ÇEVRECİ MASAM :)))

>> 25 Ağustos 2008 Pazartesi

Sofralar Dostlarla Güzeldir - 2 -

TAZE YEŞİL KABAK SALATASI

4 adet süt kabağı rendesi ( körpe tercih ediniz )
kabakları dış kabuklarıyla rendeliyoruz (sakın soymayınız) !!!!
1 sarımsak rendesi,
2-3 yk zeytinyağı,fazlada olabilir elbette,
elma sirkesi- limonlada lezzeti arayabilirsiniz,
bol dereotu,
biraz taze yeşil soğan (isteğe bağlı),ben koymuyorum,
bir adet soğanın suyu(kuru soğan),
burun ucu hardal veya hardal tozu.

Sevgili arkadaşım benim, geldiğinde hiç eli boş gelmez ki ..bu sefer bir mutfak armağanı yeni ürünle gelmiş. 
bu harika mutfak aleti ile hemen bir  kabak salatası hazırladım ( tupperware ürünüdür ). Baayyıldılaar..

:(( aşağıdaki patates salatasının yeşilliklerini koymadan resimlemişim, nede güzeldi oysa :(

Güzel bir gündü doğrusu, ilkokul arkadaşlarımın bana hoşgeldin ziyaretiydi, ben yeşili (maviyi,birde pembeleri severim ya:) her şey bir bütün oluncada arkadaşımız Bengü bu masaya ÇEVRECİ MASA adını verdi..bizde pek sevdik bu ismi. Bengü henüz dalından kopmuş bahçe salataları ve taze biberleride yanında getirmişti. çıtır çıtır etmeleri yokmuuyduuu, ahh.. ne hoştu.

hepimiz keke bayılıyoruz,evde bol YABAN MERSİNİ bulundururum,atıverdim yine keklerimin içine (Gülcüğüme (damak tadı)selam ola :))))

Sevgili Bengü de boş gelirmi hiç, gelmemiş zaten
O güzelim bahçe ürünlerinin yanına  birde bana ,ince bir iş olan kum boncuk çalışmasını armağan etti.

içleri soğan-kıyma-karabiber harmanlı börekler-fırından çıkmış halleriyle,
Kızlar sosyete mantısı dediler di, ehh kırmak olmazdı işte huzurlarınızda kendileri,

Porselen tabaklar Valide Sultanım'dan (annem)
bu haziran ayında 25. Gümüş Yılımız dolayısı ile artık bana geçti :)
Kıdem aldığımız için ödüllendirildik kendisi tarafındann
Tam 55 yıllık, öncesini bilmiyoruz.!!!!!!  Kendi çeyizinden yani .
VAROL VALİDE SULTANIM VAROLLLL !!!!!!
Bizde inşallah sizin gibi ALTIN YILA erişiriz de hatta üstüne devşiririz.TŞKRLR...

Sofralar Dostlarla Güzeldir -2

51 yorum:

Adsız 25 Ağustos 2008 09:01  

yeah! its much better,

:)den 25 Ağustos 2008 09:01  

Sağlıklı, taze, şık ve son derece özenli bir sofra kurmuşsunuz ellerinize sağlık.
Kişinin kendisine ve çevresindekilere değer vermesinin yarattığı güzellikler bunlar. Ne mutlu size, ne mutlu dostlarınıza...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 09:19  

:DEN
günayddınnlaarrrr..
çok teşekkür ediyorumm, ne güzel görünüyor değilmi yeşill yeşill :)) hepinizi beklerimm...
svglrrr...

Adsız 25 Ağustos 2008 09:44  

günaydın nunucumm
ne hoş bir sofra..bir gün aniden çalıvermek lazım kapıyı:)her gün güzel sofralar var sevinciyle..çok çok güzel şeyler olmuş..ellerine sağlık canımcım.ziyaretleriyle evini şenlendiren dostlarının da yüreklerine sağlık...

Adsız 25 Ağustos 2008 09:48  

ayy nunişimmm..
vallahi bi huzur bi huzurrr dolukii şu güzelim masaann..
haftaya süpper başladım sayende..
SORU :
bizim balıkları da yayınlıyacakmısın acıııba :))) ??

iyi bir hafta diliyorum sana GÜZEL MELEK.

GÜLBİN.B

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 09:51  

Yosunbukacığımm
ne demek ne mutlu olurum hemdee :))
ama sen haberli gel yinede,evde değilim de :))) (iş malum !!)
bende sizin bahçeye gelsem mi :) ?
çk svglr tatlım

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 09:57  

:)))) :)))
Ahhh GÜLBİN AAAHHH...
Caağğğnımm somonlarımı ve çipuralarımı hem kömür rengi yaptın,
hemde bana yayınlıyacakmısın diyorsun.
iyiki yanımda değilsin :))))
iyikiiii :))))))

Teşekkür ederim tatlı cadım benimm,bende bol kazançlı haftalar diliyorumm. selamlar...

nazardeğmesin07 25 Ağustos 2008 10:14  

günaydınn güzelliklerle dolu bir haftaya başlaman dileğiyle arkadaşım sofrana bayıldım salatalar olsunda gerisi olmasada olur sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 10:45  

NAZARDEYMESİN 07
çok teşkrlr,salatalar baş konuğumuz haklısınız :))
iyi haftalar.. svglrr

pelince 25 Ağustos 2008 11:30  

Sofra nefis,hangisini kendim için seçsem şaşırdım..

Nice güzel sofralar kurarsın inşallah..

Güzel bir hafta diliyorum..

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 11:36  

PELİNciğim
bende güzel dileklerimi iletiyorumm. çok tşkrlrr,
buyurmazmısın :)) ????
svglrrrr iyi haftalar...

NzlGl 25 Ağustos 2008 11:42  

Merhabalar

Sayfama ziyaretiniz için teşekkür ederim.
Tabii hemen iade-i ziyaret yaptım:)
İyikide yapmışım nefis kabak salatasıyla karşılaştım. Kesinlikle akşam soframızda bu salata olacak
Ellerinize sağlık
bundan sonra sık sık uğrayacağım size

sevgiler

NzlGl 25 Ağustos 2008 11:44  

Gümüş yılınızı kutlarım allah daha nicelerini nasip etsin

Bence porselenler için annenizi iki kere daha öpün nefis görünüyorlar

güzel günlerde kullanmanız dileğiyle

sevgiler

Adsız 25 Ağustos 2008 11:55  

İnanırmısınız sizin sitenizi gezerken şaşırdım kaldım.
yarına misafirim var.kabaklar elimde kaldılar. börek gibi birşeyden vazgeçip salata aramaya başladım sitelerde. tesadüfen sizede tıkladım başka siteden ( güzelliğiniz çok merak ettirdi ,resminiz çok hoşşş.)
ama siteniz en az siteniz yani sahibi kadar çokk güzelll.

Ve hemen yaptım bu tarifinizi. Aman allahımm bu harika sevgili NuNu HARİKAAAAA.
sık sık uğrıyacağım.
şimdi şu diğer tariflerinizede bakmak istiyorum.

ESRA KARTAL.

Adsız 25 Ağustos 2008 12:06  

Bu masaya ismini veren ben Bengü Gürtuna, o gün çok yeşil bir gün yaşadım. Örtüsünden, peçetesine,çatalına kadar neredeyse herşey yeşildi. Akşam eve gittiğimde annem bana "bana niye öyle yeşil yeşil bakıyorsun" dedi.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 12:16  

NZGL,
ince dilekleriniz için tekrar tşkrlr...

laf aramızda pek bi gözüm vardı bunlarda..
nasıl innncecikler anlatamamm..
ham porselen. :))))
YAŞASIINN ANNNELERR...


ESRA HNM
ne hoş tesadüf olmuş gerçektende.
işe yaradığına çok sevindimm..
bende şaşırdım okuyunca. yani hemen yapmanıza. çok mutlu oldumm :))
gerçekten enteresan bir tadd. çok hoşş
ayrıca RESMİME :) yaptığınız nazik yorum için ben ve resmim size ÖZELLL tşkrlrimizi yollarız.. svglrrr.

Adsız 25 Ağustos 2008 12:50  

Dostlarına çok güzel bir sofra hazırlamışsın ellerine sağlık.

Damak Tadı 25 Ağustos 2008 13:12  

Öncelikle GÜMÜŞ yılınızı kutluyorum canım..İnşallah ALTIN yılınıda aynı güzelliklerle ulaşırsınız..)

Hayran kaldım yaptığın nefis yiyeceklere..Hele kabak salatana bayıldım desem!!En çok sevdiğim sebzelerin başında gelir de kendileri..))

Kekin,böreklerin,yeşilliklerinin hepsi çok ama çok lezzetli görünüyorlar..))O güzel ve maharetli ellerine sağlık, güzel yüzlü,güzel huylu canım..))


Kocaman sevgilerle..

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 13:23  

ARMİNA

çk tşkr ederim,okadar eski dostlar kii ,napsamm azdır onlara.. svglrrr



DAMAK TADI
Canım GÜLüm,
çok teşekkür ederiz bizde sana ,masal kahramanım ile :)))

kabağını sana keyiflerle, mutlaka yedireceğim nasipse.


tatlı dillerine nasıl teşekkür edbilirim acaba ????
güzellikler seninle olsun GÜLcüğüm.. Çok svglrrr.

Adsız 25 Ağustos 2008 13:58  

:))
Canım benim hafta başı nasıl yoğun bilemezsin,aklım sizde kala kala çalıştım. ama çok güldüm..
hem bengüye hemde TABBİİKİ GÜLBİNe..
nasılda bişey olmamış gibi soruyor bidee. hakkaten yanmış balıkların resmi duruyormu :)))
kıyamam yaa.. amma üzüldünn.
ama sen zaten biraz kzarmış seversinn :)))))))))
neyse gelelim şuu SOFRAYA.
gelellim ve kalkmayalım..tablo-manzara hiçç kalıır..nasıl belli SENden çıktığı ama.....
cannım bennnimm çok güzel hazırlamışsın. KEK muhtaşem BİR duruşta :))
Sosyetik mantı ahh içimm gitti yaaaaaaa...
neyse ben işimin başına döneyim. yoksa akıl kalmayacak..
HOŞÇAKAL CANIM SANADA KOLAYLIKLAR DİLİYORUM,İYİ HAFTALAR.

SELMA.

NiNo 25 Ağustos 2008 14:37  

masa harika gorunuyor ellerinize saglik sevgiler

Adsız 25 Ağustos 2008 15:39  

nuraycığım ellerine sağlık..
nefis bir manzara var,tadından geçilmez bunların.
kekin tarifi yokmu arkadaşım..
ne kadar şık bir kalıp. ben sana okadar yakıştırıyorum ki güzel olan herşeyii.. bilemzsin...
aklıma hemen sen geliyorsun..diyorumki bu tam nunu YA GÖRE :-0)))
sihirli elli arkadaşım..çok selamve sevgiler hepinize bizden.

ASUMAN .

Zerrin Pasta Evi 25 Ağustos 2008 15:55  

NuNummmmm,

Tam benlikmiş masa :)) Hem salataları sevdiğim,hem çevreci olduğum için. Adını da çok beğendim masanızın...

Ellerine sağlık canımcımmmm. Dostlarla bir arada olmak çok güzel :))) iyiki varlar... İyiki varsın :)))

Kocamannnnnnn öpüyorum.

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 15:55  

SELMA CANIM :):)))

çok çok çok tşkr ederimm.
balıklar öylede güzeldi. !!!!!
gülbin birazdan atlıyabilir üzerimize ben kenara çekiliyorum :))))))
sanada kolay gelsin cnm..
çok sağolasın.. svglr tatlım.




SEVGİLİ NİNO

bizde çok sevdik masamızı,çok tşkrlr..
svglr




ASUcumm,

kekin tarifini vericem canım..çok hoşş denemelisin. sizler yemediniz çünkü bende.
cici sözlerin için tşkr ederim canım sağolasın.
svglrrrrrrr...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 16:01  

ZEROCUMMM
haklısın tam senlik.. bahçeden kopan o salata ve biberleri bir görmeliydin zeroşşş. çıt çıt çekirdek gibiydiler.
bengü boğaza kurulan pazarda,beykozlulardan alıyormuş,daha çiçeği üstünde sönmemişti inanırmısın salatıalıkların. bayyyılldımm bayılldımm..nefisti.

hakikaten arkadaşlarımız çok kıymetli insanlar. ayrıca sen de öylesindir canım..
hepimize güzellikler yağsın inş...
çk svglrr zercumm.

Tijen 25 Ağustos 2008 16:51  

Tam Ege usulü olmuş bu salata!

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 17:46  

SEVGİLİ TİJENN HN..
Herşey EGE olsa,tabaklarımıza dolsa....... hayatımız olsa ... ahhh keşke..
çk svglr..iyi çalışmalar

Unknown 25 Ağustos 2008 18:02  

canım nunucuğum ne güzel yeşil tonlarındaki sofran ahenk içinde ,kek, börek ,salata ve diğer taze sebzeler çok güzel,ama tabaklar mükemmel güle güle kullan canım .sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 18:12  

DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
çok şeker oldu dimi arkadaşlar.
hakikaten yeşili-maviyi- çok sever,pembelere doyamamm.. :)
tabaklar artık ciddi koruma altındalar :)çok tşkrlrr..

AMA SAYFANIZDA YAPTIĞINIZ O ZERAFETE NASIL TEŞEKKÜR EDEBİLİRİM BİLEMEDİM .. VAROLUNUZ...
Gönülden sevgiler...

Ferhanca 25 Ağustos 2008 21:32  

Nuraycım o küçük masanın şirinlği çok güzel balkonun şenlenmiş :))
harika şeyler çıkmış gene..
kabak salatası fikri çok güzel zaten kabak kendi suyunuda verir,ellerine sağlık.
afiyetler olsun, neşeniz daim olsun..

Ferhanca 25 Ağustos 2008 21:34  

soyete mantısı çok güzel görünüyor.))

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 21:42  

FERHANcığım merhabalar..
balkoncuğum kendini ne kadar bahçe sanmaya devam etsede,hep söylüyorum gayet küçük metrajlı.
ama ben her haliyle gördüğün gibi değerlendiriyorum.yazın tüm dost partyler burada :))))))
çiçeklerle böceklerle arkadaşlık ediyoruz..
SENİDE BEKLİYORUZZZZ.... :)))
Tşkr ederimm beğenilerine..

*sosyetik mantıdan yapıcam sözzz....*

iremlemekanlar 25 Ağustos 2008 21:55  

Merhabalar sitenizi inceledim çok hoş ve güzel iyi ki sitemde yorum yazmışsınız sizin sitenizi görmek şerefinde bulundum çok sevindim inanılmaz hoşuma gitti kekiniz bu arada ellerinize sağlık sofranız inanılmaz güzel gözüküyor. sevgilerle...

Bir Dut Masalı - nUnU 25 Ağustos 2008 22:03  

İREMLE MEKANLAR,
hoşgeldiniz, ben bağ-bahçe,ekili biçili topraklara hiç dayanamam kii. sizin bahçede (kayınpederinizin) enfesti.
biliyormusunuz aklım hala MISIRlarda !!!! :)))
güzel yorumunuz için tşkr edrmm.
svglrrr

Aybike Ceylan 26 Ağustos 2008 05:26  

Nunu'cugum,
Ne guzel seyler ve de ne guzel lezzetler, hepsi ve masan cok guzel, umarim birgun paylasmak kismet olur.
Sevgilerimi gonderiyorum, bu arada tabaklar harika...

Adsız 26 Ağustos 2008 07:22  

SÜPPER KADINNNN :))
ELİ- YÜZÜ, KENARI KÖŞESİ-
KALBİ-RUHU GÜZELİMM HARİKA ÖTESİ OLMUŞ BU SOFRALAR HARİKAAA....

Ç.K SEVGİLER
BİTANEMEEEE

SEVTAP.

NzlGl 26 Ağustos 2008 08:41  

Günaydın

Size teşekkür etmek istiyorum benim siteme uğradığınız için. Böylece sizi tanımış oldum.
Ve o nefis kabak salatasını okuduktan yarım saat sonra salata soframızda tadı damağımızdaydı.
Aman allahım tam istediğim gibi bir tarifti yani sağlıklı tamamen orjinal ellerinize sağlık
Tekrar görüşmek üzere.....

sevgiler

SOFRAMDA BERABER 26 Ağustos 2008 09:35  

valla arkadaşlarınız çok şanslı bukadar değer vermişsinizki bu kadarözen bu arada salatanız da çok güzel olmuş herkeze böyle dostlar nasip ettsin ALLAH ellerinize sağlık bizlerede buyrun sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Ağustos 2008 09:48  

AYBİKEciğim

merhabalar.. her zaman çok zarifsindir,çok teşekkür ediyorum,geleceğin günü sevgiyle bekliyorum canım..çok sevglr.


SEVTAPcığım nerelerdesin sen ???
VE de,bu ne cici sözler böyle, affedildin :))) tşkrlr tatlım.



NZGL
afiyetler olsun,mailler on yüz milyon bin tane oldu yine :)))
çok sevilmiş salatammm..
çok lezzetli hakikaten de..
her zaman beklerimm . svglrrr



GÖNÜL SAYFAM
hoşgeldiniz,
Arkadaşlarım kardeşten ötedir benim
için..tabii biricik kardeşimi bu sözün dışında tutuyorum :))
güzel yorumunuza çk tşkrlr..
svglrrr...

Sevil Şahin 26 Ağustos 2008 09:53  

MERHABA CNM OF MASAYA BAK TAM BENLİK TABİ Kİ SADECE YEŞİLLİK OLANLARI SÖYLEMESİ AYIP DİETTEYİM BAKALIM NE KADAR DAHA DAYANICAM :=)) AMA SENİN MASA HARİKA OLMUŞ BALIM ELLERİNE SAGLIK

Adsız 26 Ağustos 2008 10:03  

çok sevgili bir dut masalı,
hani aşağuı resimdeki kurabiyeleriniz varya dün sayenizde hayatımın en iyi kurabişlerinee sahip oldum :0)
biraz daha un ekledim dediğiniz gibi. kalan hamuruda aynen buzluğa attıom poşete koyup.
çok çeşitli kavanoz dolusu kurabiyelerimiz oldu.
Bitmedi o güzel salatayıda yaptım. bu kadar hoş bişey yemedim son zamanlarda.
İyiki geldiniz ve sayfa açtınız. yeriniz başka sizin. her gün bakıyorum sayfanıza. mailimw cevap yazdığınız be bilgiler için teşekkür ederim size.
sizi çok beğeniyor ve seviyorum.
kozyatağından birgül.

Adsız 26 Ağustos 2008 10:29  

nuray hanmım merhabalar.
bende kurabiyelerinizi yaptım.daha önceki limonlu kekinizi yaptım. enfes ve harika oldu o zaten.
salatanızıda hemen yaptım :=))
dün akşam herkes bence o salatayı yaptı. soyma aletinizi bir yakınıma sipariş verdim. sanırım bir patlama olur sayenizde bu aletten :)
bugünde gül böreğinizi yapıcam. hiç zahmeti olmayamn şeyleri tercih ediyorum. her tarifinize candan teşekür ederim.
acaba o muhteşem çiçek dolu pastalarınızdan yapabilirmiyim. mail yazdım bende size. bana yardımcı olursanız çok mutlu edersiniz.
kolaylıklar diliyorum, çok sevildiğinizi görüyorum,siz iyi birisiniz ki dostlarınız çok güzel sözler söylemiş. ne mutlu sizi.
çok çok sevgiler ve teşekkürler yolluyorum.
VİLDAN ILGAZ.

KelebekGibi 26 Ağustos 2008 11:15  

Siz gümüs yildönümümüz deyince sasirdim dogrusu, cünkü resimdeki bayan sizseniz yani, cok genc duruyorsunuz ve 25 yillik evli olmak, cok güzel. Altin yillara hatta daha fazlasina hayirlisiyla erisin insallah!
Biz daha 7. yildayiz:P
Bir gümüste ben istiyorum:)

Adsız 26 Ağustos 2008 11:27  

NURAYCIĞIM,
valide sultanımızın tabaklarına bayıldım..ama bize hiç servis yapmadı bunlarla :))
gerçekten yan kulpları falan müthişş.büyütüp resmi inceledim. porseleni de güzel.çiçekler kelebekler tam seni anlatıyor,anladım şimdi sana niye hediye edildiğini.. daha uzun yıllar uçsun bu gümüş yıllar inşallah.
MASANA NE DENİR Kİ BU SAATTEN SONRA..
AAHHH keşke çalaydım kapın o gün.. AAAhaahh :))
öpüyorum gülümm.
MİNE.K

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Ağustos 2008 11:54  

sevgili SEVİL,
:)ÇK TŞKR EDİYORUM,
Bu arada 5. evl. yıldönümünü de sevgiyle kutluyorum. Allah Ömürlük ETSİN İNŞŞ. svglr.



Birgül hn, merhaba hoşgeldiniz tekrar.
gayet mutlu ediyor bu yorumlar beni,
arzu ettiğiniz herşeyi bana sorabilirsiniz tabii.
bende çok tşkr ediyorum afiyetler olsun. svglrr



SEVGİLİ VİLDAN
neleride yapmışsınız hariikasınız. tşkrlr,sorun olmadığına çk sevindim.yeni tarifleriniz oldu artık :))
müsait bir anımda sorularınıza cevap yazacağım.
ama pastacı çok değerli arkadaşlarım var daha önce size yazmıştım kendilerini, onlardan bu bilgileri almanız daha garanti ve kalıcı olur. ben size yaptığım gibi aynen ayrıntıları sorduklarınızla anlatmaya gayret ederim.. ÖVGÜLERİNİZE çk tşkrlrr vede SVGLR.


SEVGİLİ KELEBEK GİBİ
:)) RESİMLERDEKİ BENİM EFENDİM :)
EN YENİ HALİDİR KENDİLERİNİN :)
Çeşme resimlerinde daha da taze üstelik..
ÇOOKK TŞKR EDERİM ÖVGÜLERİNİZE SAĞOLUNUZ.
sizede sevgi ve saygı çerçevesinde
nice gümüş yılları diliyorum. ALLAH ÖMÜRLÜK ETSİN SVGLR.

SOFRAM 26 Ağustos 2008 16:19  

Canım yine dostlarınla güzel sofralar paylaşmışsın.Herşey mükemmel, ellerine sağlık, tabii en güzeli de bu güzel sofrada yapılan dost sohbetleridir...Sohbetleriniz dostluklarınız daim olsun, öptüm güzelim, sevgilerimle...

Unknown 26 Ağustos 2008 20:13  

Canım iyi akşamlar bunlar ne şık ve muhteşem tarifler,sunumun zaten tek kelimeyle muhteşem...
Kendimce her zaman derim yemeği gösteren sunumdur sen bu konuda muhteşemsin maşallah ellerine,emeğine ve yüreğine sağlık,kocaman öptüm...

gülriz 26 Ağustos 2008 21:10  

Sevgili NuNu, ben bu sofraya bayıldım desem, kenarına oturdum ve ufak ufak yemeye başladım desem :))))
Bu arada galiba gümüş yılı kaçırmışım, nice nice yıllara; sağlıkla, mutlulukla, huzurla :))))

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Ağustos 2008 09:10  

SOFRAM,
fatmacığım sözlerin birebir çok doğru, sonuna kadar katılıyorum,
birlik-beraberliğimiz daim olsun inş.çk tşkr ediyorum svglr..



DERYAcığım
sağolasın,güzel oluyor insanın can katanlarına hazırladıklarıda..
ince sözlerin için tşkr ediyorum svglr bendende..



SEVGİLİ GÜLRİZ,
hoşgeldiniz.çok severim misafir ağırlamayı,buyrun kısmetinize bugün bunlar düşmüş :))afiyetle,
nazik mesajınıva çok ederiz masal kahramanım ile beraber.
ayrıca annenize ve size sorduklarınızla ilgili ayrıntıları mail olarak yolladım ..gönlünüzce olsun inşş.
svglrrrrrrrr

Adsız 3 Eylül 2008 01:24  

çevreci sofran harikaydı. hele tatları işte o anlatılmaz tatmak gerekir.eline koluna sağlık.

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Eylül 2008 13:52  

BELGİNCİM TEŞEKKÜR EDERİM CANIM.
GÜZEL BİR GÜNDÜ..
BAK NE KADAR SEVİLDİ MASAMIZ VE MAMALARIMIZ :))
HER ZAMAN BEKLERİM KADİMM DOSTUMM..
SEVGİLER CANIM..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP