Çikolatalı (eritilmiş) meyveli bisküvi pastası

>> 16 Eylül 2008 Salı

MEYVELİ LEZZET TRENİ :)))


MERHABA DOSTLARIM, MERHABALARRR..
dün akşam acil tatlı krizinde ortaya çıkan basit ama,bir o kadarda lezzetli,
çikolata sevdalılarını mutlu edecek bir tatlı bu :) mesela beni !!!

iftar sonrası güllaç olmasına rağmen (ayıptır söylemesi) bir çikolata sevdası düştü aklıma. yapma NUNU ,yapma işte şunu akşam akşam uyma şeytana (çikolata yani :)
dediysemde kendimi minik :( mutfağımda ocak başında buldum..uzun bir şey yapamıyacağım için annemin aldığı çikolatalı pudiglere el attım.,kendimden de bir şeyler katınca Sonuca şöyle dedim :'' ay NUNU ne iyi yaptınn !!!!

efendim

2 PK.çikolatalı puding
1.5 litre kadar süt,
2 PK petitbör bisküvi,
dilediğiniz bitter veya sütlü çikolata,
bir avuç damla çikolata,
2 muz,
bir şeftali,
biraz port. rende- veya limon rendesi.

1-Pudingi süt ile pişirip,hemen içine tercih ettiğiniz çikolataları atın erisin.
2 -düz bir tabağa yanyana dizdiğiniz bisküvilerin üzerine kepçe ile çikolatalı karışımı yayınız.
3-arasına damla çikolata serpiştirip tekrar bisküvi ,tekrar puding yayınız.
4-bitene kadar işleme devam ediniz.
5-soğuyunca dilimlediğiniz meyveleri arzu ettiğiniz gibi tasarlıyabilirsiniz.
6-benim tasarım harikam !! :)) yukarda malumunuz :)

ahh ahh.. o çikolatalar eriyip puding ile karışınca, meyveler de onlara eşlik ederek keyifle arkadaşlık yapınca.....
ben koltuğumda mest-i figan hallerde tadını çıkarıyordumm :))
mmmmmmmmmmmm... ''masal kahramanımın ,bana göz ucuyla bir bakması vardkiii......................................................................................................................... :))))

aa..nereye.. ??? sizdemi mutfağaaa yoksa ???
eee ..çok haklısınız ozaman çokk... :)))

ÇİÇEKLER BENDEN SİZE,
ÇİKOLATALAR KEYİFLERİNİZE,
MEYVELER SAĞLIĞINIZA AFİYETLERLEEEEE........
SEVGİLER

36 yorum:

Ferhanca 16 Eylül 2008 10:56  

Böyle çabuk ve pratik yapılmış, bazen elde ki malzamalarla uydurlmuş:)))pastalar çokçok güzel olur..

aslında uydurmaktan çok kafamızda ki bir çok tarifden esinleniyoruz.

sevgiler...

Unknown 16 Eylül 2008 11:03  

günaydın..bisküvili pasta bizdede acil durum pastasıdır.çocuklar tarafından adıda otobüs pastası..küçüklüklerinden bu yana görüntü itabirı ile çağrıştırdığı için bu adı koydular sanırım.kenarlarına muz dilimlerini yerleştirmek aklıma gelmemişti hiç.sanırım adını tren koyardı ozaman benim afacanlar.
çikolata ve meyvenin birlikteliğide yabana atılmaz tabiki..
**************
enginar bizim evinde favorilerinden.sağolsun o işi kayınvalidem hallediyor.ben hazıra konuyorum.üstelik kendi bağlarından topladıkları tazecik enginarlari..
ben biraz geciktim kışlıklara.okul telaşı girdi araya.birazda tembellik laf aramızda..neyse epeyce uzattım.güzel bir gün dileyip gidiyorum.sevgiler.

SOFRAM 16 Eylül 2008 11:29  

Canım Nuray'cığım pasta ne kadar güzel görünüyor öyle,harika...
Aşağıdaki sakızlı kurabiye de çok güzel, Çeşme'de yemiştik sakızlı kurabiye, çok beğenmiştik, artık senin tarifinle yaparım, ellerine sağlık güzelim,ayrıca iyi olup güzel tariflerini bizlerle paylaşmana da çok sevindim canım.
Öpüyorum canım, sevgilerimle...

Damak Tadı 16 Eylül 2008 12:52  

Nuray'cığım,bazen ortaya çıkan bu tür tatlılar özenerek yapılanlardan çok daha lezzetli oluyor.Yapmış olduğun bu tatlı hem göze hem mideye hitap ediyor canım..Ellerine sağlık..Tarifini merakla bekliyor olacağım..)

Kocaman öpüyorum ve sevgilerimi gönderiyorum canım..

neslihan erzincan özgür 16 Eylül 2008 13:18  

Sevgili Nunu çok şık olmuş yahu,ellerine sağlık canım,çok beğendim.çiçekler harika.sevgilerimle...

Serap'la turuncu lezzetler 16 Eylül 2008 13:42  

mrb canım:)
pasta çok şık olmuş tarifi bekliyorum ellerine sağlık..kocaman sevgiler..

dilek 16 Eylül 2008 14:04  

merhaba..
bu güzel ve lezzetli pastanın ilk yorum açılışı benden..
harika olmuş ellerine sağlık...
ben dut masalını blog arkadaşlarımın yorum arşivinde gördüm ve ziyaret etmek bugün nasip oldu...
çok güzel bir blog olmuş..
anlatımınıda çok beğendim.
bende ziyaretini beklerim..
görüşmek üzere
hoşçakal..
hayırlı ramazanlar..

Unknown 16 Eylül 2008 14:25  

Biskuvili pastan nefiss gorunuyor,
AFRODİTİTİM:))))
ellerine saglik canim .
nunu'cugum ben bundan sonra sana izninle boyle seslecegim:)) banu duymus umurumda degil:))))
cok opuyorum.
selam ve sevgilerr..

Adsız 16 Eylül 2008 14:31  

Nunu'cum enfesss görünüyor..
Aşık oldum görüntüye resmen :)
Biz yiyemedik ama size afiyet olsun ne yapalım resimle yetiniriz bizde..
Sevgiler kocamannn..

:)den 16 Eylül 2008 14:37  

Nunucuğum merhaba,
Tatilde olduğumdan blogunu ziyaret edemedim uzun süre.
Bu şahane görünümlü pastanın tarifini heyecan ve merakla bekliyorum bilesin:)
Şimdi diğer yazılarını okumak için izin istiyorum.
Sevgiler...

NzlGl 16 Eylül 2008 15:14  

Sevgili nunu

gözümüz doydu umarım tarifi en kısa zamanda verirsiniz de midemizde doyar:)))))))

ellerinize sağlık

sevgilerimle

Adsız 16 Eylül 2008 16:05  

AYY AYY BU NE GÜZEL Bİ BİSKÜVİ BÖYLE..
VALLAHİ BİSKÜVİ BÜSKİVİ OLALI BÖYLE TATLANMAMIŞTIR EMİNİMM.
NAPCAZ BU ÇİÇEK SEVDANI..
VEDE PEMBBE-MORLARI :)))
SARAYLIII SENİ GİDİ.
eline sağlık şekercimm miss olmuş missssssss...

FERDA.

pecete 16 Eylül 2008 17:01  

Masalların dutu; çiçekler çok yakışmış. Ellerine sağlık...

fatosun mutfagından... 16 Eylül 2008 17:12  

hayatımda gördüğüm en tatlııı tren..ellerine sağlık nunucummm

Sevil Şahin 16 Eylül 2008 17:35  

HIMMM ENFES OLMUŞ TATLIM ELLERİNE SAGLIK

Sevil Şahin 16 Eylül 2008 17:36  

SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;16.09.2008 Tarihinde BAŞLAYAN EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ YARIŞMAMIZA DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE "EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2" BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.TARİFİ OLMAYAN PASTALAR YAYINLAMAYACAKTIR.SAYFANIZDA BENİM SİTEMDE YARIŞMAYA KATILDIGINIZI YAZIN Kİ ARKADAŞLARINIZ SİZE OY VEREBİLSİNLER
BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE......SEVİL

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2008 19:24  

DİLEK,
hoşgeldiniz ne güzeldir ara sıra gezinmek bende yapıyorum :)
bloğumda bir iddiam yok ki, aşçı değilimm..pastacı değilimm :)
sadece seviyorum paylaşmayı,sohbeti okadar.. her zaman beklerim tşkrlr. svglr,


ÖZGÜLÜMMM,
canımsınn canımm.. :))
çok güldümm ne hoşsunn.. :))
sen bana her şeyi söyliyebirsin :))
çok mersii canımm. ve teşekkür ederim. :)))


AKASYA KOKUSU :)
hemen bir dilim kesebilirsin nuraycığımm, bekleme lütfen ..


:)DEN ,merhabalar,
canım yaa :((
vallahi sıradan bir şeydi..okadar güzel bloglar varki ayıp olur utanırımm :((
ama sen HOŞGELDİN SEFALAR GETİRDİN CNM.
HADİ BİR YORGUNLUK ÇAYI YANINA BİR FİNCAN ÇAYLA GELİYORUM SANA :) SVGLRRR

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2008 19:44  

NZLGL :))

çok haklısın inankii. sabah çok erken evden ayrılmam gerekti.ancak akşam saati yazabildim üzgünümm :(

çk svglrr tşkrlrr.


FERDAcığımm,
yaşamımın anlamı inanki çiçejkler ve pembeler.. morlarr.
tşkrlrr arkadaşımm benimm. .))


PEÇETEDEN NOTLAR :)

Hoşgeldin AYŞEMciğim.. ne şekersinn,
hep öyleydin zaten..
Seviyorum Seni :))) TŞKRLRR.


FATOŞUN MUTFAĞINDAN
:)))))
aynen aynenn canımm .haklısın :))
çok sevgşlrrr ..tşkrlr


bir demlik sohbet,

SEVİLCİĞİM BAŞARILAR DİLİYORUM ÇALIŞMALARINDA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CNM.. SVGLRRR

nazardeğmesin07 16 Eylül 2008 19:56  

iyi akşamlarr arkadaşıma gerçekten görüntü süper herzaman yaptığımız bir pasta türü istediğin şeklide verebiliyorsun ama tren yapmak hiç aklıma gelmedi birdahakine kesinlikle yapıcam ellerine sağlık arkadaşım http://nazardeymesin07.blogspot.com

MUTFAKISTAN 16 Eylül 2008 19:57  

nunucugum harika olmus ,cikolata meyva bende cok severim 1 dilim aldim cok guzel gorunuyor,ellerine saglik

karadenizsofrasi-Balıkesir 16 Eylül 2008 21:13  

Merhaba canım, meyveli lezzet trenine katılmak çok hoş bir şey olmalı,insanın canı neyi istiyorsa onu zamanında yemeli sonra herşey yasak oluyor,ellerine sağlık ,afiyetler olsun.

pelince 16 Eylül 2008 22:21  

Nunu pasta tam kriz anı pastası olmuş,ellerine sağlık..Ben pastanın içeriğinden süslenmesine kadar her türlü detayı çok beğendim ama ne yalan söyliyim çiçekler çok hoşuma gitti..

Ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2008 22:55  

NAZAR DEYMESİN 07
nazarcımm :) okadar doğaçlama ve düşünmeden ortaya çıkmış olduki,bu hali alıverdi :)) çk tşkrlr. svglr


MUTFAKİSTAN,
filizciğim afiyetler olsun cnmm ,
svglrrrrrrrr


KARADENİZ SOFRASI- BALIKESİR
çok hak veriyorum size, sağlıkla zamanında herşeyden tadılmalı bencede.
sağlık sorunları başlayınca ,hep derim bende- yiyememek çok acı oluyor ne yazıkkii.
yinede şükürler olsun.. tşkr ederim
istanbuldan svglrrr



PELİNciğim,
çok masumca bir anda yapıldı..hani evde ne varsa,içimden geldiği gibi bişey oldu.
ama senin o güzel gören gözlerin varya ,işte asıl mucize onlarda :))
çoookk tşkr ediyorumm canımm. svglrr

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Eylül 2008 22:55  

NAZAR DEYMESİN 07
nazarcımm :) okadar doğaçlama ve düşünmeden ortaya çıkmış olduki,bu hali alıverdi :)) çk tşkrlr. svglr


MUTFAKİSTAN,
filizciğim afiyetler olsun cnmm ,
svglrrrrrrrr


KARADENİZ SOFRASI- BALIKESİR
çok hak veriyorum size, sağlıkla zamanında herşeyden tadılmalı bencede.
sağlık sorunları başlayınca ,hep derim bende- yiyememek çok acı oluyor ne yazıkkii.
yinede şükürler olsun.. tşkr ederim
istanbuldan svglrrr



PELİNciğim,
çok masumca bir anda yapıldı..hani evde ne varsa,içimden geldiği gibi bişey oldu.
ama senin o güzel gören gözlerin varya ,işte asıl mucize onlarda :))
çoookk tşkr ediyorumm canımm. svglrr

:)den 17 Eylül 2008 08:51  

Nunucuğum hiç sıradan olur mu yarattığın güzellik? Hepimize verdiğin pozitif enerji, heyecan, kelebeklere benzeyen çikolataların üstüne konmuş çiçekler...
Tarifi lezzetli yapan içine bol miktarda sevgi katılmış olması. Yoksa dünyanın en zengin, en farklı tarifini versen ne olacak ki! ilk lokmayla birlikte içine sıcacık akan bir sevgi, şefkat olmadıkça...

şeker pasta 17 Eylül 2008 08:54  

Nunucum ben bu treni yerim canım
Ellerine sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 09:29  

GOOD GİRL
Thanks :)


:)DEN,
canımsın sen..
VE SEVİYORUMM O KELEBEK YÜREĞİNİ..
TŞKRLRRRRR CNMMMM..



ŞEKER PASTA :))
Ye !!!! :)) canım benimmmmmm :))

NzlGl 17 Eylül 2008 10:04  

Sevgili nunu

Bu akşam fenerbahçenin maçını seyrederken bu tatlıyı yiyeceğim ve sizin kulaklarınızı çınlatacağım umarım bu pasta fb me uğur getirir

sevgiler

Adsız 17 Eylül 2008 10:18  

nunuşşumm,
ben bu kelebekli,çiçekli,çikolata kaplı trenle vallahi tüm dünyayı tatlı tatlı gezerimm yahuuuu :)))
ne şekersin beee..
:))))))))))

gülbin.b


not: okul işlerinden gına geldi,
hala bitmedi :(( yoğunum cnm :((

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 11:33  

NZLGL
:) !!!!!
Ben bir BJK li olarak :))
SPOR DOSTLUK VE KARDEŞLİKTİR DİYORUM,
MAÇ SONRASI UMARIM AĞZINIZ TATLI OLUR.
:)))))))))))
ÇK SVGLRRRRR



GÜLBİNciğim
:)))
ne güzel bir gezi olur hakikatende..
:)))))

* üniversite kayıt işleri biraz sıkıntılıdır cnm.
dünde ben hallettim svglrr*

Unknown 17 Eylül 2008 12:17  

Nunu'cum iyi ki yapmış ve bizlerle paylaşmışsın çok şık ve leziz bir tarif,ben şahsım olarak senin sunumlarına hayranım zaten,iyi ki varsın,ellerine ve emeğine sağlık,kocaman öptüm...

Adsız 17 Eylül 2008 14:02  

Yapabilirim sanırım bunu çok şık ve leziz görünüyor sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Eylül 2008 14:09  

DERYAcığım
çok teşekkür ediyorumm, emin olun sadece sizin için bu şirinlikler :)))
svglrrr cnmm

NzlGl 18 Eylül 2008 09:59  

Sevgili nunu

ne yazık ki maçta üzüldüm:( ama tatlıyı yerken ruhum ve midem dörtköşeydi tabiri caizse. ne zamandır diyet yüzünden tatlı yiyemiyordum bütün acısını bu tatlıyı yerken çıkardım tekrar teşekkür ederim

sevgilerimle

Aylin-Berrin 26 Eylül 2008 19:30  

Blogun çok ama çok hoşmuş,hem görsel açıdan güzel hem de oldukça pratik tarifler var,özellikle buna ve kurdela süslü kekini çok beğendim.ellerine sağlık.

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP