Kasım 2008 23:35  

canim kekler muhtesem hangisine bakacagimi sasirdim .Ufff gecegece nasilda canim cekti en altta ki kekini yarin ikindi cayina yapacagim rejimde neymisss:))))

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP