BOZCAADA ÜZÜMÜNDEN KEK !

>> 16 Ekim 2008 Perşembe

Bozcaada üzümlerinden kekler

bozcaada üzümlü kek,

meyvelerin görünüşü,

buda karışık meyveli kek


2 iri yumurta,
1 sb toz şeker, (bir parmak az,meyveler şekerli çünkü)
1/2 sb sıvı yağ,
1 sb süt,
1 pk. vanilya,
1 pk. kabartma tozu,
kara üzüm, ve dilediğiniz meyveler (ben evde olanı değerlendirmiştim)muz-şeftali
2.5 sb kadar elenmiş un.


Bozcaadadan geldiğimiz hafta yapılmış olan 2 üzümlü kek.
Ada üzümlerinin tadı ve kokusu çok farklı,tadanlar ve yiyenler biliyordurki, her bir tanesi çok sulu ve ağırdır.aroması farklı olan adanın bu üzümlerini tadınca çok hak veriyorsunuz, üzüm deyip geçilmeyeceğini.
Üzümlerin Reçelinide yaptım, paylaşacağım... hatta adada yediklerimle birebir oldu.
Hepinize afiyet ve sağlık dolu haftalar dilerim..

32 yorum:

zero 16 Ekim 2008 08:40  

Oh oh sabah sabah iştahım açıldı gene:) Harika görünüyorlar NuNucum. sayfanda yukunmadan dolaşmak imkansız oldu:) Ellerine sağlık

Unknown 16 Ekim 2008 08:48  

Nuray'cım günaydın bende şimdi çayımı almıştım iş yerinde içime doğmuş yanına da kek alırım tabii ellerine sağlık enfes olmuşler,öptüm...

HÜLYA 16 Ekim 2008 08:51  

oooh misler gibi harika bir kek olmuş arkadaşım ellerine sağlıık.

tazecik meyvelerle ne güzel olmuştur kokusu buralara kadar geldii :)) afiyet şeker olsun canımcım sevgiler

Adsız 16 Ekim 2008 09:39  

ne kadar iriler nunuşumm.
üzümlü kek senin icadın olmalı :=]
iyi fikirr gerçekten, hem meyve hem kek.. akılllı işi..
eline sağlık arkadaşımm.zamanı geçmeden yapalım hemen..

selamlar canım.

FERDA.

neslihan erzincan özgür 16 Ekim 2008 11:19  

Nunucuğum harikasın!!!ellerine sağlık canım.çok leziz görünüyorlar,üzümün rengine bayılıyorum,kekin içinde nefis.afiyet olsun.sevgilerimle...

akasyakokusu 16 Ekim 2008 11:47  

Canımsın tünaydın..Kalkmadan kekinden yemeye geldim..
Çayımda vaarrrr:))
Çayım bitsin uzanıcam hemen:(
Belim ve boynum tutuldu yine:(
Kekten alıyorum hemen göz hakkım var..
Eline sağlık canım üzümlü birde ben deneyim bakiim:)

egeli 16 Ekim 2008 12:15  

oyyy hemde taze üzümmmmm,Nunum eline sağlık canımmmmm ,nefis görünüyor...öptüm.

Delfina ; 16 Ekim 2008 12:37  

ohh nunucum,ne güzel bi tarif bu.ben hiç diri üzümlü ve karışık meyveli bi kek yapmadıydım.sen çok cesaretlisin ve bana da cesaret verdin.çok mercieee

Adsız 16 Ekim 2008 13:42  

mükemmel görünüyor,armut,elma ilede olur mu dersin:)
ellerinize sağlık..

Feyza Fidan 16 Ekim 2008 14:36  

Muhteşem olmuş Nunucum, yine yapmışsın yapacağını..Ellerine sağlık, öpüyorum seni..

Ferhanca 16 Ekim 2008 14:43  

üzümler çok özel ve kokuları nefis demek..reçelide ekle bakalım:)))
yaş meyveli kek de güzel oluyor özellikle aromalı meyveler hoş duryor..

ellerien sağlık afiyetler olsun..sevgiler.

Adsız 16 Ekim 2008 16:03  

Ellerine sağlık nunucuğum kekler harika görünüyor, eminim tatlarıda öyledir.

Damak Tadı 16 Ekim 2008 16:54  

Ellerine sağlık canım çok nefis görünüyorlar!

Sevgiler

şeker pasta 16 Ekim 2008 17:09  

Nunu'cuğum bu ne güzel bir kek böyle ellerine sağlık...

Adsız 16 Ekim 2008 17:25  

Harika görünüyor.
Mükemmel, çayımı alıp geliyorum.
Sevgiler.

Ferkay 16 Ekim 2008 18:43  

bu muhteşem kek yenir artık.Ellerine sağlık Nunu cum. Nefis görünüyor.

Unknown 16 Ekim 2008 19:22  

Very delicious!

Kiss of Brazil

Ana Kaddja

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ekim 2008 20:49  

Tatlı yorumlarınıza çok teşekkür ediyorum.

her şey sizler için...

çok sevgiler.... NuNu

Adsız 16 Ekim 2008 21:35  

bilmezmiyim bu keki :(
hasta hasta yapmışsın hemde.
sana geldiğimde yemiştik..
eline sağlık canım.
güzel bir buluştu doğrusu üzüm.

daima sağlıkla kalmmanı dilerim.

ESİN.

Unknown 16 Ekim 2008 21:59  

taze meyveli kek lezzeti hiç bir kekte yok helede eşsiz aromalı meyvelerle harika olmuş eline sağlık canım sevgiler

Adsız 16 Ekim 2008 22:43  

nunuşum,
yarın iş çıkışı yapıp resimleri yolluyorum sana ..
üzümler bizimde trakyadan geldi.
sana da kargo gelecek yolluyoruz..
şimdiden afiyet olsun..
bizim üzümlerle ne yapacaksın ?düşünmeye başla heleee .. :=]

iyi akşamlar canıım.


Neslihan.

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Ekim 2008 22:59  

ESİNciğim
tekrar tşkrlr canımm,
emeğin az şey değildi.


Neslicim,
yarın sabah arıyacağımm..
iyi geceler çok tşkrlr.

Betül İnce 17 Ekim 2008 00:45  

Üzümler harika, kek harika, ellerine sağlık Sevgili Nunu.
Mısır gevreğini müsli tercih ettiğimiz için tüketemiyoruz ben de böyle şeylerde kullanıyorum, daha önce tartöletler yapmıştım. Bu defa biraz daha irice çektim, irmikli gibi oldu, meyveyle uyumlu oluyor.

Sevgilerimle.

Adsız 17 Ekim 2008 01:50  

Doğal üzümlede ne lezizdir kimbilir oratad üzümlerde çok cici olmuş canım

Adsız 17 Ekim 2008 07:52  

canımm annem ve kardeşim çok sevgiler yolluyor.
dün yaptık kekini.yumuşacık, mis gibi üzümler, kocaman kabaran bir kekimiz oldu.
bana bir tarif daha eklediğin için gönülden yürekten teşekkürler..

kocaman öpüyoruuuuuuuuuuz :=0))

Banucukun.

SOFRAM 17 Ekim 2008 08:06  

Nuray'cığım senin kekler de harika görünüyorlar, gerçekten de kekler vazgeçilmezlerimizden ve ani gelen misafirlerde ilk akla gelip yapılıveren, ellerine sağlık güzelim, sizlere de ailecek güzel bir hafta sonu diliyorum, öptüm canım, sevgilerimle...

Adsız 17 Ekim 2008 08:24  

günaydın arkadaşım.
ayy nasıl kocaman bir güzellik böyle bu.
çayım birazdan gelir masana, ama bu kek nasıl gelir onu düşünnüyorum.
şimdi arkadaşım soru 1: ?
üzümleri bütün koyucaz dimi -
soru 2 : resimde üzümler bozulmamış hiç dilimlerde acaba oraya has üzüm olduğu içinmi?
gün içinde arıyacağım seni.
çok öptüm iyi tattiller gğzel arkadaşım.
ellerin dert k görmesin.

FATO.

Adsız 17 Ekim 2008 12:57  

Nunucum,
Nefis canım ellerine sağlık:)meyveli kek çok güzel oluyor şekil a'da görüldüğü gibi :))Üzümlü haftasonları... :)

Sevgiyle.

Adsız 18 Ekim 2008 00:41  

canımcımm.
KEKİ YAAPPTIMM..
kocaman kabardı,tarif birebir tuttu.
üzümlerini de afiyetle ye.
keke çok yakıştı bunlar nunuşumm.
ne hoş oldular bir bilsen dicem ,ama biliyosun zaten :-)
tekrar teşekkürler iyi geceler canım.

Fatoşş.

Adsız 18 Ekim 2008 16:15  

ne güzel aklınıza gelmiş.
biz üzümün içindeyiz,ama tek gün keke koymak aklıma gelmedi.
denemek isterim,çok sevimli geldi fikir.
ellerinize sağlık NUNU HANIM.

AYSEL BATUR- seferihisar

ZencefilliÇörek 20 Ekim 2008 03:13  

harika gorunuyorlar, en kisa zamanda deneyecegim. tabi burada ada uzumunu bulamam da artik ona yakin gorunumde olani kullanirim ben de..:) pisince tad veya aroma degisimi nasil oluyor ada uzumlerinde?

Ebruli 21 Ekim 2008 09:17  

Bu meyveli kek harika gorunuyor. Su anda isyerindeyim ve bir dilim bu kekten ve yaninda guzel bir cay olsa diye ne cok istedim simdi...

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP