ŞEKER TADINDA BİR RAMAZAN BAYRAMI DİLİYORUM.

>> 28 Eylül 2008 Pazar


Benim ömrümde ırmaklar vardır, sularında hayallerimi yüzdürdüğüm,
Benim ömrümde SEVDİKLERİM vardır, bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm :((




Bayramlar insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir.
Bayramlar milli ve dini duyguların ,inançların,örf ve adetlerimizin uygulanıp sergilendiği, bir toplumda millet olma şuurunun şekillendiği günlerdir.

HEP BERABER HUZURLA-SAĞLIKLA-EKSİKSİZ BİR SEVGİ ÇEMBERİNDE ,AĞIZ TADINDA BİR BAYRAM GEÇİRMEYİ TEMENNİ EDİYOR,BAYRAMINIZI KUTLUYORUM SEVGİLİ DOSTLARIM..

BİR DUT MASALI AİLESİNDEN HEPİNİZE SEVGİLERR.

90 yorum:

Yaşamın kıyısında 28 Eylül 2008 16:35  

Çok Sevgili Nuray'cım
Tüm dileklerin, senin ve sevdiklerinle olsun.
Bende Bir Dut Masalı ailesinin bayramını candan kutlar, sağlık, huzur ve mtlulukla geçecek nice bayramlar diliyorum.
Sevgilerim seninle olsun

Delfina ; 28 Eylül 2008 16:55  

Bayram mesajın çok güzel Nunucum,kaç kez okudum bilsen...Ellerinden hürmetle öpüyor,nice bayramlar diliyorum...

Unknown 28 Eylül 2008 18:36  

Nunu'cum güzel dileklerine içtenlikle katılıyorum.Tüm ailen ve sevdiklerinle geçireğin sağlıklı ve huzurlu nice bayramlar temenniz ederim,öptüm...

ayseyaman 28 Eylül 2008 19:13  

Tüm güzel dileklerin kabul olsun Nunu.
Sağlıklı mutlu nice Bayramlar.
Sevgilerimle

Adsız 28 Eylül 2008 20:22  

canım benmim,sen benim daima bayramlık arkadaşlarımdansın.
(bu senin sözün :)

beni daiam mutlu eden yanların öylesine çokki, ömrün dilerim bayram coşkularıyla mutlu geçsin.
hepimizden hepinize sonsuz sevgiler, ramazan bayramınız mübarek olsun.
annene sevgiler canım.

FERDA.

Ferhanca 28 Eylül 2008 21:10  

güzel dileklerine ben de katılıyorum herkese güzel mutlu aydınlık günler bayramalar dilerim..sevgiler..

MUTFAKISTAN 28 Eylül 2008 21:59  

nunuya ,annesine,ailesine iyi bayramlar dilerim,sevgilerrr

şeker pasta 28 Eylül 2008 23:24  

Nunucuğum, ailenin ve senin bayramını kutlar, daha nice mutlu ve neşeli bayramlar geçirmenizi dilrim
Sevgiler

Feyza Fidan 28 Eylül 2008 23:43  

Nunummm,
Ramazan Bayramını kutluyor, nice mutlu bayramlar diliyorum..
Sevgiler..

yaban mersini 28 Eylül 2008 23:44  

baştaki yazıyı çok beğendim..müsaade edersen bunu bayram msjı olarak sevdiklerimle paylaşmak istiyorum..hayırlı bayramlar cnm..annene geçmiş olsun..

Adsız 28 Eylül 2008 23:59  

Nurayım, canım benim. Bayramın kutlu olsun.

Öperim yanaklarından.

sevgiler.

Zerrin Pasta Evi 29 Eylül 2008 00:56  

Nuray'cığım,

Ailen ve sevdiklerinle,sağlıklı,mutlu,huzurlu bayram geçirmen dileğimle...

Sevgiler...

Unknown 29 Eylül 2008 00:59  

Bayramlar, insanlar arasındaki karşılıklı sevgi ve saygının perçinlendiği günlerdir. Bayramlar, insanların birbirleriyle olan dargınlıklarını unuttukları, barıştıkları, kardeşçe kucaklaştıkları günlerdir. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Ramazan Bayramınız kutlu olsun

ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI 29 Eylül 2008 01:27  

BEDENİNİZDEN SAĞLIĞINIZ
RUHUNUZDAN GÜZELLİĞİNİZ
YÜREĞİNİZDEN SICAKLIĞINIZ
ÇEVRENİZDEN SEVDİKLERİNİZ
CEBİNİZDEN BEREKETİNİZ
SOFRANIZDAN LEZZETİNİZ
HİİİİİİÇÇÇÇ EKSİK OLMASIN.

BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN.
ZUHAL YALÇIN.

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 29 Eylül 2008 02:31  

Nunucuğum,

güzel dileklerine aynen katılıyorum ve sevgi, huzur, mutluluk dolu nice bayramlar diliyorum yürekten....

Bu arada mamalar da süper ellerine emeğine sağlık,

sevgiyle kal,

egeli 29 Eylül 2008 03:48  

NUNU'CUM,NE GÜZEL YAZMIŞSIN...SENİN VE AİLENİN DE BAYRAMINI KUTLUYORUM CANIM,DAHA NİCE BAYRAMLAR NASİP ETSİN İNŞALLAH ALLAH ...ANNECİĞİNİN DE ELLERİNDEN ÖPÜYORUM...SEVGİLER

dogada.blogspot.ru 29 Eylül 2008 05:21  

Sevgili Nunu hayırlı bayramlar diliyor sağlık ve huzur içinde geçirmeni diliyorum sevgiler canım

Pelin 29 Eylül 2008 10:01  

Nunucuğum,
Sana ve ailene iyi bayramlar diliyorum.
Sevgiler

banu kırmızıgül 29 Eylül 2008 10:39  

canım benım bayramın gulen yuzun gıbı mutlu gecsın saglıkla hayırlı bayramlar sevgıler..

Müge Hüner 29 Eylül 2008 10:45  

Sevgili Nunucum:)
Sana iyi bayramlar demek, ailenle birlikte nice huzurlu mutlu bayramlar geçirmeni dilemek için geldim:)
Hemde gecikmişde olsa sana gecmiş olsun demek..

Ama anneciğinin rahatsızlandıgını okudum çok üzüldüm:( Şükür ki en az hasarla atlatmış, sevdiklerinin duası korudu demekki.
Çok selamlar ve geçmiş olsun derim, ellerinden öperim kendisinin de canım.

Çok sevgiler.

Hayatın Ressamı 29 Eylül 2008 11:37  

sağlıklı ve şeker tatdında iyi bayramlar diliyorum.

Tuba 29 Eylül 2008 11:54  

En guzel gunler ve en guzel bayramlar dut masali ailesinin olsun diyorum. Yureginizden sevgi eksilmesin....

Işıl 29 Eylül 2008 12:10  

Merhaba Nunu

sana ve ailene mutlu bir Ramazan Bayramı diliyorum.
Her şey gönlünüzce olsun!

Sevgiler
Işıl

Adsız 29 Eylül 2008 12:34  

Bayramlar berekettir,umuttur,özlemdir.Yarınlar niyettir ve duaların kabül olsun , sevdiklerin hep seninle olsun Bayramınız Kutlu Olsun
öptüm şeker

Adsız 29 Eylül 2008 13:56  

Yüreğine damla damla umut, günlerine bin tatlı mutluluk dolsun. Sevdiklerin hep yanında olsun, gülen yüzün hiç solmasın. Bayramın kutlu olsun...

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Eylül 2008 15:05  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız 29 Eylül 2008 15:07  

CANIM ARKADAŞIM BİZDE SANA BAYRAM TADINDA BAYRAMLAR DİLERİZ.
AİLE BİREYLERİNİN TEK TEK BAYRAMINI KUTLAR,SAĞLIK BAŞTA OLMAK ÜZERE LEZZET DOLU BAYRAMLAR TEMENNİ EDERİZ.

ASUMAN.

IŞILCA TATLAR 29 Eylül 2008 15:48  

Nuray'cığım,

Ne kadar güzel bir bayram mesajı, ben de çok beğendim.

Ben de Bir Dut Masalı ailesinin bayramını en içten dileklerimle kutlar, sağlık, afiyet ve neşe içinde bir bayram geçirmelerini dilerim.

Kucak dolusu sevgiler,

NiNo 29 Eylül 2008 16:07  

hayirli huzurlu nice guzel bayramlara

Baharcicegi 29 Eylül 2008 17:41  

ailenle gecirecegin neseli saglikli hzurlu bir bayram dilerim canim.
iyi bayramalar

Aybike Ceylan 29 Eylül 2008 17:53  

Nunu'cugum,
Senin ve ailenin bayramini kutluyor, daha nice guzel ve saglikli bayramlara hep mbirlikte diyor, seni opuyorum.

Annene cok selam ve hurmetler, umarim daha da iyidir.

Adsız 29 Eylül 2008 18:10  

Sevdiklerinizle birlikte mutlu bayramlar diliyorum,sevgiler...

Limonlu Kek 29 Eylül 2008 20:52  

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. Sevdiklerinle daha nice mutlu, huzurlu bayramlara erişirsin umarım, sevgiler...

Adsız 29 Eylül 2008 21:23  

canım şeker gibi zaten bayram dileklerin :)
çok harika gerçekten.
bizdende sana ve ailene hayrlı bir bayram dileği canım.
annenin ellerinden öperim geçmiş olsun.
iyi bayramlar arkadaşım.

NESLİHAN.

Serap'la turuncu lezzetler 29 Eylül 2008 23:03  

Küskünlerin barıştığı, sevenlerin biraraya geldiği, rahmetle ve şefkatle dolu günlerin en değerlilerinden olan Ramazan Bayramın kutlu olsun canım..sevgiler

ruhdagı 30 Eylül 2008 00:04  

Bayram mesajınıza tüm kalbimle katılıyor ve huzurlu mutlu bol şekerli bir bayram diliyorum :)

Sevgiler.

Adsız 30 Eylül 2008 00:15  

bayarm tadındaki biricik arkadaşım
ailenle ve daima,
mutlu bayramların olsun canım benim.
çok çok öpüyorum.
GÜLBİN.B

Unknown 30 Eylül 2008 00:29  

CANIM AFRODITIM:)
MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINI SEVDIKLERINLE BERABER SAGLIKLI VE HUZUR ICINDE GECIRMENI VE HAYIRLARA VESILE OLMASINI DILERIM.
ALLAH NICE HUZURLU, BEREKETLI BAYRAMLAR NASIP ETSIN.
COK OPUYOR SEVGILERIMI GONDERIYORUM.

Begüm 30 Eylül 2008 00:38  

Sevdiklerinle beraber, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar gecirmek dilegiyle... Bayramin kutlu olsun!

elma şekeri 30 Eylül 2008 02:52  

Her ilkbaharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi, bu bayramın da sana ve ailene mutluluk ve neşe getirmesi dileğimle. Kardeşliğin doğduğu, sevgilerin birleştiği, belki durgun, belki yorgun, yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice Ramazan bayramlarına.

Hatice 30 Eylül 2008 07:44  

Sevgili Nunu, sevdiklerinle birlikte sağlıklı, huzurlu, bayram tadında bir bayram geçirmen dileğiyle…
sevgiler…

FİGEN KARAVAŞ 30 Eylül 2008 09:06  

İyi bayramlar dilerim canım.
Saglıkla ve hzuurla gecsin..

Sevgilerimle,
Figen KAravaş

Adsız 30 Eylül 2008 09:48  

canım arkadaşım hepinizin ramazan bayramı mübarek olsun.
çok sevgilerle öpüyorum.

GÜLDEN .Y

Adsız 30 Eylül 2008 14:56  

hayatım ailen ve sana çok sevgilerimle iyi bayramlar.
mine.k

muko 30 Eylül 2008 18:58  

aynı dilekler senin içinde geçerli olsun,iyi bayramlar..

Adsız 30 Eylül 2008 20:43  

nunuşum, her şeyin yolunda olmasına çok sevindim.
tam bayram artık sana bu günler.
inşallah artık çok daha huzurlu günler görürsünüz canım.
hepinizin bayramı kutlu olsun.
sevgiler yolluyorum canım.

NESRİN .

Mutfak Havlusu 30 Eylül 2008 22:57  

bayramınız bayram ola huzur eksik olmaya..

Adsız 30 Eylül 2008 23:57  

ailen ve sevdiklerinle daima bayramların sevinçli ve coşkulu geçsin canım.
iyi bayramlar.çok öperim.
ZAYNEP GÜNAL.

Unknown 1 Ekim 2008 00:56  

nunu mutlu bayramlar

Tuba 1 Ekim 2008 05:55  

Nunu'cugum ne guzel yazmissin. Benim ömrümde ırmaklar vardır, sularında hayallerimi yüzdürdüğüm,
Benim ömrümde SEVDİKLERİM vardır, bayramlar ayrı geçince üzüldüğüm :((. Insallah biz de bir gun vatanda sevdiklerimizle bayram gecirme mutluluguna ulasiriz. Sana ve ailene, sevgi ve mutluluk dolu nice guzel bayramlar diliyorum.

Adsız 1 Ekim 2008 09:05  

biricik arkadaşım,
bayramızınız sevgi ve selamlarımızla ailecek kutluyoruz.
gönlüne göre olsn öpüyorum
BANU.

Ferkay 1 Ekim 2008 10:42  

Nunum seni çok özledim sevdiklerinle birlikte mutlu bayramlar diliyorum ve öpüyorun.

ROSA E OLIVIER 1 Ekim 2008 11:11  

"Love is the one who masters all things."

Mavlana Rumi...for you...

pelince 1 Ekim 2008 12:33  

Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum..
Sevgilerimle..

eldivenlerim 1 Ekim 2008 13:00  

sevdiklerinizle beraber sağlılklı, mutlu, huzurlu bayramlar arkadaşım,
bayramınız şeker tadında geçsin;)

Yaren 1 Ekim 2008 19:12  

Bayramin kutlu olsun,her bayram sevdiklerine en güzel sekilde gecirmeni dilerim.

Adsız 1 Ekim 2008 20:53  

canım benim,bayramını sevgiyle bende kutluyor, iyi tatiller dilerim.
anneciğinin atlatmasına nasıl sevindik bilemezsin.
allah bir daha yaşatmasın.annem çok selamlarını iletiyor. arıyacak !
hepimiz seni öpüyoruz.çok özledik canım.. iyi bayramlar.
AYŞE SEMA.

Adsız 2 Ekim 2008 01:00  

BAYRAMINIZI KUTLUYORUM.
ANNENİZ ÇOK DAHA İYİDİR UMARIM.
SEVGİLER...ŞİFALAR..

seferihisar
AYSEL BATUR.

CAHİDE 2 Ekim 2008 07:16  

Bende bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım.bu arada tarifleriniz çok iç açıcı.Emeğinize sağlık...

kelebeklisaniyeler 2 Ekim 2008 12:52  

Sevdiklerinizle geçireceginiz güzel bir bayram dilerim...Hayirli Bayramlar...

ÖPTÜM CANIM NUNUCUM

Cafe Gusto 2 Ekim 2008 14:02  

Sevgili Nuray sana ve ailene mutlu bayramlar diliyorum..sevgiler...

Adsız 2 Ekim 2008 16:29  

Ramazan Bayramınız kutlu, yüreğiniz umutlu, umutlarınız atlı, sevdanız kanatlı, mutluluğunuz katlı, sofranız tatlı, mekânınız tahtlı, ömrünüz bahtlı olsun... Sevgiler Nesrin

Adsız 2 Ekim 2008 19:05  

El öpmeye geldim güzel arkadaşım/ablama :) Hayırlı bayramlar Nunucum...Öpücükler...

Sevgiyle.

:)den 3 Ekim 2008 09:36  

Nunucuğum mutlu bayramlar...
Seni sevgiyle kucaklıyorum.

meleginmarifetleri 3 Ekim 2008 14:32  

Nunucum umarım güzel bir bayram geçirmişsindir canım öpüyorum bay

Adsız 3 Ekim 2008 15:28  

bir dut masalına
sevgi ve sağlık dolu yarınlar dilerim.
sitenizi çok seviyorum.
çok pratik ,aynı zamanda zarif ötesi sunumlarınıza hayran olluyorum. bizi özletmeyin.
eliff_60@hotmail.com.

SOFRAMDA BERABER 3 Ekim 2008 16:06  

mrehabalar
ben birazgeç kaldım. dostlar yine yağmış buraya canım sana sevdiklerinle iyi ve hayırlı bayramlar diliyorum
sevgiler....

Muhabbet Çiçeği 3 Ekim 2008 21:14  

Umarım iyi bir bayram geçirmişsindir canım. Sevgiyle kal.

Blogen Ust@ 4 Ekim 2008 10:54  

Sayfayı inceledim, güzellikler var tabii.. Emek güzel şey... Bana da beklerim, biraz gülersin, biraz da enfess bi o kadar inanılmaaz tarif ve bilgilerimden feyz alırsın :).. Valla ben ordayım:)

şeker pasta 4 Ekim 2008 11:49  

Nunucuğum sağol canım, sana da güller içinde bir ömür diliyorum.

Adsız 4 Ekim 2008 12:23  

canım benimmmmmmmmmmmm .
geçirdiğimiz en güzel bayramlardan biri oldu bu.
seni böyle neşeli ve kelebek gibi görmek çok güzeldi..
harika bir bayram oldu..
hepimizden sizlere sevgiler..

Кâşiƒ 4 Ekim 2008 13:24  

Çok geç kaldım ):
Hayırlı bayramlar dilerim Nunu Hanım ; umarım bir sonraki bayramınızı ilk kutlayan ben olurum (:

ayseyaman 4 Ekim 2008 15:05  

Haydi bir cesaret Nunucum! :)
Eminim güzel yemekler yaptığın gibi şeker hamuruyla da şeker güzellikler yaratırsın..
sevgilerimi gönderiyorum..

zarpandit 4 Ekim 2008 22:34  

vefasız sanma cırcırboceğini grip vurdu hemde nasıl vurma yıktı gecti..

şimdi bilgisayar basında cırcır ve nunusunun gecmiş bayramını kutluyor affedilmeyi bekliyip yanaklarından mucoxx diye opuyor:)))

Adsız 5 Ekim 2008 16:55  

nice nice bayramlara dilerim sevdiklerinizle
sevgilerimle
Emel-deturkserecepten.blogspot.com

Adsız 5 Ekim 2008 21:45  

nerelerdesiniz ?????

:))))))))
aysel batur-
sefrihisar-izmir

Damak Tadı 5 Ekim 2008 23:42  

Tatlım,senin ve güzel ailenim geçmiş Ramazan bayramlarını kutluyorum..Biraz rötarlı oldu ama kusuruma bakma lütfen..Anneciğede tekrar tekrar geçmişler olsun..Allah bir daha korkutmasın ve tüm kötülüklerden,hastalıklardan sizi uzak tutsun canım..AMİN!!!


Kocaman öpüyorum o tatlı yanaklarından dünya tatlısı..)

Blogen Ust@ 6 Ekim 2008 01:29  

Sevgili Nunu Usta :)
Öncelikle yorumun için ultra teşekkürler, incesin... Bizde Cevher ile operasyondan yeni geldik valla, o yüzden anca yazıyorum... Antep Baklava ve instat Cafe koyduk Cevher ilen oturuyoruz... Bekleriz :)

Unknown 6 Ekim 2008 01:50  

sıcacık sevgilerimi ve mutlu bir hafta dileklerimi bırakıyorum sayfana

SOFRAM 6 Ekim 2008 08:56  

Canım merhaba ziyaretlerin için çok teşekkür ediyorum, hiç fırsat bulamadım nete girmeyi sonra bayramın son günü başlayan baş ağrısı ardından soğuk algınlığı hastalıkla geçirdik,malum gelen giden olunca da pek istirahat edemedim.Şimdi neler yapmışsınız diye bir bakayım dedim,bayram ziyaretlerinize bile gelemedim.Geçmiş bayramını kutluyorum canım, sevdiklerinle birlikte sağlıkla nicelerine ulaşmanı diliyorum. Öptüm güzelim, sevgilerimle...

pelince 6 Ekim 2008 11:23  

Nunu sana güzel bir hafta diliyorum..

Sevgiler..

akasyakokusu 6 Ekim 2008 13:21  

Merhaba canım..Bloglistemden takipteyimmm..Bakıyorum böreğimi bekliyorum acaba ne zaman ikram edeceksin diye..
Elimde çayım bir fincanda sana bırakıyorum afiyetler olsun..
Güzel vede neşeli bir hafta dilerim.

Sevil Şahin 6 Ekim 2008 17:20  

sevgili nunu nasılsın tatlım 9 günlük bir tatilin ardından yine buralardayım sen nasıl gecirdin bayramını gecmiş bayramın kutluyorum balım allaha emanet ol

akasyakokusu 6 Ekim 2008 21:13  

Canımmm Nunu'cum.Biliyorum hiç birimizin keyfi yok.
Hepimiz üzüldük ..((
İçim acı doluydu biraz muhabbet etmek istedim..İnan önüme altın tabaklarda ziyafet sunulsa gönlüm boşta:(
Ama senin böreğini dört gözle bekliyorum :))Hani bana ithaf etmiştin ya ondan canım..
Ne kadar şımarığım görüyormusun :))
Sağlıcakla sevgiyle vede hoşçakal canım sevgilerimle.

SOFRAOZLEMİ 6 Ekim 2008 21:55  

merhaba sizinde geçmiş bayramınız kutlu olsun..umarım iyisinizdir hala geri dönmemişsiniz..bekliyoruz güzel mamalarınızı..

sevgiler.

Blogen Ust@ 6 Ekim 2008 23:41  

Sevgili Nunu Usta,
İnce ziyaretine binteşekkür...
Yepyeni bi tarifler üzerindeyim... Blokumdan takip edebilirsin... Biraz önce geldim mutfağa, bizim cevher örlgrey çay yapmış, yanında pötübör büsküü var :) Gelirsen mutlu olurum... Kal sağlıcakla :)

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Ekim 2008 12:26  

GÜZEL YÜREKLİ TÜM DOSTALARIM :
HEPİNİZE KAPIM DAİMA AÇIK DEMİŞTİM.
BEN KALABALIKLARI PEK SEVERİM.
HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ,BENİ ÇOK ÇOK MUTLU ETTİNİZ. DAİMA BAYRAM COŞKUSU YÜREKLERİMİZDE OLSUN. ELELE NİCE BAYRAMLARDA BULUŞMAK ÜZERE ,HER BİRİNİZE AYRI AYRI SEVGİLERİMİ İLETİYORUM..
SEVENİNİZ ÇOK OLSUN....
TEŞEKKÜR EDERİM.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP