FIRINDAN GEÇEN GÜZELLER :)

>> 24 Ekim 2008 Cuma


Mandalina taneli ve soslu baget tavuk .


Baget tavuk-sarımsak,2 mandalinanın suyu ve taneleri- kekik- az zencefil,tuz-domates-
(arzu eden olursa 1 kahve fincanı beyaz tatlı şarap)
(portakalla yaptığım bu yemeği,kıbrıs'tan bu hafta gelen limonlarımın içinden çıkan mandalinalarla denedim. Nasıl kokuyorlar o mandalinalar bir duyabilseydiniz...

Köfte- baget tavuk- patates-baharatlar-domates-biber (önceden yayınlamıştım)
Fırın poşetinde, baget tavuk- baharat- domates rendesi- sarımsak- 2 ye bölünmüş soğan,(önceden yayınlamıştım)

Bonfile (önceden,hafif kızartın)-bezelye- patates-domates-kekik- kırmızı biber- karabiber-tuz-azcık zencefil-minik tutam muskat.( önceden yayınlamıştım)

19 yorum:

:)den 24 Ekim 2008 09:28  

Nunucuğum bunlar gerçek mi?
Şahanesin canım. Neşene ve yarattığın birbirinden güzel yemeklere bayılıyorum. Ellerine sağlık canım. Mandalinalı baget tavuk favorim oldu. Tadı nasıl acaba?

Damak Tadı 24 Ekim 2008 09:49  

Canım şenlik var sanki burada..))Hepsi çok nefis fakat benim aklım bagetlerde kaldı..))Portakallısını tatmıştım ama mandalinalısını tatmamıştım..Kesin NUNU orjin tarifidir..Bayılıyorum sana nunu'm..Maşallah,ellerin dert görmesin tatlım..


Sevgilerle..

Unknown 24 Ekim 2008 10:15  

bu gün fırın show var ne güzel fırında pişirmek en sevdiğim yemek pişirme şekli eline sağlık canım mandalinalı denenicektir sevgiler

Adsız 24 Ekim 2008 10:38  

harika olmuşlar nunucummm mandalina hiç aklıma bile gelmezdi..müthişsin ellerine sağlık canımmm..sevgilerimle..

zero 24 Ekim 2008 10:43  

Bayıldım bayıldım bayıldım! Derhal mandalina ya da portakal alınacak ve ilk yemek bu haftasonu denenecek!

Adsız 24 Ekim 2008 10:44  

canım ellerıne saglık nefıs gorunuyor herbırı.
sevgılerımle..

Bir Dilim Düş 24 Ekim 2008 10:59  

Nunucuğum hepsi de birbirinden güzeller bayıldım. Ben de bugün tavuk yapmayı düşünüyordum ve sanırım senin şu mandalinalı tarifi deneyeceğim, gerçi benimkiler tavuk pirzola ama yine olur sanırım.

İyi hafta sonları canım,
Evren

durutarifler 24 Ekim 2008 10:59  

Ne zaman yapıyorsun bu lezzetleri hiç anlamıyorum ki. Hatun bir de sadece bir tarif yollamakla da yetinmiyor. Ellllleriine sağlık

neslihan erzincan özgür 24 Ekim 2008 11:00  

Nunucuğum döktürmüşsün yine,eline sağlık canım.mandalina fikri süper,limonların kokusu buralara geldi.afiyetler olsun canım.sevgilerimle...

Adsız 24 Ekim 2008 11:14  

arkadaşım sen ,ne yaratıcı bir kızsın yawwww..

sana taş yollasalar onuda bir bişekilde yemeğe ekler,
yer hale getirirsin.. :=]]
valla bayılıyorumm şu yaratıcılığına.
süperrler hepside.
allah nazardan sakınsın seni bencede.
MAAŞALLAHHHHHHHH.

GÜLBİN.B

Adsız 24 Ekim 2008 11:20  

nunummm, harikasın yaa. mandalina ne hoş bir fikir. Nasıl lezzet katmıştır. ben birkaç yemeğe turunç eklemiştim o aroma müthiş oluyor. mandalinanında öyle olduğuna eminim.

Ellerine sağlık. Mutlaka denenecekler arasına girdi :)

sıcacık sevgiler.

ebrulitatlar 24 Ekim 2008 11:56  

Hepsi çok güzel görünüyor Nunu'cum. Mandalinada çok yaratıcı olmuş gerçekten. Ellerine sağlık. sevgiler, iyi haftasonları..

akasyakokusu 24 Ekim 2008 13:04  

Canımmm nefisler...Öğle yemeğim için bir porsiyon lütfen:)))
Ama biraz fazlaca koy emi..
Öptüm sevgiler canım..

şeker pasta 24 Ekim 2008 13:32  

Fırından ne güzellikler geçmiş Nunu'cuğum. Ellerine sağlık...
Harika olmuşlar...

Begüm 24 Ekim 2008 20:07  

Nunucum, ellerine saglik. Nefis olmus bu yemekler... Bazi meyveler ne cok yakisiyor yemeklere degilmi... Incir, nar'li bende yaparim. Mandalina hic aklima gelmemisti. Nefis olmustur kesin.

Mehtap Pasin Gualano 25 Ekim 2008 11:26  

Sizin orda gunler 40 saat filan mi? (Masallah diyorum, nazara inandiginizi bildigim icin).. Hepsi cok guzel gorunuyor.. ellerinize saglik

ZencefilliÇörek 25 Ekim 2008 14:33  

hepsi birbirinden harika ama en cok mandalina taneli ve soslu baget tavugu merak ettim. :)

KelebekGibi 25 Ekim 2008 22:14  

Firin yemeklerini cok severim cooook, bunlarinda enfes oldugu kesin!
Birde limon yerine mandalinayla denemen degisik geldi, yani denemeyi planliyorum ilk firsatta,sevgiler.

Ferhanca 26 Ekim 2008 20:26  

Nuryacım bir yerlere gitmek yok, vazgeçmek yok bu güzel yemeklerel yola devam..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP