BOZCAADA'DA (tenedos) YAZA VEDA. :(

>> 14 Ekim 2008 Salı

Merhaba arkadaşlar, söz verdiğim gibi 26 ağustosta ki bozcaada gezimizi biraz gecikmişde olsa yayınlıyorum.
ve hep söylediğim gibi önce ÜLKEMİ ,sonra EGE'yi çokk seviyorumm..
Resimler Sizin İçin......Ama ben GÖKÇEADAyıda görmek isterim derseniz sevgili arkadaşım HEP SÜSLÜYDÜM ZEHRAya hemen uğrayın, kendisi adalı çünkü, hem çayıda hazırmış, hadi beraberce gidelim.. Sevgilerrrrrr..


feribottan adaya bakış,
Biliyorsunuz GÜLE GÜLE FİLMİ bozcaadada çekilmişti, taa ozamandan beri
aklımdadır ada.

feribottan kaleye bakış,

bandırmada yenen öğle yemeği (inegöl lokantası sahil)

ayazma koyu ve plajı, , gözlemeleri müthiş,

adada harikaaa bir koy, ama deniz kestanesi dolu :(( çok dikkat !!!

ÇAPRAZ OTEL-ÇAPRAZ KOYUNDA GEÇEN 1 GÜN.

otelin zeytinleri, (çok özledim ::(



yosunbukacığıımm.. bak ne var burda ??? :))
hayran oldum rengine ve dokusuna !!

otelin evcil cins kuşları,uçup uçup geri geliyorlar,

öyle huzurlu bir yerki çapraz otel,karşıda geçen çanakkale - geyikli seferlerini bile otururken seyredebilirsiniz,

çapraz otel kıyıları,
http://www.capraz.com.tr/restoran.html

kendi üretimi olan ada şarapları,

sportmen keçi, :)) ama yenilgiyi hazmedemedi :))

çapraz otel,

iğdeleri ne kadar özlemişiz meğerse.... ( çapraz otel )

bu adaya has üzümlerin kokusunu ve tadını asla unutamayız,(çapraz otel )
ŞİMDİ ATAOL ÇİFTLİĞİNDEKİ 24 SAATİMİZE GEÇELİM

( adada 2.günümüz ) yemeklerini ve kahvaltılarını unutamayacağız.......

çiftliğin hanım ağasına gülmek serbest arkadaşlaarrr :)))))))))


az kalsın beni yiceklerdi !!! nasıl kovaladılar vede ben nasıl kaçtım görmeliydiniz..
herkes çok güldüü :)))) taarruz birazdan.....

dizüstüm yanımda, kitabım elimde buradaydım,

güzel tasarım :)))

ekmeğe bayıldım, kara üzüm reçelinede, biberleri ise elimle topladım, peynirler sevgili keçimizden di :))

ağustos sonuydu ama ,tadları şeker,içleri pespembeydi .. bayılırım !!!

pembe domatesleri,tijen'e ve sibel'e yolluyorum (biraz zamanı geçmiş mi ne ? :((

her zaman bayıldığım domates reçelleri, bizzat çiftlik sahipleri sedef hanım tarafından yapılıyor. herşeyi kendileri yapıyor.. eşi murat bey ve güzelim kızlarıda daima oradalar.

karpuz kabuğu reçeli, !!!! (fena değil )

harkulade bir akşam yemeği ( zeytinyağlı ege çeşitleri )

kabak çiçeği zeytinyağlı dolması,

börülceler, favalar,bamyalar, sarmalar,kabak çiçekleri, enginarlar lar lar...

ahh güzelim ege mutfağı ....


allahtan boy var :))

sağolsun kendilerinin peynirlerini pek sevdik :))

ataol çiftliği otoparka iniş,

Ataol çiftliği ( adada 2. günümüz )
ARAL ÇİFTLİK- OTEL DEKİ BİR GÜNÜMÜZ

aral çiftiğinin en şeker yerlerinden biri, ( adada 1. günümüz )

dünya ülkelerinden toplanan aksesuarlar,

aral çiftliği

aral çiftliği,

canım barbunlarım :))

aşağıdaki meze ve zeytinyağlılardan tercihlerim,
Fiatlar !!!!!!
akıllara zarar bir çeşit vardı !!!!!

öyle güzel bir sahilki ,inşallah görmeyenlerede nasip olur oralar,
div> :)) burası dilek ağacı,
ben sizler için yazdım merak etmeyinn.. hep ORTAK dileklerden olanları yazdımm :)))

sevgili hep süslüydüm zehra'ya sevgilerimle :))

:((((((((((( çok yazıkkkkk....

sahiller balık restaurantlarıyla bezeliydi,

güneş battı.....

sahilden kaleye bakış,

çok cici mamalar var,

akşam olunca her yer çok keyiflendiriyor...

adanın en büyük özelliği domates reçelleri ,

madamın reçelleri çok hoşş, buradan da aldık biride Gelincik reçeliydi !!!

lokmasız ege olurmu hiç ??

tazecik adaçayları,

kekik yol boyunca toplayabileceğiniz bir şans, bunların hepsini aldık !!!!
çünkü limon aromalı bir kekik bu..etlerde şahaserrr....

30 ağutos törenlerine hazırlıklar, tören olağaüstüydü

her yer kırmızı !!!

GURURUMUZ !!!!!!!!!!!!! KİMLİĞİMİZ,

Cumhuriyet meydanı, tören sonrası,

sahilden evler,

ahhh.. neler neler aldım arkadaşlarıma !!!!!!!!!!

en sevdiğim çarşı, üzümler-reçeller-baharatlar- sebzeler- zeytin ve yağlar,neler nelerrrrrr....
çarşısından bir görüntü,

buralar çarşısı, sağlı sollu, arkalı önlü sokaklar da neler var neler..
bu teyzenin gözlerini yakından görmenizi çok isterdim.
ama önce üzümleri görmeniz lazım,
burası bir bar, antika koltukların pembe ve mor olduğu çok şeker bir mekan, (sahilde)


tarihi çınar altı kahvesi . patlıcanlı böreğini yerin derim.
SAKIZLI KAHVE ve yanında Likörüde unutmayınız. nefffiss..

meşhurr salkım restaurant, yemekleri hoşş, sakızlı tatlılar var !!
kaleye giden sokaklardaki mekanlar ve işletmeler.

kaleye uzanan yol, (mevkiileri bilmiyorum ne yazıkki)
rum evleri,
kalenin sokakları,

kale kıyıları,
ayazma kıyıları, adanın güneyinde deniz enfes,
ayazma plajı, gözlemeleri tadılmalı ,
benim mekan :))
KARADUT
şirin bir aile restaurant ve ev yemekleri bulabileceğiniz sakin bir ortamdır,
hatta terasından Gökçeadayı bile seyredebilirsiniz. resimler çıkmamış ne yazıkki :(((
ayazma koyu yolları,
tüm yol kenarları kekik dolu, toplayın doya doya..
bozcaada iskelesi.


Çok güzel bir 3 gündü. Yazın son 3 günü.
ataol çiftliğindeki şirin günü hiç unutamam, huzur ve ahenk heryerde bir arada olamıyor.
çimlere boylu boyunca uzanmak, her gün çiftlik hayvanlarını beslemek, ördek ve kaz peşinde koşturmak, veya onlar sizin peşinizde koşturur :)), miss gibi rüzgarlı ve şahane kekik kokan temiz havayı solumak, deniz kenarında o duru sulardaki yılan balıklarını oynaşmasını seyretmek, geceleyin yıldızların altında ,ayla biraz sohbet etmek, tepelerden deniz ve adanın elele tutuşmasını seyretmek, zeytin ağaçlarının gölgesinde kitabımı okumak, incir ağacının kendini bize eğmesi, salıncaklarda çocukluk günlerime döndüğüm anlar, masal kahramanım-yol arkadaşımla beraber ortak hayaller, gözlerimi kamaştıran sardunyalar,mis gibi elimde tuttuğum kahvemle sizlere tuttuğum notlar, zafer bayramında dolan gözlerimiz, vede dalgalar kıyıya değil sadece ruhuma vuruyodu o anlarda..
tam bir RUHSAL BESLENME ile doldum.
div>
aral çiftiğinin nezihliği,
çapraz oteldeki manzara- huzur- deniz- unutulmaz üzümleri- kavunları-domatesleri !!!
taş kahve,
Kale,
çınaraltı kahve,
balık restaurantları ve harkulade meze ve zeytinyağlılar,kalamarlar ,kalamarlar, kalamarlarrr ..özel ada tostları !! ( zeytinyağlı-domatesli-kaşar ve bol kekikklii ahh ah..
ya,havası- pazarı- çarşıları- zeytinyağı müzesi-ceneviz kalesi reçelhaneleri-
koyları- plajları-
arkamızda bırakıp buruk bir veda ile, tekrar sözleşerek bozcaadayla vedalaşıp ,İstanbul'a doğru yollara koyulduk...

48 yorum:

NzlGl 14 Ekim 2008 16:01  

Sevgili nunu

Bozcaada görmek istediğim yerlerden biri Ama oraya gitmemdeki asıl amacım domates reçelleri. Benim gibi reçel sevmeyen birisi uzun zamandır bu reçeli sayıklıyor. Annemin arkadaşları bana bir kavanoz getirmişlerdi belki 3 sene evvel tadları hala damağımda.
Ne yaptıysam nereye baktıysam bulamadım
Yer çok güzel fotoğraflardan keyif aldığınızda belli oluyor.
Keyfinizin daim olması dileğiyle

sevgiler

Adsız 14 Ekim 2008 16:06  

Nunu'cuk kuş bakışı plaj ve traktör resmi favorim çok şeker ya hatta tarktörü fbooka da ekle çok sevdim :)

TAZE NANE 14 Ekim 2008 16:32  

Ben seninle görmediğim yerleri geziyorum. İnan bozcaadıyı nerdeyse gezdim gibi. Harika kareler çekmişsin. Tebrikler.
Sevgiler.

PASTA TASARIM By Nesrin Tong 14 Ekim 2008 17:12  

NUNUCUM NE YAPTIN SEN :) ..... BENİ TAAA 7-8 SENE ÖNCESİNE GÖTÜRDÜN.... BİZ ÜST ÜSTE 3-4 YAZ ORADA TATİL YAPMIŞTIK..... NASIL GÜZELDİ..... TEKRAR GİTTİM GİTTİM GELDİM ANILARDA BOZCAADAYA.....EN GÜZEM ZAMANLARIDIR EYLÜL - EKİM BAŞLARI ..... O DOMATESLER, O REÇELLER VE ÜZÜMLER VE ŞARAPLAR VE DENİZ..... ÇOK ÇOK GÜZEL BİR YER... KISMET OLURSA YİNE GİTMEYİ ÇOK İSTERİM..... BENİ ORALARA TEKRAR GÖTÜRDÜĞÜN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER... ÖPÜYORUM CANIM.... SEVGİLER.....

Unknown 14 Ekim 2008 17:13  

Nunu'cum ne kadar güzel yerler ve değişik lezzetler yüreğine sağlık o kadar güzel resimlemişsin ki gitmiş kadar oldum.
İnşallah birgün gerçekten gitmek nasip olur,öptüm...

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Ekim 2008 17:54  

NZLGL,
:(
çok haklısınız, gerçektende o lezzet nasılda farklı..
ancak tadanlar biliyor..satışı yapılan yer duyarsam hemen size yazacağım.. tşkrlr svglr.


CRAFT WOMAN
:))))))
seni seniii :)))) ok.


TAZE NANE,
bilirim o heyecanlı duyguları..
bir gün gezeceksin biliyorumm.
sevglr cnm.


PASTA TASARIM,
ah Nesrinimm.. güzel duygular ve heyecanlar..
nede haklısın sözlerinde.. gitmek lazım , özletmemek lazım...
sizler için zaten bu resimler.. Mutlu oluyorum sözlerinizle...
tşkrlr cnmmmmmmmmm.



DERYAcığım,elbette elbette gideceksin..
inşşş.. svglrrrr

kelebeklisaniyeler 14 Ekim 2008 18:04  

Cok guzel bir yermis,insallah gitmek kismet olur,sayende bende gezmis oluyorum...lezzetlerde harikaymis,resimlerde oyle,bu guzel paylasimin için tesekkur ediyorum optum seni...

tatlıhayat 14 Ekim 2008 18:20  

merhaba nunucum ben hep süslüydüm zehra nın görüncesi ada resimlerine bayıldım en kısa zamanda gitmek istiyorum.ayrıca zehranın domates reçelide bir harikaydı aklında olsun derim.sevgiyle kal

egeli 14 Ekim 2008 18:55  

HANIM AĞAMMMMM,SAYENDE BİZ DE GEZDİK SAĞOL VAROL BACIM....
ALLAH İÇİNE SİNDİRSİN,BİR DAHA TEKRAR NASİP ETSİN İNŞALLAH....SEVGİLER

Betül İnce 14 Ekim 2008 18:56  

Fotoğraflara daldım gittim, hele Çanakkale-Geyikli bölümü. Bir ucumuz Çanakkale-Ezine-Geyikli üçlemesidir. Nasıl özlemişim. İki senedir gitmedim. Teşekkürler.

Sevgilerimle.

Adsız 14 Ekim 2008 18:58  

hanımağaların en güzelii..
ahh bayıldıkk..
ŞAHANEMM SANA
BAYILDIKK..
bozcaada da amma klas be arkadaşımm.
hayran kaldıkk.
selamlar cnm.

Gülbin.B

Yaşamın kıyısında 14 Ekim 2008 21:05  

En son iki sene önce gitmiştim, çok severim.
Öyle güzel resimler çekmişsin ki, bildiğim herköşe var, gitmiş gibi oldum.
Sevgiler...

zero 14 Ekim 2008 21:13  

oohhhh gitmiş kadar oldum bu güzel resimlerle. Bu sene çok gitmek istedim bozcaada'ya ama olmadı. (laf aramızda benim her sene gitmek istemediğim yer yok ki, neyse...) Her mevsim ayrı görmek istediğim yerlerden biri Bozcaada. Hanım Ağalık da çok yakışmış hani:)

Adsız 14 Ekim 2008 21:55  

insanın ruhuna en iyi gelen tek blogg burası..
emin ol ciddi söylüyorum.diğer arkadaşların da çok farklı ama senin olaylara bakış açın enfes..
yaşıyorsun hatta en hücrelerine kadar..
dünyanın en güzel arkadaşı ve HANIMAĞAMSIN..
BOZCAADA GÜZELİ =)
sevgilerle öperim canım.

nesli.

Blogen Ust@ 14 Ekim 2008 22:15  

Yahu ben ne diyeceğimi şaşırdımm :) Koskoca Blogen, dünyada ayak basmsdık yer bırakma, bu adayı es geç. Olcak şey değil... Yazın gitçem ama valla... Kelimelerin kifayetsiz kaldığı andayım. Saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum...
Bu arada Cevher bi instat cafe yapmış kiiii parmaklarımızı da içicez :) Gelsiin kekler kukiler... Bekliyoruuum :))

Serap'la turuncu lezzetler 14 Ekim 2008 22:50  

çok görmek istediğim yerdi Bozcaada sayende bir güzel gezdim:) çok güzel kareler çekmişsin paylaşımın için teşkrler canım..öpüyorum sevgiler..

hepsusluydum 14 Ekim 2008 22:50  

Nunucum şimdi oldu, ikizleri birleştirdik, ne güzel...Ben de sayende bir kez daha gitmiş oldum Bozcaada'ya..resimler çok güzel,ellerine sağlık..Çok öpüyorum sevgilerimle Zehr@

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Ekim 2008 23:08  

Huriyeciğim,
diliyorum gittiğinde hem tadarsın, hem keşfedersin canımm..
sevgiler parise. :))



Tatlı Hayat
:))) ahh bir yesm zehranın domates reçelini, başka ne isterimm :)))
sağolsun tarif dosyasını yolladı bana. teşekkür ederimm. svglr.


Egelimmm
diyar diyar gezdik bu yaz ne mutlukii
tabii hep ege.. egeeeeeee..
hanımağan sevgiyle öpüyor seni canısı.


Betülcüğüm
desene hasrte kokusu geldi burun ucuna :((
hay allah üzmedim inşş.
ama sen en şanslı arkadaşımızsın.
bak köklerin nereli :))
sevgilerr cnm.


Gülbinciğim, şalvarımı giydim tabii , giymezmiyim hiçç.
ama o güne denk gelmedi :)))
hanımağan sevsin seni :)))


Yaşamın kıyısında,
vallahi nurcuğum, insan buralarda ruh temizliyor adeta, başka bişey, başka bir ruuh var oralarda..
bakirliğinden olsa gerek..doğal yaşam tamamen ..
kısmetse görürüz inşş. sevgilerr..


Zerocuğum,
haklısın elbette ruhlarımız, kalplerimiz hep kanatlarını takıp havalanıoo,
bazen denk gelmiyor işte, can sağlığı olsun tatlımm..


Nesliciğim,
ne diyeyim ben şimdi bilmemmkii..
senin gönül gözlerin öyle görmek istiyor.
asıl güzellik sende arkadaşım.. canımsın..



Blogen ust@
:))
dünya büyük ya ustacığımm, siza ada küçük gelmiştir :)))
ama memleket havası dünyaya bedeldir
ne dersiniz ??
az önce olumuz cevher :) ikramları sundu sağolsun..
tşkrlrrrr :))))))



Serapla turuncu lezzetler,
ahh bir nebze de olsa size sunduk demek adamızı :))
hadi gerisini siz getirin inşş.


Hep Süslüydüm,
Zehracığım evet, artık kimse ayıramaz adalarımızı :)
yaza buluşuyormuyuz..
ama ben bahçende kahvaltıda ne isterim biliyorsun..
hani kırmızı kırmızı !!!!!!!
:))))))
en vanilyalısından....
teşekkürler sevgiler...

Unknown 14 Ekim 2008 23:53  

nunucum süpersin valla bir çırpda gezdirdin bizide ,ağalık yakışmış sana,resimlediğin lezzetlerde harika gözüküyor teşekkürler sevgiler

Adsız 15 Ekim 2008 00:04  

canım neuzel fotoğraflar.bızde ılkokula gıderken canakkale bayramıc ılcesınde oturuyorduk ozamanlar yazları gıderdık sımdı gıdemıyoruz sayende yenıden gordum sevgıler..

Adsız 15 Ekim 2008 04:03  

cok guzel fotograflar tebrikler
Emel-deturkserecepten.blogspot.com

Adsız 15 Ekim 2008 07:19  

şu yağmurlu yüzünü kşa dönmüş iistanbulumuzda,
bana ilaç gibi geldi bozcaada resimlerin.
her adım attığın yer bir başka çehreye kavuşmuş senin gözlerinde..
yerim senin hanımağalığını :=))
çok şeker olmuşsun. bandalarında çok tatlı..
ama kahvaltı ve yemekler süper ötesiymiş. çok sevdim bu şirin adayı. inşallah gideriz.
çok güzel günler dilerim tatlı canım.

öpüyorum kocaman kocaman.

Asuman.

SOFRAM 15 Ekim 2008 08:40  

Nuray'cığım herşey tek kelimeyle harika,bayıldım bu güzelliklere, Bozcaada görmediğimiz yerlerden biri ama bu görüntülerden sonra listeye alınmıştır güzelim.İnanır mısın fotoğraflara bakmak bile insanı rahatlatıyor birde orada olup o havayı solumak ne güzeldir. Paylaşımın için çok teşekkürler güzelim, öpüyorum, en içten sevgilerimle...

Sevil Şahin 15 Ekim 2008 09:11  

SEVGİLİ NUNUCUM GÜNAYDIN NEDE GUZEL ANLATMIŞSIN SAYENDE BOZCAADAYI GÖRMÜŞ KADAR OLDUM.
BOZCADAYA COK GİTMEK İSTEDİM KISMET OLMADI AMA SAYENDE HER KARESİNİ TANIDIM GİBİ SAYDIM KENDİMİ CANIM BENİM PAYLAŞIMIN İÇİN KENDİ ADIMA TŞK EDERİM

akasyakokusu 15 Ekim 2008 09:51  

Canımsın Evliya Çelebi'm..Sayende görmediğim yerleride görme fırsatım oluyor.
Allah gözüne gönlüne göre versin.
Canım benim traktör şöförüne söyleyim benide götürsün oralara:))
Ayrıca o tepsi tepsi lezzetler içim gitti.
Hımmm kekiklerimide bulsam toplasam iyi olacak:))
Byby sevgiler..

Feyza Fidan 15 Ekim 2008 09:57  

Nunucum bende Bozcaadaseverlerdenim ve aynı tarihlerde o civarlardaydım (geyikli-odun iskelesi :)
Keşke biraz daha yeşilliği bol olsa derim hep ada için, o zaman tam cennetten bir köşe olurdu..
Harika fotoğraflar eşliğinde Bozcaada gezintisi için çooook teşekkürler Nunum..
Kocaman öpüyorum seni..

Adsız 15 Ekim 2008 10:01  

canım yaa....
nasıl bir güzelliktir böylee..kaç kere baktım dünden beri bilemezsin.. HEMM :
yaz artık bir kitapta doya doya okuyalımm. kesintisizz. çok güzel özetlemişsin sen.
bende senin sözlerinden biriyle bitireyim.
YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM GÜZEL KELEBEĞİM SENİ.

FERDA.

neslihan erzincan özgür 15 Ekim 2008 12:10  

Nunucuğum resimler harika!!!!çok güzel yerler, gerçekten harika. o çiçek mi kırmızı kadife gibi olan,ne mucizevi birşey,bayıldım.bir de karpuz kabuğu reçeli çok ilginç yav,nefis görünüyor.canım nice güzel gezmeler diliyorum.sevgilerimle...

Adsız 15 Ekim 2008 12:13  

Eli gönlü bol arkadaşım,
çeşmeden sakılı kahveler,kavunlar,
adadan kekikler, üzümlerle döndün bize.
sayende tattıiğimız gibi,yanı başında geziyoruzda..
allah hep gönlüne göre versin. kalbi hazine dolu biricik canım.
nasibin çok olsun

BANU.

Adsız 15 Ekim 2008 12:34  

ay ne gzl gene gezdim gezdim durdum sayende Nunucum:) reçellere,doğal kahvaltısına,koy'una bayıldım :) paylaşımın için teşekkürler...

Sevgiyle.

Işıl 15 Ekim 2008 14:00  

MErhaba Nunucum

Bozcaada ya bu Mayıs ta bende gittim ve cok sevmistim.
Sende cok güzel gecmissin..
Anılar tazelendi.
Kendine iyi bak

sevgiler
Işıl

MUTFAKISTAN 15 Ekim 2008 14:59  

yagmurlu bir gunde sayende bozcaadayi gezdim,ne guzel resimler,ne guzel anlatim bayildim canim.Hic gorme sansim olmadi maalesef. gumuslukte evimiz var mayista gidip eylulde donuyorum.Aslinda sayende karar verdim resimler super bu yaz gitmeliyim insallah tesekkurler sevgilerr

Adsız 15 Ekim 2008 15:22  

çok çok güzelmişş nunucuğumm.
ama çokk güzel.
böylesine emek vererek sabırla hazırladığın için gönlüne sağlık.
tosta bayıldım.,reçellere, pembe domatese(yemedim),çiftliklere ağzım açık kaldı.
nereler varmış böyle.
ahh bir yaz gelseee :)))
çok sağolasın arkadaşım. öptüm hayatım.
ZEYNEP GÜNAL

Tijen 15 Ekim 2008 15:47  

Güzeller güzeli ARzu'yla tanışmadın mı peki Nunu? Kasaba'ya gitmedin mi? Pek güzel olmuş ada geziniz, daha nice kez gitmek nasip olsun!

Damak Tadı 15 Ekim 2008 17:51  

Geziniz çok keyifli olmuş canım..Bizlerde seninle gezip,tozup,yiyi,içtik adeta..))Domates reçelinin tadı nasıldı nunucuğum??

Benim favori fotoğrafım hanım ağa oldu..Sen tanır mısın o hanım ağayı canım??Pekde güzel poz vermiş bizler için..Aman nazar değmesin h.ağa'ya..))

Günlerin hep böyl emutlu msut geçsin canım..Sevgilerle..

Adsız 15 Ekim 2008 20:07  

allah iyiliğini versinn emii
hahahahahhahahahahahahhah
ay nunişşşş..
hanımsultan
hanımefendi
hanımanne
hanımeş
hanımkomşu
ve
HANIMAĞA :=)

Ya çok yaşaaa senn

HER ŞEY SÜPPERRR HELALL.

Ayşe Sema.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ekim 2008 21:21  

Düşlerimin İncisi,
haklısın,yemeklerde -gezide güzeldi ,çok teşekkürler.


Banucuğum,
insanın sevdiği yerler olunca,özlemler büyüyor haklısın cnm.


Emel,
bende tşkr ederim.


Asumancığım,
harikaydı haklısın,
bandalar şapka niyetine kullanıldı :) ama bone ye benzemiş :)))
hanımağalığımı sevdin demek :)))
tşkrlrr cnm.

SOFRAM,
fatmacığım size çok yakışır bu tip geziler, eminim anlatacağınız çok şey olacaktır..svglr cnm.

Sevil,
çok mutlu oldum keyfinize. çok huzurlu bir yer. svglr cnm.


Akasya kokusu,
atla bacım arkaya, hanımağa yeter sana :))))))

Feyza Fidan,
ahh canımm habersiziz işte birbirimizden....
ada boz haklısın.. adı o yüzden böyle demak.
sevgiler yaza buluşalım :))


Ferdacığım
ahh annem ne kitabı, ne yazması :)))
ayıp olacak yazar dostlara ...
VAROLASIN ARKADAŞIM BENİMMM..
NE GÜZEL SÖZLERRR..


Neslihancığım,
evet o kocamaaan başı olan bir çiçek, tüm otel onunla bezeliydi.
karpuz reçeli enteresandı. ama illa domates reçeli canım :))
svglrrrrrrr.


Banucuğum lafı olmaz o kahvelerin kavunların vs vs..
afiyet olsun canım benim..



Butterfly,
ayy ne iyi ettin karinciğim :)))
güzel dimi ??


Mor incir,
gezen gören gözler olunca daha başka olyor gerçekten anlamlar..
svglr cnm.

Mutfakistan,
filizciğim, öyle çok arkadaş gitme kararı aldıki adaya
dilerim yaza hep beraber bir tur düzenlerim ozaman belki sizde katılırsınız :))
BEN TURUMUZUN ADINI BLOGÇULAR BOZCAADADA KOYDUM !!!!!!
NE DERSİNİZ ???


TİJENciğim,
arzu hanım mutlaka oradadır elbette, ama ben farkına varamadım,umarım yaza tanışma fırsatı bulurumm.
KASABA ya uğrayamayışım çok üzülmeme neden olmuştur :(((
emin olsunlar ki en istediğim şeydi.. okadar bana hitap eden bir ortamdıki oysa... :((
Sağlık olsun..ömrümüz varsa orada buluşuruz.
çok sevgiler güzel dostlara..


DAMAK TADI,
:)) çok sevindim beraber gezmemize GÜLcüğümm.
Domates reçelinin tadına bakınca sen karar verirsin :)) Hazır !!
Hanımağa adadan herkese mutluluk tozu getirdi,kalplere serpmek için.. hem,
hiç tanımazmıyım...
çok svglr.bende öpüyorum seni canım.



Zeynepciğim
çok tşkrlr canım benimmmm..


AYŞE SEMA,
ahh :)) ömürsünn sen..
çok tşkrlr arkadaşımm..

dogada.blogspot.ru 15 Ekim 2008 22:27  

Nunucum tatil dediğin böyle olmalı doğayla iç içe çok lüks yerlerdeki tatiller bana yapay geliyor burada herşey var tabiatın güzelliği yetiyor çok güzel bir tatil geçirmişsin canım sevgilerimle iyi geceler

nazardeğmesin07 15 Ekim 2008 23:53  

iyi geceler güzel bir güne uyanman dileğiyle arkadaşım http://nazardeymesin07.blogspot.com

Ayşegül'ün tatlı rüyası... 16 Ekim 2008 15:33  

SEvgili Nunu,
Bozcaadayı çok güzel bir şekilde hem anlatmışsın hem resimlemişsin. Biz de her gidişimizde Karadut'ta kalırız. Ben de Karadut'un bazı resimleri var. Blogunda yer vermek istersen onları da sana mail atabilirim. sevgiyle,

Adsız 17 Ekim 2008 08:27  

Canım yaaaa..
ne kadar eğlenmişsin..
rüya kadar huzurluymuş bura gerçekten.
burnumuzun dibini bilmiyoruz yazık bize.
acaip sabırla resim eklemişsin hakikaten sağol arkadaşım.
güzel anılar bunlar.
sefan çok olsun öptüm güzelim.

FATO.ŞŞŞŞ

Кâşiƒ 18 Ekim 2008 15:33  

Ne kadar güzel zaman geçirmişsiniz ki bana da burda çok güzel vakit geçirttiniz okurken (: Gülümsedim ihtiyacım vardı gerçekten de böylesi güzel yerleri gezmeye ama şuan gezmiş kadar oldumm (:

Dalı tutarken ki fotoğrafınız çok hoş ; gözden kaçmasın :)))

Ki dilek ağacı da gözden kaçmaması gerekenlerden :)) Bu tarz bi ağaçta bu sene ben yapacagım karar verdim :D

Hediyelik eşya kısmı Eyüp Sultan'ın hediyelikçilerinin bulundugu sokağa bu kadar benzer :s Allah bilir ne çeşitli küpeler vardır ah ah :)))

Sizden böyle güzel kareler görmek çok güzel ; her gittiğiniz yerde oldukça fazla fotoğraf çekip bunları bizlerle paylaşmanızı çok seviyorum (:

Hayırlı günler dilerim ...

Adsız 18 Ekim 2008 16:19  

daha görmek kısmet olmadı,
aama okadar keyif aldımki,
3 kere başa dönüp resimlere bakıp, yazılarınızı okudum.
çok güzel bir emek bu gezi çalışmanız.
okadar beğendimki adayı sayenizde baharda olmak istiyorum.
emeğinize sabrınıza sağlık.

çok sevgiler izmirden

AYSEL BATUR.

ZencefilliÇörek 18 Ekim 2008 18:35  

merhaba Bir Dut Masali, blogunuzu bir sure once kesfettim. Muhtesem bir blog yapmissiniz tebrikler. Bozcaada yazisini gorunce de hemen yazmak istedim. Bizim de orda bir akrabamizin evi var. Ozellikle o domates recelini ve ada saraplarini cok iyi biliyorum. Gitmek henuz kismet olmadi ama sayenizde gitmis kadar oldum. Insallah bir gun... :)

el*ff 21 Ekim 2008 00:08  

Bozcaada... Çok ama çok seviyorumm aklımın yarısı hala orda şaraplarını,plajlarını şirin mi şirin evlerini sahili domates ve gelincik reçelini hepsini çoook özledim...
nasıl güzel anlatmıssınız özlemim daha da arttı tşk ler...
sevgiler...

Ebruli 21 Ekim 2008 09:26  

Bozcaada'ya hic gitmedim. Fotograflarindan cok begendim ve bir gun gitmeyi cok isterim. En cok "domates recellerini" merak ettim. Cok degisik recel isimi duymustum ama domatesten recel yapildigini gorunce cok sasirdim. Tadi nasil guzel olur ki? Domates bir sebze. Bu yuzden tadini cok merak ettim. Begenir miyim acaba diye?..

Ordanburdanhayattan 30 Temmuz 2009 23:52  

Sevgili NUNU( bu arada ismini hala bilmiyorum!!) geçen yıl Bozcaadada Aral Çiftliğinde kalmıştık, harika bir tatildi. Bu yıl da o hevesle Gökçeadaya gittik ama ben oraya o kadar çok sevemedim nedense. Şimdi fotoğraflarına bakınca bozcaadayı ne kadar özlediğimi anladım. sevgiler

Unknown 31 Aralık 2009 01:12  

Merhabalar Bozcaada'yı gayet güzel dolaşmışsınız bütün heryerin resmi ve iletişim adresleri mevcut çok güzel bir tanıtım olmuş Bozcaada'lılar adına teşekkürlerimi sunarım.
www.bozcaadaliyim.com

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP