SOFRALAR,DOSTLARLA GÜZELDİR - 1 -

>> 18 Ağustos 2008 Pazartesi

GÜL BÖREĞİ

3 adet yufka,
üzerine bir adet yumurta sarısı,
İÇ Malzeme
3 büyük haşlanmış rende patates,
1 büyük kavrulmuş soğan,
tuz-karabiber,
200 gr.kavrulmuş az yağlı kıyma,
hepsi bir kapta karışır,
bir kase zeytinyağlı su- ( 5 yk yağ- 1 sb su )
yufkayı önce yağlı-su ile ıslatalım
sonra 4 eşit parçaya bölüp,her bir üçgenin geniş ağzına malzemeyi dizip,büyük bir sigara böreği gibi yassı olacak şekilde saralım. üzerine yum sarısı ve susam serpip 170 derecede üzeri kızarana kadar pişirip, sonrada servis yapalım.
afiyet olsun.

ben Çeşme'ye gitmeden 2 gün önce, biricik çocukluk arkadaşım sevgili BELGİNim beni uğurlamaya gelen ilk arkadaşlarımdan öncüsü oldu.gelirkende elleri boş gelmemiş bloğumda kullanmak üzere cicilerde getirmişti (tekrar tşkr ederim). tabii o günlerde blogda ne sunuluyorsa arkadaşlar özellikle rica ediyor, bende tekrarlarını yapıyordum onlara.belgin'ciğimde erikli vaya'dan etkilendiğini söyleyince bende ona yapıvermiştim.
ama meyveli çikolataları görünce :)) onun o güzeller güzeli yüzünü görmeliydiniz :)) çok şekerdir çokkk :) (resmin sağındaki puantiyeli elbise ona ait :)))
bir elinde meyveli çikolata tabağı, hem yiyor ,hem poz veriyordu.balkondaki her bir şeyle resimlerini çektirip bizi çok eğlendirdi . :)))))))))))))))
o günkü masamızda patatesli -kıymalı börek hariç her şey tariflenmişti.
ama BEEENN ,O güzel günümüzü ölümsüzleştirmek gerekir diye düşünüp,sizlerle paylaşmaya karar verdim.
hepinizi beklerim, sevdiğiniz bu balkonuma VE sofralarıma svglr.. :))))


Ben dostlarımı ;
Ne kalbimle, ne de aklımla severim.
Olur ya...!
Kalp durur, akıl unutur.
Ben dostlarımı ;
Ruhumla severim.
O, ne durur, ne de unutur " !!!!!

HZ. MEVLANA

55 yorum:

Ferhanca 18 Ağustos 2008 11:09  

Amanın kız şimdi senin blogdaydım :)))ne zaman ekledin döndüm gül böreği ,balkon keyfi ohh afiyetler olsun en önemlisi dostluklar kalıcı olsun gönüller bir olsun..
canım çok öptüm.

sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 11:26  

:))))
çok çalışkanımm çokk :))))

ne güzel demişsin Ferhancım,
her şey dostlarıma olsun...
hepinize selam olsun..tşkrlr..

Delfina ; 18 Ağustos 2008 12:22  

İnsanın hayatına dostlarının anlam katması ne güzel nunucum,Belgin hn'a selam olsun burdan,sizi mutlu etmiş ya ne mutlu ona...

balkon yine çok şeker olmuş ( maşallah ) sevgiler,çiçekler nunucum...

Adsız 18 Ağustos 2008 12:39  

canım arkadaşımm
elinin değdiği her şeyi güzelleştiren biricik meleğimiz.
bu nasıl bir cennet köşesidir böyle
harikasınn harika..
ama bizde somon balığı yedik hatta ben yakıodum neredeyse :))
onlarıda biz isteriz ,valla selma yolar yoksa :))))
belgine sevgiler ..torpilli o torpilliii !!!!!!!!!!!!!!!!
öpüyorym güzelim iyi haftalar.

GÜLBİN.B

aslı'nın mutfağı 18 Ağustos 2008 12:42  

Nunu'cum sofralarının renklerine bayılıyorum, tam benlik :) Özenle hazırladığın bu sofraya dostun da konuk olunca böyle güzel bir hatıra olmaması mümkün mü? Ellerine, yüreğine sağlık.. Bu arada karanfiller gerçek gibi duruyor, nefis..

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 13:07  

İŞİTME KAYBI,
Canım delfinacığım güne ne güzel başladım ben böyle sizlerle,dostlar,arkadaşlar söz konusu olunca galiba şevkleniyoruz.
zaten bi tane olsun CANDAN olsun derler ..
ama ben okadarrrr şanslı biriyimki anlatılmaz. arkadaş sayımı bilemicem on yüz milyon bin tane oldu galibaa :)))))))
ama dostlarımda sayılmıyacak kadar çok..
ALLAH BAŞIMDAN-EVİMDEN-GÖNLÜMDEN EKSİK ETMESİN SİZLERİ. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HER BİRİNİZE.. SVGLR CNM.



GÜLBİNciğim yaramaz cadım benim :)
cağğnım somonlarımı hakkatende yakıyordun,ama öylede lezzetli oldular, yayınlarım tabii o günkü masamızı da,pek kayda değer bir şey yoktu.sadece unutulmaz dostlar vardı tabakların sahipleri VAROLUN CANLARIM.
O güzel sözlerinin her biri benim yüreğime ekilen gül taneleri gibidir. seni seviyorum tatlı cadım.
*
Selma konusunda haklısın :)) *
sevgilerr tatlımmm..sevgiler...



ASLININ MUTFAĞI,
aslıcığım merhaba.
çok tşkr ederim cnm sözlerine,ama annenin o güzelim sofrasındaki tabaklarada ben hayran oldum biliyorsun. :) (güzel seçmişsin hediyesini ) bu arada
karanfillerim ve sofram sana hep beraber tşkr ediyoruz.. :)))
svglrrrrrrrr

pelince 18 Ağustos 2008 13:59  

Nunu o balkon beni acayip çekiyor zaten,yolumuz bir gün kesişir ve o balkonda türk kavesi keyfi yaparız belli mi olur..
Arkadaşın ile ne güzel keyif yapmışsınız..
Ellerine sağlık..

Adsız 18 Ağustos 2008 14:08  

Biri benimi andı bakimm.
kulağım çınladı da..

ama bizimde yediklerimiz harikaydı nunuşum. o güzel salatayı yayınlasana. ve diğerlerinide. bizim başımız kelmi yanicim.
hem şu BELGİNe çok taktım :))))
bizde çocuklık sayılmaz belki ama
anlı şanlı KANDİLLİ KIZ LİSESİ 80 dönemiyiz yanicimm..
PARDON YANİİ...
aşkım eline sağlık. rüya gibi masan ve üzerindeki her bir şey..
allah seni daima KORUSUN hayatım hoşçakal.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 14:18  

PELİN'ce,
elbette neden olmasın kii.
ama bu aralar SAKIZLI KAHVE MODAYMIŞ :)))))
svglrrrrrrrr...



SELMA cığım
isim olmayınca aramak durumunda kaldım :))
tek ihtimal olsanda :)
Belginden uzak dur, o benim minik kuşum.dişine göre hiiç değil yani :)
ayrıca salatamızıda masamızıda yayınlarım gülbinede söz verdim zaten.
çok teşekkür ederim benim tatlı cadıma..ettiğin güzel duayada..

AMİN ARKADAŞIM HEPİMİZİ KORUSUN İNŞŞ.
bende öpüyorum sizleri tşkrlr..

:)den 18 Ağustos 2008 15:15  

"Sofralar dostlarla güzeldir" ne güzel bir başlık...
Balkonunuz, sofranız, dostlarınız hepsi çok hoş. Ben o sofrada olmak, dost meclisinizdeki muhabbete tanıklık etmek isterdim.
Ellerinize sağlık, şimdi sakızlı yazıları okumak üzere ayrılıyorum.
Sevgiler...

Adsız 18 Ağustos 2008 15:29  

KALBİ HER ZAMAN GÜZEL
YÜZÜ ZATEN HEPTEN GÜZEL,
ELLERİ DESEN SANKİ SİHİRLİ GİBİİ,
SOFRALARII EN NEŞŞELİ,
VARMI SENDEN GÜZELİİİİ :))))
A BENİM DÜNYA GÜZELİİİİ :))))


FERDAA.... :=)

Damak Tadı 18 Ağustos 2008 15:31  

Senin olduğun her yer, bence renkli ve anlamlıdır canım..Hele birde sevildiğini bilmek ve dostlarının yanında olmaları her şeye değmiştir..)

Böreklerine ve masana bayıldım..En çok da sohbetinize desem..))Gönülleriniz her daim bir olsun ve bu güzel dostluklar hiç tükenmesin..)


Kocaman sevgilerle şeker..))

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 15:56  

:)
bende okadar içimden gelerek yazdımki bilemezsin. TEK DOĞRU BU OLACAKTI ZATEN.
yakında hep beraber sofralarda buluşmak dileğimle svglrr..



FERDA cığımm ..
Nasıl daha teşekkür edebilirim acaba ?????
sen çok güzel bir insansın. bilakis bu sözleri sizlere iade etmeliyim..
çok zarifsin canım benim.TŞKRLR.




DAMAK TADI

ah benim dili güzel, özü güzel ,sözü güzel,
altın kalplim.

sende VAROLLLL...
tşkr ederimm.

Halenze 18 Ağustos 2008 16:44  

canımcım eline sağlık becerikli kadınsın valla gez toz sofra hazırla.. dedikodunu yaptım sitemde:)))

Adsız 18 Ağustos 2008 22:09  

nuraycığım merhaba
ne güzel bir başlık böyle böyle,tamda sana göre olmuş bence.
senin sevdiklerine verdiğin değer öylesine belliki bu güzelim özenli masadan. senin varlığından kaynaklanan güzellikler bunlar.
başka söze hacet kalmamış.
böreğin tescil edilmiştir tarafımızdan, hele bir kahvaltı esnasında nede güzel gelmişti bana bilemezsin.
tekrar ellerine sağlık canım.afiyet olsun. çok çok sevgiler yolluyorum ,içine güller koyup,sana yaraşsın diye..hoşçakal canım.
ASUMAN.B.

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Ağustos 2008 22:38  

HALENZE,

kariyerde yaptım, 2 çocukta :)))
gezerimde tozarımda.. :))
at binenin,kılıçda kuşananın !!!
ehh..herkes kendine yaraşanı yapar... buda benden yeni malzeme olsun sana ... :)))))))



ASUMANcığım,
her şey sevenle-sevilenle güzel oluyor benim güzel gören arkadaşım..
gayrısı anlam taşımıyor benim ruhta. !!!!
derler ya hep,VEREN EL ALAN ELDEN DAİMA ÜSTÜNDÜR diye, almadan vermeyi sevmişim hep yaşamda..
Yüce yaradan daha çok vermeyi nasip etsin bizlere..

sarıldım canım... sevgiler eve.

Yaşamın kıyısında 19 Ağustos 2008 02:12  

Severek yaparım, severek yerim ama o masada olmak istedim bir an.
Şahane görünüyor masa ve balkon.
Sevgiler...

Adsız 19 Ağustos 2008 07:33  

NUNUŞUUMM,
her şey bencede sevilene yapılıyor,daha öteside olmasın zaten.
yani sevilenle- diğerini bir kefede tutmamak lazım,herkes gerektiği mertebede kalmadı.
böreklerin enfes kabarmışş,şimdi onlar pamucak pamucaktır.bende sıcakken severim. ELİNE SAĞLIK DOSTUMMM..KADİMM DOSTUMUZ hemde.
Çok Yaşa güzel arkadaşım..
doya doya öperim sevgiler.

FATOŞŞŞ.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 09:09  

YAŞAMIN KIYISINDA,
tabiiki bir gün olabiliriz.
hem size benimde bir sürprizim olacak :) yakında inşşş :))

masam ve balkonum size sevgiler yolluyoruzz :))




FATOŞcuğum
elbette tespitlerinde haklısın,
ancak ben yinede tarafsız olmaya gayret ediyorum. herkese oldukça eşit davrandığımı düşünürüm daima.
elbetteki istinalar oluyor kabul ediyorum :)) şimdiki gibi.sizler ben gibisiniz çünkü :))
çk tşkrlr,dileklerin için,
HEPBERABER GÜZEL YAŞAYALIM İNŞŞ. SVGLR can arkadaşalrımm..

Adsız 19 Ağustos 2008 09:22  

nuraycığım,
bende fatoşa katılıyorum.herkese eşit davranılmıyor gerçektende.
sen çelik gibisindir,yaparsın ama banada uymaz bu durum :))) yaşasın kötülükk :)))

birtanem benim masaların herzamanki gibi muhteşem.
ne zaman gelsek ayrı bir nüansın olur senin.
ruh halin, heyecanların,coşkuların yansıyıveriri bu güzel DOST MASALARINA. NE MUTLU BİZLERE Kİ SENİN ARKADAŞINIZ.

biricik dostum sevenin çok olsun

BANUcukun.

Tijen 19 Ağustos 2008 09:27  

tık tık kimse yok mu?

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 10:05  

BANUcuğum
tatlım benim çok teşekkür ederim.her zaman beklerimm.senin enfes çeşitlerinide unutmamamk kaydıyla..rüya gibidir ler.
bende seni severim canım..


TÜJEN hnm.

Buyruunn Buyrunn ,
balkon kapısı hep açıkk :)))
masaya bir tabak daha koyuyoruumm..
svgllrrrrr...

Adsız 19 Ağustos 2008 10:50  

SEVGİLİ NURAY Hanım :
İzmire böyle uğurlandınız demek..
ne güzel dostlarınız var.
siz her daim çok iyi bir gurme olmuşsunuz ..
evinizden de, elinizden de belli oldu.
çok güzel bir masa dizaynı bu..
bende gerçekten orada olmayı istedim şimdi.
çok sevgiler sizin İzmirinizden :)

AYSEL BATUR- seferihisar.

Adsız 19 Ağustos 2008 11:14  

nunu gençlik pınarım yüreğine sağlık maşallah ne süper pozlar sofralar keyifler...tüm güzellikler seninle olsun canımcım...iyi ki varsın:)

Zerrin Pasta Evi 19 Ağustos 2008 13:42  

NuNummmmmm,

Ben geldim :)))) İşlere ara verince bir bakim dedim neler olmuş masalar kurulmuş,dostlarla muhabbet edilmiş :))))

Erikli vaya'yı unutmadım ve unutturmam da ona göre :))))) tatmam şart oldu :))
Ellerine sağlık canımcım...YAŞASIN DOSTLUKLAR :))))))

Sevgiyle sarıldım...

Saliha 19 Ağustos 2008 14:15  

canım ellerıne saglık..dostlarla kuru ekmek bıle olsa tatlıdır ki böyle sofralar nasıl guzel gecer...
sevgılerımle..

Saliha 19 Ağustos 2008 14:15  

canım ellerıne saglık..dostlarla kuru ekmek bıle olsa tatlıdır ki böyle sofralar nasıl guzel gecer...
sevgılerımle..

Pelin 19 Ağustos 2008 16:20  

Çok severim gül böreğini kalmamıştır da şimdiye.Nasıl yiyeceğim :)
Sevgiler

Adsız 19 Ağustos 2008 18:38  

merhabalar ben belgin
yorum yapan herkese teşekkür ederim.
Nuray'cım eline koluna yüreğine sağlık ne güzel sofralar ne güzel tatlar iyi ki varsın.
SEVGİLERİMLE - BELGİN.S

SeyyAh 19 Ağustos 2008 19:21  

Merhabalar...
Bizlerde bu seneki gezimizi ayırdığımız Ege gezisinden yeni döndük.. Yazdıklarınızın katkısını da hemen belirtelim. Kısa bir zaman dilimi de olsa Çeşme'yi dolandık.Teşekkürler...
Gönül bağı ile oluşan kalıcı dostlukların sıcaklığında nice ağız tadında sofralar hazılamanızı ve dostlarınızla bulunmanızı diliyoruz..
Bu gezimiz esnasında birçok blog sayfası dostlarıyla buluşmak, tanışmak ve sohbet etme şansımız da doğdu..
Haftaya bizim Ege gezi notları (Arhavi notlarından sonra) eklemeye başlaycağız..
Ailecek selam ve sevgilerle..

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 20:56  

AYSEL BATUR hnm,

sağolunuz her fırsatta yorum bırakıyor ve bana İzmiri özletiyorsunuz :)) ama -GURME- çok sorumluluk taşıyan bir kelime !!!
daha çook yol yöreler lazım bu leziz iş için,ama çk tşkrlr öyle görmüşsünüz siz. ince sözleriniz için teşekkür ederim. svglr..




tatlı YOSYNBUKA'm
çok şekersin canım benimm. neşelendirdin beni :)
sizler var olmasaydınız ben ne işe yarardım kii.. çk tşkrlr ..svglr..




ZERRİN PASTA EVİ :
zerocumm hoşşgeeellldinn....masalar hemen hemen hiç kalkmıyacak kadar yoğun bir dönemdeyim bu son 10 gün. şirket ve ev oldukça hareketli olacak cnm.
yine dostlar-konuklar ağırlıyacağız içerde ve dışarda.
vayanı ise olmuş bil zerrincim,senden not almadan unutturmada zaten :)
güzel söz çok sevdim : YAŞASIN DOSTLUKLAR -(SİZLER) çk tşkr ederim cnm.



DÜĞME BAY'LA BİNBİR ÇEŞNİ HAYAT
salihacım,çok sevdim sözlerinizi çokk.
tek cümlede harika bir özetti. VAROLUNUZ.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 21:05  

BELGİNCİĞİM,BİRİCİĞİM,
sayfa benden çok sana ait oldu gördüğün gibi,attığın bir adım,sana BİN adım olarak geri döndü.. ne mutlu banaki yıllar ve yaşam SENİ bana armağan etmiş.
her bir yaşanmışlığımızda yanıbaşımda lduğun için GÖNÜL HAZİNEMİ OLDUĞU GİBİ SANA HEDİYE EDİYORUM,KABUL BUYUR LÜTFEN.
SEN BENİM BİRİCİK BELEGONUMSUN :)))))))))
ALLAH SENİ BAŞIMDAN-GÖZÜMDEN EKSİK ETMESİN CAN DOSTUM..TEŞEKKÜR EDERİM

NUNİŞİN.

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 21:30  

PELİNciğim
sırrımı seninle paylaşıyorum,nasılsa sadece sen ve ben varız :))
börek hazırlarken yaklaşık 2030 adet çeşitler yapıp deeppfreze atarım. şekillerinide farklı yapmak kaydıyle istediğim an elimin altında olurlar.
Bak gördünmü ,üzelecek bir şey yok,hem ben seni üzermiyim hiçç :)
svglrr cnm.



SEYYAH,
hoşgeldiniz,geziniz muhteşemdi,
dağların üzerine çöken sislerden,vadilerden,yollardan,adalardan,köşkler,alaçam evleri,koruk suları :),rize ve çayı,neler nelerrrrrrrr...
AMA BEN SAMSUN SİMİTİMİZE çok takıldımm çokk :)))))
afiyet olsun.

Ege turunuzu sevgiyle selamlarım. ne mutlu size o güzelim yerleride gördünüz. Mutluyum, yüzlerce mailden biride SİZLERDİNİZ.tek amacım bu güzelim ÇŞMEmin çok iyi bilinmesiydi.
blog dostlarıyla yan yanı olmanızı takip ettim,harikasınız.
güzel anılar ,yüzlerde keyifle dönüp bize o güzellikleri yaşatmanızı çok sevdim.
DEVAMINI BEKLİYORUZ.ELİNİZE GÖNLÜNÜZE SAĞLIK. HOŞGELDİNİZ.
TÜM DOSTLARA SELAM OLA.....
SVGLR.. AİLENİZE SELAMLAR..

Adsız 19 Ağustos 2008 22:09  

Nunuşumm
bişi sorcam,hani şu resimdeki karşıda yeşil apartmanda boş bir daire gördüm. hala BOŞ mu ??
ben oraya taşınıp sana çok yakın olmak istiyorum :))))))
bakıcam balkonda misafir var,hemen zili çalıp bir bardak şekeriniz varmı bahanesiyle içeriye ve o caağğnımm masalara oturmaya dalıcamm :))))
ACİL CEVAP YAZ LÜTFENN..

gülbin.b

Unknown 19 Ağustos 2008 23:06  

canım börek nefis herkes yapabilir ama herkes dostlarla paylaşılan gibisinin lezzetini yakalıyamaz,davetin için teşekkürler kimbilir birgün belki tanışma fırsatı doğar sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 19 Ağustos 2008 23:43  

GÜLBİN.B
:)))) :)))))
Allamm ya ,allamm yaaaa :)))
:))))))))))))))))))))))))))))



DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
çok haklısınız, börek bahane de, sohbet şahane misali işte bizimkisi.
çok eğlenir ve çok güleriz.
hep eskilerr hep eskiler konular..
okul yılları, okul takımındaki voleybol maçlarımız,hocalar :)
fan fin fonlar :))
tarifler, yemek siteleri, çocuklar- kayınvalideler :)
vs vs vs ... işte böylee..maksat muhabbet olsun..
biz çok iyi kesilmiş elma yarılarıyızdır.kapanınca tam bir bütün olabilen.

ALLAH BOZMASIN İNŞ.. SEVGLERRRR...

Adsız 20 Ağustos 2008 07:29  

Herşeyi çiçeğim benimmm,
canım arkadaşımın böreği bile güllerden..
şu masaya bakın. imrendimm imrendimm..şahaneeesindir sen öptm.

gülden.y

SOFRAM 20 Ağustos 2008 08:10  

Günaydın canım, ziyaretin için teşekkürler, güzel tatillerimiz bitti ve sıra paylaşmaya geldi. Sizin objektifinizden tatil anılarınızı zevkle okudum,o güzellikleri tekrar fotoğraflarda görmek bile büyük bir zevkti...Sakız reçelimizi kahvemizi ,sakızlı kurabiyelerimizi aldık, dondurmalarımızı yedik...Hepside nefis lezzetler...
Artık bu anılar bir kış idare eder bizi...
Canım hiç önemli değil,üzme kendini, arada hepimiz yapıyoruz, önemli olan gönüller bir olsun...
Canım dost sofranız da harika,tabii en güzeli de bu sofradaki hoşsohbetleriniz...Ellerine sağlık güzelim börek te harika görünüyor,afiyetler olsun, sevgilerimle öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ağustos 2008 08:25  

GÜLDEN'ciğim
her şeyi çiçek görmeye başladım :)
her bir şeye kondurmadan duramıyorum biliyorsun.özellikle de pembe-mor. -gipsy- ruhu var bende :)))))))))))
svglr cnm. tşkrlr.





SOFRAM,
Fatmacığım, hoşgeldiniz benim memleket kokulu dostlarım.

dediğim gibi arşiv olacak kadar çok mail -resim yollamış dostlar bana.Çeşmeyi-helede ALAÇATIyı çok sevdiklerini hayatlarında böyle bir yer görmediklerini ifade ederek. tatlıklarını ise hayal bile edemezlermiş. vede KUMRU yu anlattılar :)))) ah canlarım benim :)) (resim feciydi biliyorsun benim sayfamda :)

ülkemizin her bir karış toprağında var elbette bu zengin güzellikler..
aldıklarınız güzel seçimler,afiyet olsun.
sakız reçeli mideye çok faydalı lütfen sabahları özellikle bir tatlı kaşığı kadar alınız.ben nasıl olduysa unutmuşum sitemde resmini koymaya :((
samsuna geldiğimde umarım bu güzel anıları pekiştirebiliriz.

nazik yorumunuza tşkr ediyorum,masam ve güllerden oluşan böreklerim size sevgiler yolluyoruz..
gönül dolusu selamlar SAMSUNA VE AİLENİZE.

Adsız 20 Ağustos 2008 11:24  

GülRuh: pamelayi belirledik..siz?
20 Ağu 08, 10:17
GülRuh: siz hangisi..?
20 Ağu 08, 10:16
GülRuh: ben bayan Eliyim )
20 Ağu 08, 10:10
GülRuh: nicin böyle gizleniyorsunuz ki,
20 Ağu 08, 10:10
GülRuh: siz daha orda misiniz ya...:(
20 Ağu 08, 10:01
.: dallas merakınızdan dolayı sizde JR olmalısınız.
MERHABA, bu teksti göndermek size
belki eglenirsiniz...:))

sevgiler,
baileyns neydi bilmiyordum sayenizde ögrenmis oldum...:)

sonsuzruh.blogcu.com
Gülruh

bir dilim bir tutam 20 Ağustos 2008 13:53  

Nunum ben döndüm bir haber vereyim dedim ki birde ne göreyim-Cesme Dalyan ve ontur.....
Büyük bir ihtimal ile seninle Onturda birbirimizi tanimadan karsilastik.Belkide havuz kenarinda,belki spada...Ayyy inanmiyorum.
Belki Alacati pazarinda yanimdan gectin-belki Kumrucu Sevkide-yada dalyanda balikcilarin önünde ki orada hep dolasirim(babamlarin yazligi meshur balikci restoranlarina cok yakin)belkide ilica plajinda yanyana yüzdük.Belkide sakizli dondurma sirasindaydik....öfff be bak simdi heyecanladim.resimleri görünce......
Döneli bir kac gün oldu simdiden Cesmemi özledim....

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ağustos 2008 15:24  

Hayatta öğrenilecek çok önemli şeyler var, ama birileri sadece baiyles 'in peşinde koşturuyor.
.
siz kendinizle yeterince eğlendiriyorsunuz. VAROLUN. :)))))

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ağustos 2008 15:29  

SERAPcığım
hoşgeldinizz....

Dedikleriniz kuvvetle muhtemel doğru şeylerdir. çok acı dimi :)))
yanyana geçiipp gitmekkkk... :((
belki başka şanslar olabilir.
her şeyin güzel olması ,sağ selim dönmeniz de mutlu etti beni...
Çeşme eşsiz bir köşe benim için.
tekrar hoşgeldiniz ,KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAMM..
BAİLEYS SEVERMİSİNİZ ???????
:))))) :))))))
SVGLRR :)))))

dogada.blogspot.ru 20 Ağustos 2008 20:39  

selam çok renkli kişliğiniz ve sayfanız insana huzur veriyor yorumlarınızı okurken dalmışım sevmek ve sevilmek çok güzel bir dilim börek ve çay hoş sohbet bir arkadaş daha ne olsun sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Ağustos 2008 21:42  

SEVGİLİ GÜL
çok doğru bu sözünüz :
'' Sevmek-sevilmek !! sözün bittiği yer.
iyiki varlar- iyiki varsınız .
o çok güzel sözlerinizede ayrı ayrı tşkr ederim. sağolunuz.

Adsız 21 Ağustos 2008 00:41  

merhaba, neseniz ve dostlariniz daim olsun insaallah...

yorum cevabini kahkaha ve dostlarinizin arasindan zor secebildim..

siz isterseniz bi neydi balyons mu... sevenler kulübü acin bana inat..:)

Ama dallas dizisi devam etmesin...!:)

ben bi cay alayim gül böreginizin yaninda... eger gönül sofraniz herkese aciksa eger...!?

ve gölge etmeden gidiyorum usulca gecenin karanligina........

gülru*

Tuba 21 Ağustos 2008 04:17  

Sevgili Nunu, aramiza hos geldin. Blogun icimi acti. Resimlerin, tariflerin bir harika. Biraz yorum birakma ozurluyumdur ben. Ama blogunu surekli takip edecegim. Cok sevgilerimle,

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ağustos 2008 07:30  

GÜLRU HN.

hep beraber neşemiz ve dostlarımız ,sağlıkla bol olsun inş.
SEVGİ ve SAYGI çerçevesinde kim olduğuna bakmaksızın benim GÖNÜL HAZİNEM DAİMA ÇOK ZENGİNDİR.

buyrunuz...afiyetler olsun

*siz kimsiniz ? demiştiniz.
45-46 yıldır sadece NURAY.

çocukluğumdan beride NuNu !!!!
başka hiç bir ünvanım olmadı,
ANNECİĞİM- NUNUCUĞUM-NURAYCIĞIM
denmekten başka.

sevenleriniz çok olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 21 Ağustos 2008 07:40  

SEVGİLİ TUBA HOŞGELDİNİZ,
samimi duygularınız beni mutlu ediyor.elbette güçlendiriyor.
elele olduğumuzu ,
sevgiyle adımlar attığımızı çıplak gözle görmek ,ne kadar keyif veriyor biliyorsunuz.
ama bloğunuzdaki köfteler ve pilavı da ben biliyorummm :)))))
hemde hiç unutmadan :))))
çk tşkrlr SVGLR yüreğinize.

*yazılarınızı hep takip ederim biliyormusunuz :)
yanınızdayız.

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:46  

Gül Böreği'ni kesinlikle deneyeceğim. Bayılırım; kolay ve lezzetli tariflere. Öyle insanı saatlerce mutfakta esir alan tarifler bana göre değil...

Eline sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 11:02  

EBRULİ,
çok seveceksiniz biliyorum.
hem deepfreze çokça yapıp atıp ,daha sonra çıkarıp yapıyorum.
büyük kolaylık ve harika çıtır lezzet oluyor.
afiyet olsun.

irene 8 Mayıs 2009 06:16  

Looks very beautiful.....i am from Kanada. My husband is from Izmir.

Adsız 9 Haziran 2009 15:59  

mrb blogunuzu ilk kez dolasiyorum bicok tarifinizi dolastim ama su sofrada takili kaldim hayatimin zor gunlerini geciriyorum bir dosta bir sofraya oyle hasretimki ulkemden uzakyerlerde tek basima gozlerim doldu suan turkiyedeki dostluklari arkadasliklari hatirladikca esim isde kimsesiz tek basima yasiyorum oyesine
bir tane bile arkadasim yok burala
size arkadaslariniz ndostlarinizla mutluluklar dilerim bunlari neden yazdigimida bilmiyorum ama bi anda cok duygulandim sevgiler selamlar

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Haziran 2009 16:22  

İRENE,
:) Hİ.
THANK YOU..SEE YOU AGAİN.
BY BY

ADSIZ ??

Merhabalar :)
bende çok etkilendim cömert duygularınıza..
sık sık gelin lütfen paylaşalım
yanlızlık ülke dışında bambaşka bir yara,anlıyabiliyorum..
ama bir gün burada paylaşmayacağız anlamına gelmiyor :)))
bu sofralara bekliyorum sevgiler... :))))

Adsız 10 Haziran 2009 02:45  

:) tesekkur ederim ilginize yine geldim ve insallah yinede gelecegim sevgilerimle

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP