İNCİ TANESİNDEN , İNCİ TANESİ ARKADAŞINA :)))

>> 22 Ağustos 2008 Cuma

Portakal ve limon kabuklu - hindistan cevizi- kakao- tarçın ve zencefilli kurabişler :

125 gr.tereyağ,(oda sıcaklığında )
1 sb pudra şekeri (tadı siz belirliyebilirsiniz ),
1 yumurta, (tam)
2 çb mısır nişastası,
1.5 sb un,
1 çk- tarçın-1 çk-zencefil- kakao- portakal- limon kabuğu rendesi-hindistan cevizi rendesi-

Tüm malzemeyi yum-şkr- yağ vs sıralamasıyla yoğurup,
merdane ile açınız.
kaç çeşit yapacaksınız ,hamuru bezelere ayırınız. ben 6-7 top beze yapıp,içine eklemelerimi yaptım.artan hamurları buzluğa koyuyorum( bozulmaz kesinlikle)
dilediğiniz kalıplarla şekillendirip,
ısınmış fırında 15 dak. civarında ,170 derecede pişiriniz
(kenarları kızarınca muhakkak olmuştur, dakika önemli değil )

* serin bir yerde yoğurmak,iyi netice elde etmek demektir.sıcakta yağ daha çok açığa çıkar ve un eklemek gerekir.buda tadının bozulması için kaçınılmazdır.*
(fazla,yumuşak bir hamur olursa, azar azar un ekleyiniz.)

Canım BETÜL'cüğüm acil şifalar diliyor ve bu güzel anımızı sana hediye ediyorum ,.. her şey yoluna girince, biz de bu güzel masamızın başında sohbet ediyor olacağız..
ÇOKK GEÇMİŞ OLSUN ,DUALARIMDASINIZ :(((((


sofralar dostlarla güzeldir

48 yorum:

aslı'nın mutfağı 22 Ağustos 2008 15:14  

Yine çok zarif ve özenli bir sunum :) Ellerine sağlık inci tanesi..

Delfina ; 22 Ağustos 2008 15:48  

bu sofraya oturan da pek şeker biri anladığım kadarıyla :)

herkes layık oldugu yere gidiyor,ne mutlu sizlere...

hürmetle,
sevgiyle,

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 16:01  

ASLIcığımmmmm..
bence en zarifi SENsin canım...
svglrrrrr..



DELFİNAcığım,
canımsınn.... tşkrlr.....

Adsız 22 Ağustos 2008 22:17  

Ah canım arkadaşım. Okadar zarifsinki bu güzelliklere bakmaya doyamıyorum. Tadı nasıl acaba... Tabiikide sen yaparsında güzel olmazmı? Ama sakızlı muhallebiyi annem biraz düüzelsin yemeye başlasın önce ondan istiycem. Timura varda bize yok mu? Hele anneme ayy o da çok severde. O güzel ellerine sağlık. Allah seninle birlikte ailende sağlıklı huzurlu uzun yıllar versin. Bizde gezelim dimi ama. Canım benim ellerin dert görmesin.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 22:27  

Biricik İNCİ çiçeğim,gelincik arkadaşımm,güzel kalplimm.
günlerdir dualardaydımm, hala da öyle. yüce yaradanım biliyorumki, en zoru kolaylıyarak bizleri mükafatlandıracak..
ve biliyorum ki bu acılar sulara yazılıp yok olacak.
ilk fırsatta müjdemizi alır almaz, ben her zamanki gibi bizzat sevdiği her ne varsa önüne sereceğim ANNEMİZİN.
sakızlı keyifleri ,tekrar hep beraber yaşayacağız inş...
elbette gezilere diz dize devam edeceğiz :)
mübarek ramazan hürmetine dualarımızın kabulünü diliyorum yüce ALLAHtan.
seni, aileni ve anneni güzel yarınlara hediye ediyorum BETÜLcüğüm.
allah her şeyi kalbinize göre versin sağlıkla inşallah..
çok sevgiler benim biricik arkadaşım.

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:31  

Kurabiyeler harika görünüyor. Sunumları da pek güzel. Servis tabağına ve fincanlara bayıldım...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 22:38  

EBRULİ,
çok tşkrlr.. bende çok severim bu duru takımları :)
kurabiyelerin kokusunu duyuyormusunuz ??
svglr..

Unknown 22 Ağustos 2008 23:12  

canim ne nefis kurabiyeler bir tanesini uzanip aliveresim geldi sunum harika ellerin dert gormez insallah.
kucak dolusu selam ve sevgilerimi gonderiyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:19  

SEVGİLİ ÖZGÜL HNM.,
hepsi sizler için,lütfen buyurunuz.
hem;sizin gibi olmak imkansızdır..
çk tşkr ederim, svglr.

Hülya 23 Ağustos 2008 09:19  

Ne güzel kurabiyeler böyle.Belki birgün tadabilmek ümidiyle...

Adsız 23 Ağustos 2008 09:54  

Nuraycığım,tablo gibi baka kaldığım bu güzel manzara karşısında, hala hayran hayran seyretmekteyimm.
zerafetin dorukları burası sanırım :))
eline sağlık..
Betül arkadaşının annesine bizde acil şifalar dileriz, çok zahmetli bir ameliyat gerçekten :(( allah yardımcıları olsun canım !!!
seni çok öpüyorum..

SELMA.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 10:57  

Sevgili HÜLYa,
umarım bir İstanbul hikayesinde
buluşmak ümidiyle ...
svglr..


SELMAcığım
çok tşkrlr yorumuna arkadaşımm.
:(( zor bir dönemdeler gerçekten,
dualardayız.. :((((
svglrr cnm.

meleginmarifetleri 23 Ağustos 2008 13:53  

Nunuuum.
yine harikalar çıkarmışsın ellerine sağlık .
sevgiler.

Unknown 23 Ağustos 2008 14:47  

nunu çok şık bir sunumla nefis kurabiyeler hazırlamışsın bende hastanıza acil şifalar diliyorum sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 14:57  

MELEKciğim

varoll canım.. hadi paylaşalım.
svglrr



düşlerimin incisi,

çok tşkr ederim inceliğinize,sağolunuz,

Adsız 23 Ağustos 2008 15:04  

Nuraycığım enfes görünüyor buradan canım. zaten defalarca tattığımız bu zatı-şahanelerini okadar çok seviyorum kii.
helede o enteresan kahvelerinin yanında....
ve yılbaşındakileri asla unutamam..!!!!

bu arada.:
bETÜL hanıma kuvvet, annesine bende şifalar dilerim arkadaşım.
güzel yanaklarından öpüyorum canım.
FERDA..

23 Ağustos 2008 Cumartesi 15:00

Nilay Cinisli 23 Ağustos 2008 15:34  

Nunucuğum canımmm,
Güzel sözlerin ve içten temennilerin için çokkkk teşekkürler :) Canım benim çok öpüyorum seni kucak dolusu sevgiler

Adsız 23 Ağustos 2008 15:39  

canım arkadaşım
harikalar diyarındayız yine..
güzelliklere doyuyoruz sayende ellerine sağlık.
arkadaşına geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
selamlar -sevgiler canım benim..

ASUMAN.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 15:48  

FERDAcığımm,
her zaman beklerim ,güzel temennilerine tşkr ederim CNM. svglrrr...




NİLAYcığım,
umuyorum ki kalbinin en derinlerindeki arzuların en kısa sürede layık olduğu değerlere gelir. sizleri sevgiyle -hayranlıkla takip ediyorum.
yolunuz açık olsun güzel kardeşlerim..
sevgiler..güzellikler...

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 16:13  

ASUMANcığım hoşgeldin cnm..
sen de yabancı değilsin kurabişlere :))) tanışıp birbirinizi çok sevmiştiniz :))
iyi dileklerin için betül adına çk tşkr ederiz tatlım... svglrr

Adsız 23 Ağustos 2008 19:46  

nunucuğum yüzsüzlük yapıp tepsinin tammamını götürüyorum:))
ne kadar güzeller ellerine sağlık canımcım...

Adsız 23 Ağustos 2008 19:57  

Nuraycığım,bu ne güzellik, bu ne hoşluk böyleee. çok şekersinn ..eline sağlık..
uzun zaman oldu ,yazlıktan bu sabah döndük.artık buradayız,malum ramazan ve okul hazırlığı yetiştireceğiz.timur ne kadar değişmiş.2 senede tanıyamadım.
çok selam canım herkese.arkadaşın aileside hastaymış geçmiş olsun.
hoşşakal.
NESRİN.E

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 21:14  

YOSUNcuğum

ne demek.. lafımı olurr.
buyrun buyrunnn :))))



NESRİN

canım hoşgeldiniz.. yazlık dönüşü zahmet çoktur.. hepinize kolaylıklar diliyorum,betül için çok tşkr ederim. görüşürüz cnm hoşçakall svglrr selamlar..

zarpandit 23 Ağustos 2008 21:16  

nunummmmmmm datlum gıymatlum:)

ya sen ne guzel insansın kanatsız melekim benim betülün her ne sıkıntısı varsa yardım etsin dedirttin bak bu kadar insana:)

ah bir tanıssak güzel gönüllüm:)

iyiki varsın..

cırcırböceğin :)

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 22:43  

:)))) :)))))
Gökçeciğim çok şekersinn...
çk tşkr ediyoruzzzzzz...
hem demiştim ya : artık sen benim
Cırcır değil, bıcır böceğimsin :))
ustalara saygımız sonsuz :)))
coşkuların çok olsun...svglr..

IŞILCA TATLAR 24 Ağustos 2008 00:29  

Nuray'ciğım,

Öncelikle arkadaşın Betül'e çok geçmiş olsun diyorum. Umarım en kısa zamanda iyileşir de yine eskisi gibi güzel günler geçirirsiniz.

Çok özenli ve şık bir sunumla harika görünüyor bu kurabiyeler.
Ellerine sağlık.
Ayrıca ziyaretlerin ve yorumların için çok teşekkür ederim.

Sevgilerimle,

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 07:58  

SEVGİLİ IŞIL hoşgeldiniz,

güzel temenninize çk ediyorum arkadaşımın ailesi için VAROLUNUZ.

güzellikler paylaşılmak için varlar derim hep, hasbelkader paylaşmaya çalışıyorum.
ziyaretiniz içinde çk tşkr ederim
sevglr....

Adsız 24 Ağustos 2008 10:08  

canım uzun zamandır uğrayamadım,
okul telaşları,sıralar,yerleşimler derken ,neyse kayıtları hallettik.
yorgunluğumu sende dinlendirmek için geldim, nelerde gördüm gelince böylee.
şanslı insanlarız biz ŞANSLII.
SENİN ARKADAŞIN OLMAK BÖYLE BİR ŞEY İŞTE. !!!!!
arkadaşına geçmiş olsun dileklerimizle sevenin çok olsun.

NESsssss..

hdidem95 24 Ağustos 2008 10:13  

güzel ziyaretin için çok tşkler canım böyle güzel ince insanlara kapımız her zaman açıktır:) asla vazgeçemediğim tad kurabiye ve sizinkilerde nefis görünüyor ellerinize sağlık sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 10:38  

NESLİHANcığım
hayrlı olsun.. önemli olan yerleşmiş olması,güzel bir haberdi.

güzelim sözlerine ise ,ne kadar teşekkür etsem azdır.
her şey sizlerle güzel,dileklerin için çk tşkrlrr neslicim.
görüşmek üzere svglr..




HDİDEM95

hoşgeldiniz,ben de tşkr ediyorum iade-i ziyaretinize :)
zaman zaman minik geziler çok keyifli oluyor benim için :))
kurabiye keyfinin yeri bencede çok başka, haklısınız.
paylaşımların devamını diliyorum çok çok svglrrrrrrr..

Adsız 24 Ağustos 2008 11:33  

Akici ozgun bir blok...
Nazar degmesin temennim..
Hep sevgi ile gidin temennim !
24.9.08 -10.33
24.9.08 -12.00
**?? -**?!

S.Medyumoglu

Adsız 24 Ağustos 2008 14:04  

canımcım, iyi pazarlar..
dehşet ötesi bir sıcak var istanbulda,ama ondan daha dehşet öteside bir güzellik var tam ekranımda :) KİTLENDİMMMM.. :)))
Yaa ne süper bir hatunsun sen gülümm.
valla eline sağlık.. mis gibidir onlar şimdi..
BETÜL hanımın annesinede sağlıklar diliyorum canım.üzüldüm senden dinleyince.. çok zor bişey..
:(((((( Sağlık gibisi gibi yok,
güzel bir hafta diliyorum nunişimm. hoşçakal sevgilerle kal arkadaşımm..
ZEYNEP GÜNAL.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 14:58  

S.MEDYUMOĞLU ?????

TŞKRLR..
-------------------------------


Zeynepciğim sizlerede iyi tatiller canım.
tatlı sözlerine teşkr ederim arkadaşımm. ne hoşluklar böyle..
sağolasınızz.. bende keyifleniyorum bazenn bu güzel sevgi sözleriyle..
betülcüğüm içinde varol.. dualar kabul olur umarımm cnm.. :(((

çok selamlarr sevgiler bizdende.

Saliha 24 Ağustos 2008 22:06  

nunucum herzamankı zarıflıgınle suslemıssın kurbişleri..ellerıne saGLIK
SEVGILERIMLE
BİNBİRÇEŞNİ

Mutfak Havlusu 24 Ağustos 2008 23:16  

süslü kurabiyeler:)
şıkır şıkır duruyorlar.

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 23:45  

BİNBİRÇEŞNİ SALİHAcığım

birza keyif katayım istedim, beğendiğine de çok memnun oldum tşkr ederimm. svglrr



MUTFAK HAVLUSU

duruyorlar dimi ?? :))))
tşkrlrrr svglr.

dogada.blogspot.ru 24 Ağustos 2008 23:48  

Selam kurabiyeleremi ,sunumamı bakayım şaşırdım tek eklimeyle harika gözlerimi alamadım ellerine sağlık canım sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 00:09  

:)))) GÜL'ÜN MUTFAĞI
çok şekersin, teşekkürlerr..
almazmıydınız ????
svglr bendenn........

SOFRAM 25 Ağustos 2008 08:58  

Günaydın canım, çok teşekkür ediyorum kızım için güzel dileklerine ve kutlamalarına, allah tüm çocuklarımızın gönüllerine göre verir inşallah canım...
Canım börek gerçekten de harikaydı, hele de sıcak sıcak ne güzel yedik afiyetle, bize sürpriz olmuştu sabah sabah, ben de en kısa zamanda yapıp sizlerle paylaşacağım, inşallah teyzeciğimin yaptığı kadar güzel olur, tadı hala damağımızda...
Canım güzel bir hafta diliyorum, kurabiyelerinden alıp gidiyorum. öptüm güzelim sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 09:16  

SOFRAM :
Fatmacığım günaydın canım..
evet bende pek merakla bekliyorum o güzel lezzeti.ramazanda inşallah sofralarımıza tadlar katacağız sayenizde..
bende sizlere gönlünüzce -sağlıkla dolu bir hafta dilerim..
çk svglrrrr..

pelince 25 Ağustos 2008 11:29  

Servis takımı çok şık,zarif bir seçim.Ellerine sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 11:34  

ÇOK TEŞEKKÜRLER PELİNCİĞİM, SENDE ÇOK ZARİFİSN CNM..
SVGLR.

Кâşiƒ 27 Ağustos 2008 12:29  

Çok güzel bir sunum bu ):
Türk kahvesine olan sevgim had safhalardadır ve üstelikte bu kurabiyeler ile olağanüstü görünüyorlar ... Yani canım çekti (:

Arkadaşınıza çok geçmiş olsun,umarım ben bu satırları yazarken o çoktan iyileşmiş olur ...
Sağlıcakla kalın ...

Pelin 28 Ağustos 2008 15:19  

Ne güzel bir kurabiye tabağı bu.Bir tane kakaoludan aldım.
Sevgiler

Adsız 3 Eylül 2008 01:33  

kurabiyeler çok güzel görünüyor afiyetler olsun. Betül Hanım'a geçmişler olsun.

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Eylül 2008 08:57  

teşekkürler belginciğim.
daha iyiler şu günlerde..
çok svglrr cnm.

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Eylül 2008 08:57  

teşekkürler belginciğim.
daha iyiler şu günlerde..
çok svglrr cnm.

Kul 21 Nisan 2009 14:45  

Güzelmiş..Elinize sağlık..deneyeceğim çocuklar için..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP