EGE GÜZELİ

>> 23 Ekim 2008 Perşembe

ETLİ GİRİT KABAĞI ( Kıbrıs'da deniyor, yayla kabağı da )






Öylesine dolduki dosyalar, temmuzdan beri ,neredeyse ekim sonu oldu ,hala sırasını bekliyen tarifler, geziler, davetler, sofralar, dolu dolu yaşanmış zamanlar var yayınlanmayı bekleyen...
bende her güne bir post hazırlamaya karar verdim.
sayfamda yer almasını istediklerimin ,yetişmesi için böyle yapmam gerekli çünkü.
dolmalıklar ne yazıkki çeşmeden alınmıştı temmuzda, sakız adasından gelmişti pazara dolmalıklar,daha çiçeği üstünde, süt süt kokusu üzerindeydi eve geldiklerinde.

Tarif vermiyorum.zaten göz kararı yapılmış bir dolma idi. sizler bildiğiniz lezzet miktarını kullanarak dolmalarınızı hazırlıyabilirsiniz. sadece taze nane ve dereotunu mutlaka eklerim. bu dolmaları kuşbaşı minicik etlerle de yaparım.( kabaklar önceden pişecek biraz. etlerde tabii. paylaşacağım bu tarifide. hatta kızarmış kabakların ortalarına peyaz peynir - izmir tulumu koyarakda fırında yapıyorum hepsi paylaşılacak zamanı geldikçe.

ben dolmalarıma kıyamadığım için sayfamda yer almasını arzu ettim.
Herkese güzel bir gün diliyorum... sevgilerrrrrr...

29 yorum:

Adsız 23 Ekim 2008 10:02  

şimdi güzel kekine uğramıştım, bir de baktım akşam yemeğim de gelmiş.
biiyormusun ben hiç yapmadım bu kabktan. hala varmı bilmiyorum !!
görüntüsünü çok seviyorum zaten. helede sen böyle yapıp koyduktan sonra, bende çok istedim yapmayı şimdi.
harika olmuş. eline sağlık canım.
NESRİN.

Damak Tadı 23 Ekim 2008 10:14  

Çok nefisler canım..Bende dün yaptım Mersin usulü..))Ellerine sağlık tatlım..


Sevgilerle

Saliha 23 Ekim 2008 11:27  

ellerıne saglık bu tobul kabaklara bayılırım ben ya:)) uskudar pazarından alırım hep..

sevgılerımle..

akasyakokusu 23 Ekim 2008 12:24  

Canımm en sevdiğim kabaktır kendilerii..
Ama burda pazarlar olmadığı için ancak migros'ta bulabildim..
Helede etsine bayılırım şansıma öğle yemeğine sana gelmişim.
Ellerine sağlık canım benim...

Adsız 23 Ekim 2008 12:30  

kabağa bayılıyorum nunuşum.
böreğine- salatasına (özellikle senin sitendekine),dolmasına, kızartmasına her şeyine bayılıyorum.
ellerine sağlık hayatım.
bak resim ötesi güzeller karşımda..
çok çok öperim ttatlı yanaklarından.
iyi günler canım.

Selma.

Hülya 23 Ekim 2008 12:38  

Yerim ben o mink dolmaları.
Zaten kabak dolmasına bayılırım hele de böyle estetik olanlarına hayır diyemem.
Sevgiler

egeli 23 Ekim 2008 12:46  

OY OY OY....BU KABAKLARA BAYILIRIM BEN,BİZİM BURADA BOL MİKTARDA VAR :))DOLMASI HARİKA OLUYOR,ELLERİNE SAĞLIK CANIMCIM,NEFİS OLMUŞ....ÖPTÜM CANIM.

Adsız 23 Ekim 2008 13:05  

Dolmalar nefis görünüyor ellerine sağlık canım. Etlisinin tarifini beklerim.

neslihan erzincan özgür 23 Ekim 2008 13:49  

Çok güzel bir görüntü Nunucuğum,renkler şahane,tadı da harikadır eminim.ellerine sağlık canım.Yaban mersinli kek de harika görünüyor,çok iştah açıcı bir görüntüsü var.afiyetler olsun efenim.sevgilerimle...

pelince 23 Ekim 2008 14:36  

Ben daha önce yemedim ama bu görüntü şahane,yanında yoğurtla hemen bir tane alıyorum...
Ellerine sağlık...

HUYSUZBALIK 23 Ekim 2008 14:47  

and the Oscar goes tooooooo :) Efendim ödülünüzü almak için sizi bloguma bekliyorum :) Sevgiler...

Adsız 23 Ekim 2008 14:51  

O kadar muntazam ve şık servis ediyorsun ki tadınında enfes olduğuna eminim canısım

Adsız 23 Ekim 2008 15:01  

hayatım bende kabaksever olarak bu güzel servisi memnuniyetle kabull ediyorum.
ne kadar güzel bunlar böyle, nasıl belli taze olduğu yeşil yeşil..
seni çeşme güzeli seni... :))
seni ege sevdalısı senii... :)))))
eline sağlık şekercimm.

BANU.

zarpandit 23 Ekim 2008 15:04  

ben markette annemle kabak yemeği dolması hatta salatası yapacaksak muhakkak bu kabaktan seciyorum ay sarılasım geliyor şirinlikleri yuzunden onlara:))

cok şirinler..sunum içinde ayrıca cok tatlılar..

Adsız 23 Ekim 2008 15:04  

nunucum, ben kuşbalı demişsin ya onu çok merak ettim, bana mail olarak atarmısın.
valla bilmediğin yok arkadaşım, onuda sen yaratmışındır eminim.
kitapda yazarsın, programda yaparsın. :)))
ben sana çok yakıştırıyorum. !!!!
çok güzeller inanki. hayran oldum.

çok sevgilerle öpüyorum seni.

ZEYNEP GÜNAL

ZencefilliÇörek 23 Ekim 2008 15:24  

tam da bu aksam kabak dolmasi yapmayi planlarken bir de baktim karsimdalar.:) ellerine saglik, tabak da cok şık..

Ebruli 23 Ekim 2008 15:30  

Hiimmmm nefis gorunuyor bu dolmalar. Ellerine saglik. Her gun yaz ama, okuyamazsak da kusura bakma. Cunku yetisemiyorum inan. Takip ettigim bir suru blog var...
Arasira da hep icimden: "ya, her gun yazmasalar, takip edemiyorum, yetisemiyorum okumaya" diye soyleniyorum. Ama zamani olan yazar tabiki de. Benim her gun yazmaya vaktim olmuyor. Cunku calisiyorum...

Adsız 23 Ekim 2008 15:35  

akşam için iyi fikirr...
vede ne kadar muntazam elin vardır senin nunucuğum böyle..
tü ütüü.. maşallahh dedim :=]

etisini de ilk kez duydum, valla bravo sana.
yine tütütütüüüü maşallah dedimm :=]]]]

HER GÜN BEKLİYECEĞİM ŞAHASERELRİNİ !!!!!!!

Tüüüt tütütü maşallaaaaaahh..

ESİN.

durutarifler 23 Ekim 2008 15:50  

Biz de bu kabağın tutkunu olduk. Ben önce genetiği falan değiştirilmiştir diye pek yanına yaklaşmamıştım ama menşeini öğrenince doya doya yapıyorum.
Ellerine sağlık

Adsız 23 Ekim 2008 20:28  

evet çok doğru sevgili nunu, bizim izmir taraflarında girit kabağı denir, sade prinçliside olur, otlusuda.
ama sizin sunumunuz da çok güzel.
okadar zarifki, elinize sağlık.

AYSEL BATUR.
seferihisar-izmir

Bir Dilim Düş 23 Ekim 2008 20:38  

Canım ellerine sağlık hayatım dolmalar nefis görünüyor ama ben en çok peynirli olan tarifi merak ettim. Sabırsızlıkla bekliyorum.

Sevgiler,
Evren

Adsız 23 Ekim 2008 21:02  

canım bu dolmalara bayıldım nefıs gorunuyor ellerıne saglık sevgılerımle..

Unknown 23 Ekim 2008 21:34  

bende bu kabakların şirinliklerine bayılıyorum hazırladığın dolma nefis görünüyor sevgiler

Hayatın Ta Kendisi Lokantası 23 Ekim 2008 21:58  

Bu kabakların görüntüsüne bayılıyorum. :)
Ellerine sağlık

yildiz 24 Ekim 2008 01:30  

Bu kabak türünü daha önceleri de gördüm,tabii net´ten.Maalesef tadina bakma sansim olmadi,kabagi burada bulsam yapacagimda, yokkk.
Güzel bir görüntü,ellerinize saglik.
Sizi arkadas listeme aldim,karsilikli olursa sevinirim.
Sevgiyle ve dostca kalin....

fatosun mutfagından... 24 Ekim 2008 01:30  

hayırlı cumalar canım..allah her şeyi gönlünce ve dilediğince versin..sevgiler

Mehtap 24 Ekim 2008 10:51  

Ellerine sağlık.Hepsi çok güzel Nunucuğum.

Unknown 24 Ekim 2008 13:33  

Canımmm senin elinden sebzeler bile farklı kabaklar muhteşem,bagetlerde enfes mandalinalar bence halinden memnun sunum zaten tek kelimeyle MUHTEŞEM...
Ellerine sağlık öptüm...

Adsız 29 Ekim 2008 11:56  

ellerine sağlık bu dolmalar beni ye ye diye bağırıyolar akşam kesin dolma yapıcam buarda hepinize geçmiş olsun ama bana daha değil benim bloğum açılmadı bekliyorum dutcum öpüldün

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP