Meksika fasulyeli ,karışık patates salatası

>> 17 Eylül 2008 Çarşamba


1 kutu meksika konservesi,
5 iri patates,
1/2kutu mısır (pek gerek yok,fasulye tadı baskın çünkü) !!
1 kırmızı soğan,(elde ovulacak)
yeşil taze soğan (arzu edildiği kadar)
maydanoz -dereotu (tercih meselesi)
1 iri limon, biraz tuz,
zeytin yağı ( arzu edildiği kadar )
1domates- 1 salatalık- (arzu edilirse !

fasulyeler süzgeçte iyice yıkanarak arınmalı,
diğer malzemelerde hazır olunca ,
salatanın limonlu-z.yağlı sosu karıştırılıp üzerine dökülmeli,
en az 15 dakika beklerse tüm lezzet ambiansı ortaya çıkmış olur.

afiyet olsun ,beğendiğinize sevindim arkadaşlarım... tşkrlr..


YORUMSUZ !!!!

*** ÖMER HAYYAM'IN DİZELERİ *

İNSAN yiyeceksiz, giyeceksiz edemez:

Bunlar için didinmene bir şey denmez.

Ondan ötesi ha olmuş, ha olmamış:

Bu güzelim ömrünü satmaya değmez.



Ailemiz , Yakınlarımız , Sevdiklerimiz , İş arkadaşlarımız , Komşularımız ve Hayatı paylaştıklarımızla
birlikte geçirdiğimiz her anı önemsemek ve asla ama asla kalp kırmamak gerek hiç şüphe yok ,
Zira Kalp Kırmanın hiç ama hiç Telafisi de yok ... !!!!!!
Gereksiz kaprislerle, sabırsızca ve önyargılı yaklaşımlarla, kişiler sadece kendilerine zarar verip, kaybolup giderler.
TAKLİTLERİDE İSE ASILLARINI YAŞATIR DAİMA. !!!!

39 yorum:

SOFRAMDA BERABER 17 Eylül 2008 14:18  

MERHABALAR
İLK YORUM BENDEN CANIM BANA PATATES SALATASI OLSUNDA İSTER NE OLUSA OLSUN AMA FASULYELİ DENEMEDİM UMARIM ODA ENFESTİR.
ELLERİNE SAĞLIK...
SEVGİLER..

akasyakokusu 17 Eylül 2008 14:26  

Canımcım nefis görünüyor..Patatesin ve fasulyenin her haline varım:))
Elceğizlerine sağlık iftara sendeyim:)))
Bu arada mailini aldım canım..Birgün sana canlısını gösteririm okmi müsait bir zamanda:)) Anladın sen onu dimii:))
Öpüyorum şeker sevgiler.

Damak Tadı 17 Eylül 2008 14:46  

Canım benim,inan beni çok duygulandırdın ve de çok mutlu ettin..Sende hep hep heppp çok mutlu ol ailenle ve sevenlerinle..Tekrar tekrar teşekkürler!!

Salata renk cümbüşü içersinde adeta..))Fasulye ve türevlerini yiyemediğim için ben sadece uzaktan bakıyorum bu tür güzelliklere..))
Özellikle dışarıda yemekte isem ve salatada fasulye varsa,parmak kaldırıp ben fasulyesiz salata istiyorum dediğimde,garsoncu beylerin yüzündeki o ifadeyi her seferinde görürüm nedense..))Sonrada kendime sorarım,fasulye yememek ayıp mıdır diye?? Ayy,çok uzun oldu sanırım..

Senin o güzel ellerine sağlık canım..Afiyetler olsun sizlere!!

neslihan erzincan özgür 17 Eylül 2008 14:53  

SEVGİLİ NUNU BEN BU FASÜLYEYİ İLK KEZ Bİ DAVETTE YEMİŞTİM SALATASINI YAPMIŞLARI VE BAYILDIM:-))))BU ARA BİZİM BURALARDA GÜNLERDE FELAN ÇOK POPÜLER:-))) NORMAL KURU FASÜLYE YEMEĞİ GİBİ DE PİŞİRDİM,ÖYLE DE ÇOK LEZİZ OLUYOR.EMİNİM PATATESLİ DE HARİKA OLMUŞTUR.ELLERİNE SAĞLIK CANIM.SEVGİLERİMLE...

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 15:20  

SOFRAMDA BERABER

ne kadarda haklısınızz :)) svglrr



AKASYA KOKUSU

nuraycığım .başımla beraber,beklerimm :)
o konuyu da halledelim yakın zamanda inşş .. svglr cnm.



DAMAK TADI :
Biricik gülümm VAROLL canımm.
ben sana fasulyesiz ne salatalar yaparım, can sağlığı olsun yeterkii :))
ayrıca uzun olmadı, sabahlara kadar okuyabilirimmmmmmmmmmm...
svglrrrrr tşkrlrr.



NESLİHAN CIĞIM,
bizim karadenizimde ne popüler değilkii,,
hele günlerr :)))))
amanda aman oluyor oralar :)))
afiyetler olsun cnmm.. tşkrlr.

SOFRAM 17 Eylül 2008 15:25  

Canım ne hoş bol renkli bir salata olmuş, iftarda en çok severek tükettiklerimiz çorba ve salata, ikisi yetiyor inan, ellerine sağlık güzelim, öpüyorum, bereketli iftarlar canım...

zero 17 Eylül 2008 15:30  

Ben de patates salatası olsun da gerisi teferruat diyenlerdenim:) Bir de senin şu her yerden rengarenk çiçeklerin fışkırdığı güzel fotoğrafların olsun NuNucuğum:) Bu sarılara bayıldım. Ama bir önceki tren pastasındaki çiçeklerin ayrı bir hoştu. Zevkli olmak böyle bir şey olsa gerek:)

Adsız 17 Eylül 2008 16:00  

Ben de denicem bu fasulyeyi ..arkadaşımda yapmıştı yeşil soğan, maydonoz , derotu vardı sadece limon sosuyla neris oluyor.
patates salatasın ekleme fikri ne güzel renk gelmiş ellerine sağlık afiyet olsun..

Adsız 17 Eylül 2008 16:08  

nuraycımm..
her şeyi yedim ama,bu rengi çok güzel olan fasulyeden ne sende ,
ne başka yerde temedimm di canım.
sen güzel diyorsan güzeldir.
nerede bulmalıyım not göremedim yazına dair ???
müsait olduğun zaman cevap beklicem arkadaşım..

SELMA.

Adsız 17 Eylül 2008 16:43  

Harika leziz bir görüntü:)
Sevgilerimle,
Özlem Su

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 16:43  

SOFRAM,
Fatmacığımm bende seviyorum rengini canım..
tşkr ederimm svglrrr.



ZEROcuğum
canım benim mahçup ediyordun....
sadece sunumlara biraz daha renk ve ışık olsun diye katkıda bulunuyorumm.
biliyorum seviyorsunuz sizde ....
svglrrrr cnm.


FERHAN,
evet. yeni lezzetler aranıyor zaman zaman,
bende sadece 6 aydır biliyorum ve kullanıyorum.
afiyet olsun svglrr.



SELMAcığım ,
beraber yiyebiliriz canım.
haklısın sayfama not !! düşmemişim yazarım tekrar.
mmmm -migros - ve metrodan alıyorum.
başka bir yerde henüz rastlamadım.
afiyet olsun arkadaşım. sevgilerrr

pelince 17 Eylül 2008 17:12  

Kaşık kaşık yerim ben bu salatayı,ellerine sağlık..

Sevgiler..

Adsız 17 Eylül 2008 18:13  

Nunucm,
Meksika fasulyeleri nerden aklına geldi:) ellerine sağlık cnm sunduğun bu değişik lezzet için teşekkürler :)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Adsız 17 Eylül 2008 18:17  

Sadece çin yemeğinde kullanırıdm Nunu aklınla bin yaşa emi. Ayrıca Ömer Hayyam'a da bayılırım muckk

Adsız 17 Eylül 2008 18:32  

Canım Nunu, ben tacoya kullanmayı seviyorum. Meksika fasülyesini kıymayla.. Ama ağır olabiliyor. Ama bu şekildede taconun içine konulabilir. Sade de süpper ama tacoyla yemek için sabırsızlandım :)

ellerine sağlık..

sıcacık sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 19:18  

pelinCİĞİMM,
OHH YARASINN CNMMM :)))


BUTTERFLYcımm :))
fasulye ama şekerimm :)))
sadece fazla renklii :))
o yüzden :)))


CRAFT WOMAN,
:)))))
artık bu haliyle türk yemeği oldu cnm :))
Ömer hayyam' düşüncenize katılıyorumm..



zerrin miss
ne hoşş..yaparsanız paylaşalım lütfen.
tşkrlrr.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 20:33  

ÖZLEM SU
çok teşekkürlerrr
svglrrrr

akasyakokusu 17 Eylül 2008 21:04  

Canımmm çok dokunaklı dizeler eklemişsin..
Sana uğruyorum ayağımı elimi alıştırdın bir kere:))
Neden mi; merak ediyorum yorumlara kendi sayfanda cevap verince ne yazmış acaba diye dönüyorum tekrar.
Ve tabi yine harikalar karşımda oluyor..
Ehhh yazmak gerek..Son cümlelerine ve sevgili Ömer Hayyam beyefendinin sözlerine katılıyorum..Çokta severim onun dizelerini.
tşkler sevgiler.

dilek 17 Eylül 2008 21:21  

ellerine sağlık canım...
meksika fasülyesini kumpirde yemiştim daha önce...
eminim salatasıda güzeldir.
renk mükemmel zaten..
sevgiler..

Adsız 17 Eylül 2008 22:54  

nurişimm sarı sarı çiçeklerin güzelim porselenlerinle, içindeki bu değişik salatanla kalbimi fethettin cnm.
çok beğendim doğrusu..
eline sağlık güzelimm.

ASUMAN.

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 23:34  

AKASYA KOKUSU,
Nuraycığım sağolasın canım,
her zaman gelebilirsin ,hemde çat kapı :))
ömer hayyamı çok seviyorum,aynı can yücel gibi.
NET ANLATIM TEK ETKİLİ İFADE BİÇİMİDİR.. o yüzden.
güzel yorumuna tşkr ederim. svglrr



DİLEKciğim
ancak deniyebilirsen doğru cevap sende olacaktır cnm :)))
paylaşalım inşş svglrrr tşkrlr


ASUcuummm,
canımm bende seviyorum sarılarıı :))
bazen pembelerden daha çok sankiii
:)))
beğendiğine sevindim arkadaşımm.. tşkrlr

Aybike Ceylan 17 Eylül 2008 23:38  

Nunu'cugum,
Burada da gorsen bin cesit fasulye var, arada degisik seyler deniyorum ama bunu denememistim, senin tarifnle deneyecegim, ellerine saglik. Sevgiler.

Adsız 17 Eylül 2008 23:43  

CANIMCIMM BEN HATIRLADIM BU GÜZEL SALATAYI HATTA SEN BAŞKA YEŞİLLİKLERDE DE YAPIP BİZE İKRAM ETMİŞTİN.
ODA ÇOK LEZİZDİ, BUDA PATATESLİSİ DEMEK..
AY NE ÇOK YARATIYORSUN SEN ANACIMM. BAYILIYORUMM MUTFAĞINA VALLAHİ..
AMAN NAZAR ETMİYEYİM :-)

GÖRÜŞÜRÜZ HAYATIMM ÖPÜYORUM.


GÜLDEN. Y

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 23:53  

AYBİKEciğim,
olmazmı olmazmı amerika cenneti gerçekten de fasulye çeşitlerinin..
yaptıkça paylaşalım tatlım ,çok sevinirimm.
bak arkadaşlarda pek seviyormuş çeşit :)
tşkr ederimm cnm.



gülden CİĞİM
EVETT HATIRLADIMM.BAK İLBAHARMIŞ OZAMAN.kaç ay olmuşş :(
ilk fırsatta yanyana gelelim güzel arkadaşımm.özledim tüm club tekileri :(( slmlar benden.
oğluşlara sevgiler..
bende öpüyorum cnm.

Muhabbet Çiçeği 18 Eylül 2008 07:15  

Ellerinize sağlık, çok güzel gözüküyor.
Son cümlene katılıyorum. KALP KIRMANIN HİÇ AMA HİÇ TELAFİSİ YOK. KIRILMIŞTIR BİRKERE. TAMİRDE OLSA ESKİSİ GİBİ OLURMU HİÇ...
Sevgiyle kal.

Adsız 18 Eylül 2008 09:32  

salatan harika canımm..
ama ömer hayyam ,galiba herkesin tercih edeceği bir lezzett.
SÖZLER ÇOK YERİNDE GÜLÜM..
HER ŞEY YOLUNDAMI ?BİR SORUN YOK UMARIM ??

Esin.

NzlGl 18 Eylül 2008 09:43  

Sevgili nunu

sizin sayfanız derya gibi her girdiğimde başka birşey öğreniyorum önce bunlar için teşekkür ederim

elinize sağlık bu tarifte gerçekten değişik

sevgilerimle

akasyakokusu 18 Eylül 2008 11:53  

Nunu'cum merhaba canım..Sanırım bazı ortak noktalarımız var..Can Yücel ve Ataol Behraoğlu'nun yazılarınıda severek okurum ben..
Bu aralar her ne kadar elimde kitabım yoksada tatilde 6 günde 3 harika kitap okudum canım..
Ehhh evde tembellik ediyorum vakit bulsam burdayım :))
Çok öpüyorum seni sevgiler.

Unknown 18 Eylül 2008 13:27  

Canım Nunu'cum eline sağlık eminim çok lezizdir,fasülyeyi hiç denemedim ama sen yaptığına göre eminim lezizdir,sevgiyle kal.

şeker pasta 18 Eylül 2008 13:35  

Renkli lezzetlere bayılırım.
Ellerine sağlık

Mehtap Pasin Gualano 18 Eylül 2008 13:57  

Ben biraz da salatalik tursusu dograrim bu tip salatalara. bir de, eger seviyorsaniz, sosunu z.yagi+balsamik sirke ve hardali karistirarak yaparim.
Bu salata, hem besleyici, hem icinde karbonhidrat+protein+yag ve vitamin oldugu icin, tek basina bile yeterli hem de degisik renklerden olustugu icin goruntusu de cok guzel. Ellerinize saglik.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 15:12  

MUHABBET ÇİÇEĞİ
,
hiç bir şey eskisi gibi olmuyor haklısın çiçeğimm..tşkrlr :((


ESİNciğim,
halledemiyeceğim hiç bir şey yok cnm..Hayyam süper haklısın,
annene ve sana sevgiler,



NZLGL,
canım benimm estağfurullahh..
ben sizlerden aldıklarımı birleştirip,sinerjiye dönştürüyorumm.çok teşekkür ederimm. varolasın.



AKASYA KOKUSU,
candan,yürekten kitap kurdumm benim :))
bende öpüyorum cnmm



DERYAcığım sağolasın canımm, değişik ve rengi güzel bir fasulye.. :))
denenebilir,faydaları çok aslında.
svglrrrrrr

lemanice 18 Eylül 2008 15:16  

rengi çok güzel lezzetide ağızlara layıktır eminim salatanın her çeşidini seven biri olarak ellerine sağlık diyorum.banada beklerim kal sağlıcakla

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 15:34  

ŞEKER PASTA,
çok hoş oluyor bencede..svglrr şekercim.


MEHTAP PASİN GUALANO
(MEVSİMLERDEN ROMA )
Sevgili mehtap, bende renkli amerikan biberleri ve kornişon koyarım çok çok yapar ve değişik hallere sokabilirim,
amaa verdiğiniz sos ile hiç denemedim. buçok önemli bir lezzetli faktörü. teşekkür ederim.
BİLGİLER ÇOK GEREKLİYDİ !! SAĞOLUN



LEMANİCE,
hoşgeldiniz, salatatız hayat yok değilmi, haklısınız..
geleceğim :)) tşkrlrr.

ayşegül 18 Eylül 2008 16:04  

Zevkli ve güzel bir siteniz var.
Yazılarınız da çok anlamlı.Hoşuma
gitti.Hele Ömer Hayyamı duyunca
tamam doğru yerdeyim dedim.

Size başta SAĞLIK ve GERÇEK DOSTLAR
diliyorum.Ama dost 40 kez iyilik
yapıp bir kez ters düşerse ve
karşı taraf bunu anlamaz ise,
O GERÇEK DOST DEĞİLDİR !!!!!!!
lÜTFEN AŞAĞIDA Kİ DİZELERİMİ GÜZEL
KALBİNİZLE OKUMANIZI RİCA EDİYORUM.





DOST VE ARKADAŞ Farkı

Arkadaş evinize geldiğinde misafir gibi davranır

·Dost geldiğinde buzdolabını açıp istediğini alır

·Arkadaş senin ağladığını görmez

·Dostunun omuzu ise senin göz yaşlarınla ıslanır

·Arkadaş davetine katılınca bir paket hediye ile gelir

·Dost sana yardım etmek için erken gelir; toparlanman için geç gider

·Arkadaş, onu o yattıktan sonra ararsan rahatsız olur

·Dost neden bu kadar geciktiğini sorar, derdini anlatmak için

·Arkadaş bir kavgadan sonra her şeyin bittiğini düşünür

·Dost ise tekrar arar

·Arkadaş senin daima onun arkanda olmanı ister

·Dost ise her zaman senin arkandadır

·Arkadaş zaaflarınızı öğrenir ve onları kullanabilir

·Dost zevklerinizi öğrenir ve onlara hitap eder

·Arkadaş zayıflıklarınızı bilirse başınıza kakar

·Dost zayıflıklarınızı bilirse örtmeye çalışır

·Arkadaş sizi ikinci görmek ister

Dost ikinciniz olmaktan şeref duyar

·Arkadaş sıkıntınız olmadığında yanınızdadır

·Dost sıkıntınız olduğunda size koşar

·Arkadaşlarınıza siz huzur vermeye çalışırsınız

·Dostlarınız size huzur vermeye çalışır

AMA DOSTLAR DA İNSANDIR !!!!

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Eylül 2008 17:06  

ayşegül, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

teşekkürler,
daha önceden okumuş olduğum bir maildi bilgim var.

Öğrenmek isteyenler bundan faydalanabilirler !!!!

Ebruli 19 Eylül 2008 14:41  

Bu konserve Meksika fasulyesinde katkı madeleri var mı acaba? Konserve yemeyin diye sürekli uyarıyorlar ya bizleri. Ben hiç konserve yemiyorum da...

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ocak 2009 12:02  

Ebruli :
konserve olmasada taze diye aldığımız tüm sebze ve meyveler de katkılı değilmi sizce. ???

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ocak 2009 12:02  
Bu yorum yazar tarafından silindi.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP