ALAÇATI'da - BİR Dut Masalı'nın Ayak İzleri

>> 8 Ağustos 2008 Cuma


Dünyaca ünlü ALAÇATI SÖRF CENNETİ MERKEZİ,


HER BİRİNİZE MERHABALAR..HOOOŞŞBULLDUMMM :)))

beni öylesine güzel uğurlayıp, o kadar da güzel karşıladınızkii, gelen tüm maillere, tüm yorumlara ayrı ayrı teşekkür ederim.

Her birinize çok değer verdiğimi bilmenizi istiyorum,
dediğinizi yaptım,sözümü tuttum. olabildiğince ,çok sevdiğim yerleri biraz bencillik edip öncelik vererek resimledim. daha yüzlerce köşe var,ama ben keşiflerin devamını sizlere bırakıyorumm. sizlerde benim kaldığım yerden devam edersiniz umarım.
Tatil resimlerimi 4 e ayırdım. ÇEÇME- ALAÇATI- ILICA- DALYANKÖY olarak.(bunlara çok küçük olan Şifne ve Çiftlikköyüde ekledim),
böyle istemiştiniz çünkü..kısa süre içersinde tüm resimlere sahip olacaksınız,yani görsel olarak..
hepinize sevgiler iletiyorum,iyi geziler..iyi seyirler :))

RESİMLERİN ÜZERİNE TIKLIYARAK BÜYÜTEBİLİRSİNİZ.


Alaçatı sörf cenneti- yat marinası

Alaçatı pazar yerindeki SUN BUTİK OTEL (girişi),(pazara girerken mimarisi ilgimi çekince ,kendimi içerde buluverdim :)Sahibi Levent Beyin güler yüzü ve bilgileri doğrultusunda hoş olan bir sohbet oldu. SÖZÜMÜ TUTTUM.. :))

alaçatı sun otel-cafe,(seramik ve sanat çalışmaları çok ilgi çekiciydi)

SUN OTEL ön cephe, www.alacatisun.com

ÇOK HÜZÜNLÜ BİR HİKAYESİ VAR BU 150 yıllık HARKULADE RUM EVİNİN ,LÜTFEN ŞU ADRESTEN OKUYUNUZ.
http://cesme-rehberi.com/detail.php?id=54 İnsanın içi burkuluyor :(((
İyiki öylesine diye girmişim bu işletmeye,meğerse hiç de öylesine değilmiş, tesadüf diyede bişey yok aslında, herşeyin bir sebebi olduğunu bir kez daha gördüm.
İşletme sahibi Yönetmen Levent Bozkurt Beye kısa anlatımları için çok tşkr ederim. ve kendisinin sevdiği dizeleri ,buyrun beraber paylaşalım

Fesleğen kokulu dar sokaklarda aradım seni,
Pencereden sarkan begonvillere,
Ağaçlardaki kuşlara,
Cumbadaki meraklı gözlere,
Kapıdaki yaşlı kadına,
Kahveden taşan müziklere,
Alaçatı’ya sordum seni…
Sabahın ilk rüzgarına kapılmıştır,
Bekleme ’’geri dönmez’’ dedi…

serkan eroğlu.

Mon Jardin bahçe-ev tasarım-aksesuar,

Mon Jardin de BEN :),

çeşmenin sakız reçeli ve alttakiler incir reçelleri,solda sepettekiler bir başka marka sakızlı kahveler,

İlk kez bu sene yapılan sakızlı lokma :( resim çıkmamış...,ama hayali de yeter :)))

Sakızlı kahve !!!!!,( geçen sene ilk kez yapılmıştı )(her günn ,masal kahramanımla,sakızlı kahvemi içtiğim tek yerdir :),

meydan kahve,

Otra kahve,( her daim bir ünlü vardır (teoman oradaydı),

Meşhuurrr KÖŞE KAHVE,(lezzetleri tadılmalı mutlaka),

yasmin,antik cafe-bar,( karşısında keskinli fırına uğrayınız)

İlknur arkadaşımın yakınlarına ait GÜMÜŞ GRİ ( takılarım buradan :)))

The gümmüsh (gümüşlerde burdan :),

Veeeeeeeee :) hani benim kendini bahçe sanan balkonum vardı ya :)
işte Yaratıcısı biricik ÇINGIL,

Alaçatının giriş yokuşu,

Alaçatının simgesi 4 Değirmenler,

başka açıdan değirmenler,

alaçatının daracık sokaklarından biri,

sağda tarihi İMREN lokanta-cafe,

ATATÜRK meydanına inen yol,

alaçatı sokakları,

ATATÜRK meydanı,hemen arkası Meydan kahvesidir,

Sakızlı kahvelerinizi,soldaki BAYIR KURUYEMİŞÇİSİnden çok uygun fiata alabilirsiniz,

Antikacılar çarşısı,

antikacılar çarşısı(lambamı nasıl buldunuz :))

ileride rüzgar gülleri(elektrik üretiyorlar)Pazar meydanı,

Pazara giriş, sağda SUN otel-cafe,

Alaçatı pazaryeri camii(diğer yanı kilise),

camiiden başka bir görüntü,

taze cevizler,

börülce ve pembe patlıcanlar(reçeli yapılır) YAPARIZ Bİ GÜN :))),

pembe köy elmaları,

Manisa kırkağaç kavunları,

Dalından bizleri selamlayan çilekler, (ne şeker ve ne harikalar),

kızılcıklar,

alaçatı kavunu,

daha buğuları üzerinde duran,izmir üzümü,(yerken, kokusunu tarif etmek imkansız),

:))) BİZZZ... Hatta oğluşlarım, KARA DUTlar :)),

Devasa ,ay çekirdekleri... HÜLYA yı (güne bakanlar) gene kıskandıracaklar :)))

FEVZİ DİNÇ: Selanik doğumlu,anlattığına göre:Atatürkün hısmı,Alaçatıda büyümüş selanik macırı imiş,pazara girerken ilk sol sokaktaki sol tezgah onun..o kadar neşeli ve hayata bağlıki,onu çok sevdim yolunuz düşerse uğrayınız :))

Fevzi Beyin yetiştirdiği kabaklar, (enfess oldular.. :))

İzmirin incirleri,

Kudret Narı, şifa kaynağıdır (googleden bakınız) !!!! ,

taze bahçe nanesi ve sağındaki ise taze kekik (zahter de denir),enfestirr..,

sebzeler ( yazıya dikkat :))))))),

kabak çiçekleri,beyaz olanlar ise sadece Alaçatıda yetişen beyaz soğanlar(şifalı)!!

kabak çiçeği demetleri, (bakakaldım bu güzelliğe),

üzerinde daha çiçekleri olan,sabahın 5 inde toplanmış kabaklar,

kabaklar çiçekleriyle,nasıl da körpeydiler,

taze fesleğen,çiçeklerine dokununca kokusundan büyülenmemek mümkün değildi,

kırmızı dolmalık biberler(z.yağlı oldular bile :)))),

alaçatı incirleri,inanırmısınız içlerinden balları akıyordu !!!! ahh ahh ahh :)

keçi boynuzu,acur ve pembe bamyalar(tadını yaşamak lazım)yiyenleriniz bilirler ... ,

Manisa akhisar zeytinyağı, aman ne lezzetli, anlatmak yetmez....


Bu arada bilmenizi isterimki ,ALAÇATIyı ifade edecek olağanüstü taş yapıtlar var,özellikle butik otel-restaurant-cafe-butik-fırın-bijuteri-vs vs olarak işletilen,tek tek görüntülemesi çok zor olan,ancak çıplak gözle tahlil edilerek, bu eşsiz yerleri, görmek gerekiyor tarafınızdan.Hiç bir tarihi taş yapıya haksızlık etmek istemem çünkü...
muhakkak bu mübadele yılarından geriye bize kalan ,içinde nice yaşamlara şahit olmuş bu binaları,sokakları tek tek severek ve sahip çıkarak kollamak gerekiyor..
Alaçatı tıpkı kapadokya ,mardin vb.yörelerimiz gibi eşsiz bir yerdir.

Bize gelince.....
geceleri sakız adasından gelen rum sanatçılarla ay gölgesinde söylediğimiz şarkılar, yapılan sirtakiler,bir rakı bardağıyla raks,balıkların damaklarımızdaki lezzetleri,sakızlı dondurmalar, sakızlı muhallebiler, sakızlı kahveler,sakızlı izmir lokmaları,sakızlı un kurabiyeleri ve elbetteki sakızlı lokumları ile (kahve yanında mutlaka) ömrümüze ömür olmuşlardır.

çeşme sahilinde,egeye ve kaleye karşı içilen çaylar,
izmir tulumu peyniri, taze tatlı lor peyniri üzerine koyulupta yenen kara dut reçeli :) hiç unutulurmu.!!!!( içim bir hoşş oldu :))

ya o alaçatı kavunu eşliğinde sirtakilere karışan anoson kokulu :)))) oda unutulmaz elbette :)

pembe domateslerin!! yanındaki,çıtır bahçe biberleriyle,alaçatı zeytininin muhabbeti ise oda başka bir sohbet konusu olur ancak.
taşlı alaçatı yollarının ,taş evlerinin arasından yürürken, o güzelim değirmenlerin görüntüsü eşliğinde ,Şahaser ALAÇATI rüzgarı şapkamı alıp götürürken ardından bakakalıp,sonradan gülmelerimizi ise unutamıcamm sanırım :))) (yeni almıştımda :)

elimizde İzmirin, şirince şarapları,kulaklarımızda buziki sesleri,gözlerimiz ise otelimizin tam karşısındaki Sakız Adasına kitlenmiş halde mehtapı seyretmemiz de ayrı bir keyifti.

pırlanta plajlarında altın kumlara vuran dalgalar,(şahaneeydi)
cağğnım dalyanköyün balıkları ve harkulade koyu ve atmosferi,
ılıca sahilleri,kumrusu, dondurmaları ve şahaser evleri !!!!! (eşi yok)
Şifne kıyıları,termalleri,
Çiftliköyün muhteşem denizi evleri,koyları,
çeşmenin kalesi,gezi tekneleri,limanı,açık hava tiyatrosundaki ajda pekkan ve ferhat göçerin ayrı ayrı konserleri,tayfun duygulunun kendi çaldığı,gitar,piyano ve saksafonu eşliğinde her akşam otelimizde verdiği enfes ve mehtaplı gece konserleri unutulmazlarımızın ilk sıralarındaydı..........

ÇEŞMEDEN NE ALALIM : Sakız likörü- damla sakızı- sakız reçeli-kavun- sakızlı kahve-sakızlı lokum- kabak çiçeği- zahter(teze kekik),mevsimine göre ege otları-alaçatı zeytini-bal kabağı(kışlık),alaçatıyı temsil eden hediyelik rüzgar gülleri -(aldım resimliyeceğim)-çeşme amblemli envayi çeşit aksesuar- zeytinyağı-izmir tulumu- boyoz(bir tür poğoçası),incir reçeli ve taze - kuru incir- vee üzüm alınmadan gelinmez. BENDEN SÖYLEMESİ :)))))

* URLA mı ???? O başlı başına ayrı bir kitap olur,roman olur.. ölmeden önce görülmeli :)yemeli, içmeli oralarda..

Ünal kardeşlerde(sahilde) urla katmeri,
beğendik abi de HANDAN hanımın ellerinden her şeyyyyy, :)))(eski pazar sokağında hala yeri),
urla güveci,enginar dolması-ege otları,şahane tatlıları muhakkak yenmeli.
sahilde keçi boynuzu ve özellikle iğde toplayıp, balıkçılara uğranmalı.
çok güzel olan sayfiye evlerinin resimleri çekilip arşivlenmeli. o kocamaaann pazarınada uğramadan zaten urlaya gittim denmemeli :))

ileriye doğru yani sahil-sayfiye boyunca,enfes manzaralı sahil kasabalarında her durakta durup o dupduru ege sularına doğru dalından getirilen !! limonlu çaylar içip,iç huzuruna ermeli :))))) (ahh ahh ne koku ne lezzett ))
(ben hepp öyle yaptım)....
sonra her bulduğum ,o şahaser koylara ,turkuazz berrak sulara,kendimizi bırakıverdik... güzel egem öylesine kucaklıyorkii........ılıkk ılıkk...
birde, öyle çok ördek var ki urlada :)vak vak vakk diye diye çocuklar gibi kovalamaca oynadık :)))çok şekerlerdidii rengarenkk......
(benim masal kahramanım kameraya çekip ,halime bakıp bakıp çok güldü çokkk :)))

* NOT: Urlaya ait tek resim yok. çünkü kasetler dolusu çekim yaptık.telefonla bile çekmek aklıma gelmedi.okadar büyülendik anlıyacağınız.
*
ama google yardımcı olacaktır. yazdıklarımı takip edip ulaşabilirsiniz bu yerlere.

her şeyi böylesine lezzet ve anılar dolusu yaşayıp,bu masalı sonlandırırken ;
dalgalardan-denizlerden-yakamozlardan ve aydan-güneşten-mehtaptan ,ve biz kahramanlarından,
hepinize ayrı ayrı ,İZMİR kokulu-turkuaz renkli-tatlı esintili sevgiler getirdim..

Yani dostlar şu ki : aynen şarkıdaki gibi söylemeliyim . Benimde ........
KALBİM EGE DE KALDI :(((((((((
-----------------------------------------------------------------------------------

BLOĞUMU AÇALI SADECE 2 AY OLDU. BUGÜN İTİBARİYLE,ZİYARETÇİ SAYIM 2327 KİŞİYİ
BULMUŞ.İLGİNİZE,SEVGİNİZE,TEŞEKKÜR EDERİM.

48 yorum:

Delfina ; 8 Ağustos 2008 12:23  

hoşgeldin nunucum,

nasıl güzel resimler bunlar yaa,harika bir tatilin neşesi bize de geçti nunu :) 3.resimdeki ev tam benlik,ömrümü geçirebilirim öyle bir yerde...

sevgiler,

akasyakokusu 8 Ağustos 2008 12:57  

AAA aayyy ayy Nunu'cum canım ciğerim gitmiş kadar oldummm..İnşaAllah bizimde yolumuz düşer bir gün oralara..
Börülcelereennn, tazecik kara kabaklardaann,siyah incirlerden birde şu bezelyeye benzer kırmızı çekirdekli ayy ilk defa görüyorum..Onlardan istiyorummm istiyorumda istiyorum:))
Canım harikasın sevgiler.

Zerrin Pasta Evi 8 Ağustos 2008 13:03  

Canım NuNummmmmmm,

Bayıldım fotoğraflara:))Ohhh ne güzel dinlendin geldin canım... Hele dalında miss gibi duran çilek,karadut,kabak çiçeği,kırmızı bamya,birde tabii fotoğraf da görünen sen favorim oldu:)) aslında hepsi birbirinden güzel:))

DÜn ablam Duygu'yla kulaklarını çınlattık bana uğramıştı:))Blogunu gösterdim.Hoşuna gitti.Nuray'cığıma söyle Nice 25 yıllara inşallah olsun dedi:))Hiç değişmemiş maşallah demeyi de ihmal etmedi:)))

Bende birlikte çok güzel eğleniyoruz.Bol bolda gülmeyi ihmal etmiyoruz dedim.Çok hoşuna gitti:))

Canımcımmmmmmm Kocaman öpüyorum.En kısa zamanda görüşmek üzere:))

aslı'nın mutfağı 8 Ağustos 2008 13:16  

Hoşgeldin sevgili Nunu! Fotoğrafların hepsi birbirinden güzel, tatil çok iyi geçmiş anlaşılan :) Ne güzel :) Çileklere bayıldım, incirlerin altındaki fotoğraftakilerin ne olduğunu çok merak ettim :)

Hatice 8 Ağustos 2008 14:39  

Sevgili Nunu hoşgeldiin...
çok güzel fotolar çekmişsin,
keyifli bir tatil olduğu belli:))
sevgiler...

Damak Tadı 8 Ağustos 2008 17:15  

Hoşgelmişsin canım Nunu'cuğum..
Burası adeta cennet gibi geldi bana..))Fotoğrafları defalarca tıkladıktan sonra yorum yazmaya başladım..))Hele sebze,meyvelerin fotoğrafları beni benden aldı adeta..))
Çok güzel günler geçirdiğiniz hoş fotoğrafından belli oluyor..İnan sizin adınıza çok mutlu oldum canım..Günlerce o güzelliklerle yaşarsın artık..))

Kocaman sevgilerimi gönderip yanaklarından öpüyorum tatlım..


Sevgilerle..

neslihan erzincan özgür 9 Ağustos 2008 12:17  

Hoşgeldin NuNu ,çok güzel bir tatil olmuş valla çok özendim:-) Alaçatı'yı çok merak ediyorum seneye nasip olursa gidicez inşallah...Ama çok güzel anlatmışsın şimdididen nerelere gidilir bilmek güzel.harika bir tur attım sayende.resimler de süper,eline sağlık.sevgiler canım...:-)

Unknown 9 Ağustos 2008 17:47  

hoşgeldiiiiinnnnnnnnn nunucum ne güzel resimleyip tek tek tanıtmışsın teşekkürler her bir kare birbirinden güzel ve iç geçirtici tarihi yaşatan güzellikler ,taptaze meyve ve sebzeler bizede gezip görmek nasip olur inşallah sevgiler

arzumcum.blogspot.com 9 Ağustos 2008 18:43  

çok keyifli ve hoş resimler.memleketin her köşesi bir başka muhteşem.güzel bir tatil olmuş.hoşgeldin.

hepsusluydum 9 Ağustos 2008 23:45  

İki hafta önce yolumuz aynı yerlerdeydi sizinle..gerçekten Alaçatı çok şık bir yerdi, ben de çok beğendim..özellikle sade ve şık dekorlu restorantlar ile antikacılar çarşısındaki iğne oyalarına bayıldımmm..sevgiyle kalın

akasyakokusu 10 Ağustos 2008 00:04  

Nunu'cum canım börülcelerimi almaya geldim:))
Aman ne güzeller burda böyle nerdeeee incirler,börülceler..:)
Canım tşk ederim yağmurun bereketi bugünde devam etti..
Öpüyorum kocaman sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ağustos 2008 00:32  

İşitme kaybı:
tatlım hoşbuldukk, yıllardır bıkmadan gitmek istediğim tek yer dir,her yeri çok güzel tşkrlrr..


AKASYA KOKUSU:
hoşbuldummm :))))
diliyorum yolun düşsün oralara ,düşmelide zaten..pazarlar tam sana göreydi nurayyyyy :)))

ZEROcummmmmm :))
resimler ne güzel değilmii ??
hep derim,benim ÇEŞMEm anlatılmaz yaşanır diye..
Duyduya sevgiler ilk fırsatta beraber olmak dileğiyle cnm.


ASLIcığım,
tatil hakkatende olağanüstüydü tşkrlr..
çileklere bende aşık olumdu :)))


Hatice,
aynen dediklerin doğru,daha nelerrr neleeeerr....göreceksiniz :)))


DAMAK TADI
Gülcüğüm sen orada olmalısın !!!
her güzellik gibi bunlarıda yaşamalısın inşş...çk tşkr ederimm.


NESLİHANcığım
bana danışmak istersen bildiğim kadarıyla yardımcı olabilirim.94 den beri oralardayım :)))tşkrlr.


DÜŞLERİMİN İNCİSİ,
merhabalar,inşallah dediğiniz gibi olur,bizlerede diğer güzellikleri anlatabilirsiniz..


ARZUMcum
hoşbuldum :)
ne kadar da haklısınız....VATANımız muhteşemdir. svglr.


HEP SÜSLÜYDÜM:
haklısınız Alaçatı nın atmosferi bambaşkadır. ne hoşki tam zamanında görebilmişsiniz.tşkrlr..


AKASYA KOKUSU :))
börülceleriniz hazırdır efendim ...sizede iyi tatiller dileriz.. :)))

Unknown 10 Ağustos 2008 02:01  

iki gunndur geliyorum canim yorum yaziyorum hata veriyor insallah busefer basaririm:)
guzel bir tatil geirmissin canim resimler harika bayildim.
kucak dolusu sevgi ve selamlarrr.

Şeker Mutfak-Asia Asiye Aksakal 10 Ağustos 2008 02:46  

Nunucuğum egeden esintilerle hoşgelmişsin. Tadı damağımda kalmıştı 2 hafta önce geldiğimde, küfür küfür esti yeniden, kokusu taa buralara geldi sayende. Senin gözünle tekrar gezmek çok güzeldi. Yüreğine sağlık.

Tijen 10 Ağustos 2008 12:08  

Destan olmuş bu Nunu!
Sağol varol...

Demet 10 Ağustos 2008 12:44  

Ne güzel fotograflar. Alacati'yi cok merak ediyordum zaten, bu fotograflardan sonra gitme istegim daha da artti. :)

Ferhanca 10 Ağustos 2008 16:29  

Nuraycım hoşgeldin..hem de eli dolu gelmişsin harika fotoğraflar ..benimde favorim pazralar zaten .yöresel pazrların tadına doyum olmuyor..
senin sayende Alaçatıya gitmiş kadar oldum ..sevgiler selamlar..

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ağustos 2008 19:24  

SEVGİLİ ÖZGÜL HN.
çk tşkr ederim ,güzeldi doğru,


ASİYE HN
tşkr ederim,bir bilenin gözünden çok başka oluyor değilmi !!!,


SEVGİLİ TİJEN HN.
ne mutluki bunları defalarca yaşadıkk.. tşkrlr,


SEVGİLİ DEMET,
dilerim gönlünüzce olur,


FERHANCIĞIM,
sizlerde hoşgeldiniz,ilk fırsatta uğrıyacağım,pazarlara zaaffımız var değil mi :)))

her birinize sevgiler,teşekkür ederim.

Bir Dut Masalı - nUnU 10 Ağustos 2008 19:24  

SEVGİLİ ÖZGÜL HN.
çk tşkr ederim ,güzeldi doğru,


ASİYE HN
tşkr ederim,bir bilenin gözünden çok başka oluyor değilmi !!!,


SEVGİLİ TİJEN HN.
ne mutluki bunları defalarca yaşadıkk.. tşkrlr,


SEVGİLİ DEMET,
dilerim gönlünüzce olur,


FERHANCIĞIM,
sizlerde hoşgeldiniz,ilk fırsatta uğrıyacağım,pazarlara zaaffımız var değil mi :)))

her birinize sevgiler,teşekkür ederim.

Adsız 10 Ağustos 2008 22:39  

Nuraycığım hoşgeldin cnm. yokluğun belli oldu elbette ama ,sen okadar güzel bir dönüş yapmışınki,bu emeğinin hakkı ödenmez.büyük efor doğrusu. teşekkür ederiz.
gerçekten eksiksiz bir alaçatı.
emeğine sağlık canım.
çok çok hasretle sevgiler yolluyoruzz.. tekrar hoşgeldin.

NESLİHAN.

fatma 11 Ağustos 2008 02:50  

hep duyardim bir turlu kismet olmamisti sayenizde gidip gormus gibi oldum sitenizide cok begendim

bu arda o kadar guzel icten samimi bir merhaba demissinizki blogumda sizin sitenize bakmadan edemedim hersey cok guzel olmus ellerinize saglik

Pelin 11 Ağustos 2008 08:42  

Merhaba,
Öncelikle hoşgeldiniz. Alaçatıyı hep merak ederdim ama şimdi en kısa zamanda gitmek istiyorum. Pazarına da bayıldım.Fotoğraflar için teşekkürler.
Güzel bir hafta diliyorum.

Adsız 11 Ağustos 2008 09:55  

Sevgili bir dut masalı.
insan gözü kapalı bulur artık çeşmede her yeri.
bu kadar net bilgiler için çok teşekkür ederiz.
sakızla yapılan ne çok şey varmış. defalarca teşekkürler.sayenizde artık bilmediğimiz yok. diğer resimleri ne ve yöreleri ne zaman yayınlıyacaksınız acaba.
güzellikler sizinle olsun .sık sık geleceğim sitenize bayıldım.

simge simur.

Adsız 11 Ağustos 2008 10:01  

Merhaba, Alaçatıya hiç gitmemişt6im ama resimlerinizle o kadar iyi tabıtmışsınız ki çok beğendim inş. gitmek nasip olur :)
Sevgilerimle...

Adsız 11 Ağustos 2008 10:10  

inci tanem hoşgeldinn.
sanada hakkaten bu yakışırdı bravo.
katalog çekimi bile hiç kalır.
bir arkadaş demiş ya gözü kapalı buluruz diye katılıyorum.
anlattıkların az kalırmış nuraycımm. iyiki bende geldim gördüm buraları.buluşamadık ama senle(dönmüşünüz) o kibar ayak izlerini daima takip ettik. en doğru adresler verdiklerinmiş sadece. SANA AİLEM ADINA TEŞEKKÜR EDİYORUM BENİM PRENSES ARKADAŞIM..
Güzel yüzün solmasın.sevgilerle kucaklarım seni..

GÜLBİN.B

pelince 11 Ağustos 2008 10:44  

Nunu hoşgeldin ,ne güzel fotoğraflarla dönmüşsün.kudret narını ilk kez gördüm ...
Alaçatı'ya gitmeyeli çok oldu,özlemişim...Ahh ahh orada olmak vardı şimdi...

Allah tekrarını nasip etsin...

Sevgiler..

Adsız 11 Ağustos 2008 13:19  

NURAYCIĞIM HOŞGELDİN.,ben neye bayılacağımı şaşırdım.çok etkileyici.
pazar resimlerine büyülendikev halkı olarak.sende turkuaz giysinle bir içim su gibiydin .herzamanki gibi..
denizi mi kıskandırıyordun :-)
ne bodrum,ne marmaris-ne başka bi yer.burası çok enteresan bir güzellikmiş. aklıma soktun..
her şey için teşekkürler ,hemen yemeye geliyoruz..her şeyden isterim haberin olsun.
süper olmuşş her şey. çok öperim
FERDA

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ağustos 2008 14:21  

NESLİHANCIĞIM,
çok teşekkür ederim,istediklerinizi
yapmaya çalıştım keyifti benim için,


MERİNDACIĞIM,
tek tek yazdığın güzel yorumların ve beğenilerin için tşkr ederim,


PELİNciğim,
pazar bundan çok öte, bilmeni isterim.unutulmaz bir yer svglr..


SİMGE HN.
ziyaretinize ve övgülere tşkr ederim, sakız egeye mall olmuş bir lezzet te ondan..ama muhteşem :))


SEVGİLİ SEVİNÇ
Beğenmek az kalır emin olunuz ,tşkrlr,

Gülbinciğim ,
haklısın beraber tatil keyfini kaçırdık,ama sen hiç bir şeyi kaçırmadan hakkını verdiğini söylüyorsan ,bilki üzülecek bir şey yok.sizde hoşgeldiniz cnm,


PELİNCİİİMM,
Çok haklısın,şimdi ve her daim orada olmak vardır :))ne mutlu sana yinede..bak ne çok iç geçiren var :)svglrrr


Ferdacığımm :)))),
teşhislerine bayıldımm :))
turkuaz elbislerim ve ben sana tşkr ediyoruz :))
her şeyden yemek sağlığa zararlı :)))
ev halkına svglrr canımm.

Hayatın Ressamı 11 Ağustos 2008 16:21  

hoşgeldiniz nunu
ben bu fotoğrafları görünce şu karanlık ve zevksiz ankaradan sıkıldım biranda:(((

Adsız 11 Ağustos 2008 19:03  

Bir tatil bu kadar mı güzel anlatılır.Bu yaz gidemesek de oraları gördük. Ah ah bir tarihte ben de oralardaydım ve çok ama çok sevdim. Özellikle Ilıca'nın denizi harika. Hele o tepelerden bakılan manzara bir ömre bedel. Neyse senin fotoların sayesinde daha derin şeyler gördük. Teşekkürler Nuray ve eşi. Gerçek hayata hoşgeldiniz. Umarım seneye yine gidersiniz. Bengü Gürtuna

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ağustos 2008 22:15  

Sevgili SİHİRLİ ELLER,
hoşşbuldummm :)
İnsan bazen bir anda demoralize olabiliyor değil mi?? resimler çok kışkırtıcı biliyorum :))) svglr



OOO BENGÜcükkkkk :)))))))))
sen ege kızısın,soy sop halis muliss ege kanı..
hatta kessek senin damarından zeytinyağı akar her halde :)))))
güzel sözlerin için çk tşkrlrr.annene sevgiler ...

Adsız 12 Ağustos 2008 09:58  

NURAYCIĞIMM CANIM BENİM,
alaçatı nın ne olduğunu senden yıllarca dinliyerek büyük bir keyif almıştım,ama hiç bu kadar sokaklarında gezer gibi göreceğim aklıma gelmemişti.
hayatım çok başarılısın tebrik ederim.
sanırım sen eksik bir şey bırakmamışsındır. gözünden kaçmaz hiç bir güzellik çünkü.
çok seviyoruz canım seni varol.

BANUcukun :-]

:)den 12 Ağustos 2008 12:59  

Hoşgeldin Nunuuuuu...
Ne mükemmel bir tatil böyle. Fotoğraflara bayıldım. Hele o pazar yerlerinde çektiğin cıvıl cıvıl rengarenk görüntüler beni benden aldı:)
Dönüp dönüp yeniden baktım. Ellerine, güzel yüreğine sağlık. Harikasın:)

Adsız 12 Ağustos 2008 19:15  

ÇOKK ÇOKK BEĞENDİMM.
NELER VERMEZDİM GİTMEK İÇİN
BU KADAR GÜZELLİK VARMIYMIŞ YAWW..
AY ÇOK ŞAHANEYDİ RESİMLER.
DONDURMA-BALIKLAR-SAKIZLI HER BİŞEY-DENİZİ HAYRAN OLDUKK
BU GECE KUMRU RÜYAMA GİRDİ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ÖPTÜMM CANIMM SENİ
ASUMAN.B.BEYİ.

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ağustos 2008 07:47  

BANUcum
illaki eksik var olmazmı :(
ama eksikler tamamlanmak içinse bizde diğer sefere tamamlarız inşş :)) ince sözlerin için de tşkrlr cnm.



Sevgili :)DEN,
pazarın içinde olmak,her adımda başka bir güzelliğin yakınında olma duygusu,içimizi dolduran tek şey oldu.o renk cümbüşünde bende rotamı kaybettimm doğrusu :)
geçen sene daha keyifliydi pazar,bunu not düşmeliyim size,sanırım dönemsel şeyler bunlar ..svglrrrrrr


ASUcumm :)))
bu kumrular herkesin kişiliğini bozdu ,benimle olan iletişimleride zora soktu :))))
ne kumruu dimi amaaaaaa !!!! :))
her şeyi güzeldir benim ÇEŞMEmim

Neslihan 13 Ağustos 2008 12:32  

Nunucum dediğin gibi oldu, yazın beni de aldı götürdü, ama henüz varamadım inşallah haftasonu oralarda olacağım
Sevgilerimle

Bir Dut Masalı - nUnU 13 Ağustos 2008 14:09  

NESLİHAN'CIMM
hadi bakalım sıra sende :)))
bana da çıtlat emi :))
svglrrrrrr

Aybike Ceylan 13 Ağustos 2008 22:37  

Nunu'cugum,
Gene gecen sene, Alcati'yi gordum kuzenim vasitasiyla ve cok guzel bir de yemek yedik orada Tuval'de. Oralar da cok guzel yerler, ulkemiz cennet de, buradan icine dustugu durumlari gordukce yuregim parcalaniyor, sevgiler.

Adsız 14 Ağustos 2008 07:34  

nuray'cığım,
inanırmısın büyülenmiş gibiyim.içimden sıkıntılar uçtu gitti.çook duyduğum bu şahaser ötesi beldeyi senin gözünden ve dilinden bir kez daha takip ettim.
nefis şeyler yakalamışsın. bu arada şıklığını da (her zamanki gibi) atlamak istemem :))
harika harika harikaaa...gece eğlencelerine bayıldım. sirtaki çok enfes bir bir tını. sakız adası görüntülerini göremedim sorunmu var resimlerde.o bana telefonla yolladıkların çok güzeldi. unuttunmu yoksa :))

yüreğine sağlık arkadaşım,çok memnun ettin hepimizi eve selamlar sevgiler canım.

AYŞE SEMA.

Hülya 15 Ağustos 2008 12:45  

Ay bir günebakan gördüm sanki:)

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2008 21:15  

Aybikeciğim TUVALi bilirim canım.. (zaten pek bilinir biliyorsun :)
iyiki gördün bu büyülü kasabayı.
dediğin gibi CENNETin içinde CEHENNEM yaşatmaya çalışıyorlar :((((((
iyi günlerimiz olsun inşş.



AYŞE SEMA
ahh güzelimm..ben kadar heyecanlı gördüm seni :)) ne mutluluk böyle harikasın..
ada resimlerini derliyemedim. yüzlerceee resim var. çok zamanımı aldı .ayıklamaya çalışıyorum canım..ilk fırsatta umarım yayınlarım.. tşkr ederim..

Bir Dut Masalı - nUnU 17 Ağustos 2008 21:20  

GÜNEBAKAN TARLALARI,
HÜLYACIĞIM, ben günebakan görünce artık önce gülüyor,sonra resimlerini çekiyor,sonra aklıma yine sen geliyor,yine gülüyorum muzurluklar için :)))))
tşkr ederim svglrr...

Adsız 24 Ağustos 2008 16:02  

Merhaba nunu abla ben tugba
belki beni hatırlayamadın ama bn çeşmedeki ontur otelde kalan hatta ve hatta küçük bir laptopu olan bir kızım.umarım hatırlamana yardımcı olmuşumdur.Alaçatı resimlerine bayıldım.SÜPERRDİ
Bn siteni inceledim yemeklerin harikaydı bn istanbuldayım şimdi.sen nerdesin nasılsın eğer msajımı gördüysen bna cevap veerirsen memnun olurum sevgilerimle TUGBA YILDIRIM
İST-BÜYÜKADA

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Ağustos 2008 16:05  

TUĞBAAAAAAAAAA
Canım benimmmmm.
çok mutlu oldum şeker arkadaşımmm..
demek unutmadın saooll cnmm her zaman beklerim canım svglrr. tşkrlerr

Adsız 24 Ağustos 2008 16:25  

nunu ablacığım
mesajını gördüğüme sevindim.seni nasıl unutabilirim nunu ablacığım.ben de mesajlarını beklerim sana mail attım.artık mantar snin sayende yiyebiliyorum ama küçük domatesli, teşekkür ederim.Anneme siteni gösterdim ,çok beğendi bundan sonra yemekleri sizin sitenizdekine göree yapıyor.Ailecek afiyetle yiyiyoruz.sevgilerimle TUGBA

Adsız 22 Aralık 2008 10:23  

canııııım, harika anlatmışsın alaçatıyı, bayıldım bizde yazın alaçatıda oluyoruz eşimin annesinin yazlığı var, bayılıyorum pazarın güzelliğine sen zaten herşeyi çok mükemmel anlatmışsın ben birde pazardaki antikalara hastayım yani şu anda kendimi alaçatıda hissettim izmiri tanımayan biri sayende tanımış oldu, teşekkürler canım...
birde urladaki katmerden canım nasıl istedi yemeyen bilemez demi o tadı bu hafta o taraflardaydık ama katmer aklıma gelmedi en kısa zamanda gitmeliyim canım sen iste sanada yollarım nunum... bende izmiri çok seviyorum başka hiçbir yerde yapamam gibi geliyor, harikasın arkadaşım, anlattıklarına bayıldım iyiki senin bloguna rastladım sevgilerimi bırakıyorum ve iyi bir hafta diliyorum...hoşçakal canım....

Yeşim Sökmen 15 Eylül 2009 22:24  

Merhabalar Alçatı'dan bu kadar tatlı bahsetmeniz burada yaşayan biri olarak beni çok ama çok mutlu etti..Bunun dışında GümüşGri ve Cıngıl sayesinde tanışıyoruz.. Dükkanlarımdan sevgi ve beğeniyle bahsetmeniz beni ayrıca gururlandırdı çok teşekkür ederim bir daha ki tatilde görüşmek üzere sevgi ve sağlıkla kalın..
Yeşim Sökmen

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Eylül 2009 23:00  

hayriye 73,
İzmire hayranım.. dinginliği medeni tavrı, kendine has yapısı ve samimi insanlarıyla beni bağlıyor. çeşme ve urlaya aşığım :)
paylaşımlarına teşekkürler hayriyeciğim.


yeşim sökmen
merhabalar, bende teşekkürler ediyorum ziyaretinize.
ayrıca ,zevkli seçimleriniz ,o harika sokağa verdiğiniz ışıltı için.
yıllarca balkonlarım ve dostlarımın bahçeleri sizin dükkanınızdan bezenip durdu :))
ilknurcuğumla ne çok konuşup andık sizi,
dilerim ilk fırsatta görüşebiliriz. bu sene hakkımızı kullandık bir dahakine inşallah..
sevgilerimle..

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP