KANDİLİNİZ MÜBAREK,DUALARINIZ KABUL OLSUN.

>> 3 Temmuz 2008 Perşembe

Hayırlı Kandiller Dilerim,Melekler Başucunuzda Olsun.

Bu sabah,kandil dolayısı ile irmikle neler yapabilirim diye düşünürken ,helva kavurmak yerine,hafif bir sütlü tatlı yapmanın,daha mantıklı olduğuna karar verdim.
Metabolizmayı yaz-kış ağır,yağlı ve kavrulmuş gıdalarla yormamak gerek...
Birazda işe görsellik ve sevimlilik katmak adına tek kişilik tatlılar hazırladım ve kalıplara döktüm.Ortalarınada taze vişneler koyup,üzerine çıkan suyunu kağıt havlu ile aldım.Soğuyuncada ters çevirip servis tabağına yerleştirdim.
Benim varlığımın karşılığı tabiat ve çiçekler,çiçekler,çiçeklerdir ...
Tabiat ananın ve yaradanımızın bu cömertliğine teşekkür edip,çiçek tatlımda ,goncalar açtırdım. Afiyet olsun....

NOT : Kalıplarımı daima ESSE'den vede FERMO dan alıyorum !!!

VİŞNELİ ŞİRİN İRMİK ÇİÇEKLERİ :=)

5 sb süt
11 yk şeker
10 yk irmik
1 pk vanilya
1/2 limon kab. rendesi

sütü,irmiği,şekeri ve lim.kab.tencerede önceden karıştırıp,pişirelim.göz göz olunca vanilyasını ekleyip altını kapatalım. istediğiniz kalıbınıza dökerek soğutunuz.
Benimkiler tek kişilik olunca içlerine vişne taneleri koydum.
Düz bir servis kullanacaksanız,üzerine arzuya bağlı mevsim meyveleri kullanmanız, daha lezzet artımlı sonuçlar doğuracaktır.

Örn= şeftali,vişne,çilek vs vs



52 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 10:09  

hayrlı kandiller GÖKÇE TŞKRLR.

Adsız 3 Temmuz 2008 10:34  

kandilin mübarek olsun canımcım.
bir not daha:
dün de uğradım kendin hakkında yazdıklarına dikkat edince 41,5 kere maaşallah dedim cacım.2 yetişkin evlat ve bu gençlik güzellik diyecek kelime bulamadım.inşAllah ailenle sevdiklerinle hep mutlu ve güzelliklerle dolu hayat sürersin.:)
tatlının sunumu çok güzel olmuş.işte bir hanım zarif olunca misafirleri de yaşıyordur:) sıraya girdik bir gün misafirin olmak için canımcım..hayırlı günler...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 10:39  

ÇOK SEVGİLİ YOSUNBUKA,nezaketiniz mahçup etti benii.sanırım sizin zerafetinizden olsa gerek..
güzelim dileklerini bende sizlere aynen iletiyorum.sevenleriniz çok olsun. Misafirlerim en kıymetlilerimdir,beklerim tşkrlrr.
hayrlı kandiller.

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 10:58  

:=))))))
vallahi estetik,mestetik, botox,
katkı ve bilumum eklemelerim yokk !!!!!!! :=)

HAYATA VE YARADANIMA TŞKRLRRRR..

serinmavi 3 Temmuz 2008 11:32  

Hayırlı kandiller dlerim...Dualarda buluşalım..Selamlar..Sevgiler....

sibellebutikpasta 3 Temmuz 2008 12:35  

Eline sağlık, görünüşleri çok hoş olmuş, eminim tadı da öyledir.

SOFRAM 3 Temmuz 2008 14:09  

Canım hayırlı kandiller, allah senesine de ermeyi nasip eder inşallah...
Canım tatlınız da ne kadar güzel olmuş, sunum da harika ellerinize sağlık...
Sevgilerimle öpüyorum...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 15:55  

sevgili SERİN MAVİ :
SEVGİ ,SELAM BENDEN.
HAYRLI KANDİLLER DİLERİM

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 16:01  

SEVGİLİ SİBEL HOŞGELDİNİZ,
bende severek yaptım ,hazırlarken.
cici bir çalışma oldu :=) tşkrlrr
svglr..

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 16:08  

sevgili FATMA (SOFRAM)
ÇOK TŞKRLR,SEVİYORUM GALİBA BEN CİCİLİ BİCİLİ ŞEYLERİ :=))
SÜSLÜMÜYÜZ NEE :=))))))))))))
GÜZEL GÜNLER DİLİYORUM,HAYRLI KANDİLLER......

Hülya 3 Temmuz 2008 16:27  

Bahar gibi olmuş bunlar..
Bu sıcaklarda ferahlık duygusu veriyor insana...

İkea yazınızı da aylardır İkeası gelmiş bir Ankara'lı olarak gıpta ile okudum...
Sevgi ile kalın

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 16:41  

sevgili hülya(BİR TUTAM ZENCEFİL)
ÇOK KATILIYORUM SİZE,LİMON FERAHLIĞI EŞLİNDE BUZ GİBİ SERİNLİĞİ VE İÇİNDE VİŞNELER GİZLEDİĞİM BİR LEZZET ÇIKTI ORTAYA :) KENARDAN VİŞNELER GÖZ KIRPIYORDU,MUTFAKTA :)
BİR ANDA TASARLADIMM :))))
BENDE SEVDİMM :=) TŞKRLRRR....
İKEA ANKARADA VAR DEMEK, ÖĞRENMİŞ OLUP,MUTLU OLDUM ...ÖYLEYSE YAKIN HEDEF NERESİ BELLİ OLDU BÖYLELLİKLE :=))))
SVGLR BENDEN.

Adsız 3 Temmuz 2008 17:34  

CANIM NUNUMUZ :)
Kandiliniz mübarek olsun arkadaşım,ellerine sağlık.
AYNI evine ,yüzüne ,mekanına benzemiş bu güzeller güzelii irmik:) ŞAHASERSİN VALLA.. NELERDE YARATIYORSUNN..
KUTLARIM BU VİŞNE İŞİ SÜPPER OLMUŞŞ.
ÖPTÜKK AİLECEKKK CANUUMMMMMCCUMM.

NESS..

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 17:38  

neslicim çok tşk ederiz canım. bizde ailecek kandilinizi kutlarız, büyüklere hürmetlerimizi ilet lütfen.övgünle mahçup oldum tşkk.
eve sevgiilerrrr...

Unknown 3 Temmuz 2008 19:11  

♥ Bu gece kulun yalvarış ve yakarışlarını Yüce Mevla'ya sunacağı ve O'nun sonsuz affından, merhametinden, iyiliğinden bol bol yararlanacağı umut, huzur ve müjde gecesidir. Kandiliniz hayırlı olsun!
CANIM ELLERİNE SAĞLIK TATLI ENFES ÖPTÜM

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 19:20  

çok teşekkürler DERYA HNM.
HAYRLARA VESİLE OLSUN İNŞŞ
SVGLRR

egeli 3 Temmuz 2008 19:26  

NUNU'CUM,KANDİLİN MÜBAREK OLSUN CANIM,ALLAH DUALARINI KABUL ETSİN,TATLI ENFES OLMUŞ ,ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 19:52  

SICAK EGELİMMM :)
HEPBERABER İNŞŞ.MELEKLER BAŞUCUNDA OLSUN..ÇOK TŞKRLRRR
EGEYE SELAMM 20 GÜN SONRA GÜZELİM EGEMDEYİMM.
(İstanbulum duymasın emi :-)
gönül dolusu sevgiler...

Adsız 3 Temmuz 2008 20:10  

nurişcimm..önce kandilin mübarek,yüzün hep şimdiki gibi aydınlık olsun bir tanemm.
az önce yaptım tarifini, ne kadar ipek gibi oldu bu yaa...demek bizim tariflerde irmik daha fazla oluyor. içiindeki limon ve vişne aroması harika oldu. dediğinden de yaptın. sen eklemediğin için yazmıyorum. çok şugar olduu...varol senn. öptüm seni güzellik... byeeeee

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 20:15  

gülbincim sizinde kandiliniz hayrlara vesile olsun.
tarif başarılı ewt haklısın,yanılmıyor kimseyi. şeker sadece göreceli bir durumda. tadarak kararı vermek gerek.
afiyet olsun,tatlı dillerin için çok tşkkrrlrr.

Tijen 3 Temmuz 2008 20:42  

Çok sevimli olmuş bunlar Nunu!
Ellerine sağlık...

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 20:52  

:=))))))
şirinler ve ben size çok teşekkür ediyoruzz.....
sevgi ve keyif dolu çalışmalar dilerim.

Ferhanca 3 Temmuz 2008 20:58  

Nuraycım ben gelen kadar tatlı kalmamıştır misafirlerin çok maşallah bak ne kadar çok seviliyorsun ..
Canım, seninde kandilin kutlu olsun..

bak irmiği tatlıyla kandırmak yok kışın inşallah helva isteriz..çok öptüm..

Bir Dut Masalı - nUnU 3 Temmuz 2008 21:28  

:=))))))))
söz FERHANcığım SÖZZ :-)
KONUŞTUĞUMUZ GİBİ,RAMAZAN AYINDA HELVAYI YAPICAM ADINIDA -SÖZ VERDİM HELVASI- KOYCAM :=)) Okkk..

Ayrıca irmik çiçeklerim devamlı açan cinsinden,bitermi hiç SEN tatmadan......bekliyorlarmışş :)
bende seni öpüyorum tşkrlr.

Zerrin Pasta Evi 3 Temmuz 2008 23:17  

Selam Birtanem,

Kandilini kutlarım canım.Görüyorsun değilmi buralardan bile yetişiyorum sana...

Yarın Allah nasip ederse tekne gezisi yapacaz.Senin yerine de serin sulara atlayacam haberin ola...İnternet Cafe ye geldim buradan yazıyorum. Umarım herşey yolundadır. İyisindir.
Bodrum'dan sevgiler...
Kocaman öpüyorum.
Seda'da selam söylüyor.

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 07:01  

ahh vefalı ATAOM KARINCAMM BANEMİMM:) sen deniz kızımı oldun:)
demek BODRUM maviliklerinde hohbet var gündeminde,sefaların olsun arkadaşım benim.
çok mutlu ettin beni ,şaşırdım maili görünce,harikasın sen tşkkkk..
çok iyiiyim,2 düğünün telaşıyla geçiyor günler,bu hafta sonu biliyorsun inşş.
seni ve sedaYI HASRETLE ÖPÜYORUM.
MARTILRA,DALGALARA,SAHİLLERE, SONSUUUZZ SEVGİLERR....İYİİ TATİLLER TATLIMM....

Adsız 4 Temmuz 2008 07:41  

Canım arkadaşım,cıvıl cıvıl cocukluğumun arkadaşı,

Hep böyle kal.Herzaman neşeli,her zaman coşkulu,Yaşama ve sevgiye aşık.
Harika bir iş yapmışsın .Benim gibi yemek yapmaktan nefret eden birini bile yoldan çıkardım.

Hele masalın.Duygular böylesine doğal böylesine mükemmel ve akıcı ancak bu kadar anlatılabilir.Gönülden kutlarım seni sevgili mutluluk kumrusu.Senin Bloga aboneyim artık.çok öptüm canımcım.

NURCİHAN Y.

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 07:50  

:) Ah benim üst kattaki çocukluğum,ah benim en derin anılı kardeşim,ah benim dünüm,bugünüm,BİRİCİK DOST NURCİMM.

Hayatta sanırım hiç bir lezzetin karşılığı olmayan ,tek şey derin dostlukların ve kardeşliklerin tadıdır.
dilinin ucundan damlayan ballar yüreğimi ısıttı.birazda duygulandırdı dicem ,amaaa ÇOK BİRAZ OLDU :=)
Ziyaretine çok tşkr ediyorum.
Mutfak konusunda baştan çıkmana da artık SEVGİLİ eniştemiz çok sevinecektir :=))
Neticeleri bekliyorumm :)

İkinizede hasretle sarıldımm.SVGLR

Adsız 4 Temmuz 2008 08:45  

bir sürprizde benden ::))
evvela en derininden tebrikler.Evlilik yıldönümünü.hayatım boyunca unutmayacağım masalını,yeni yaşını,ve açınca sadece SENİ VE KİŞİLİĞİNİN GÜZELLİĞİNİ yansıtan sayfalarını bloğunu tebrik ederim.
okulda bize o duygulu sesinle söylediğin şarkıları,aldığın dereceleri,vapurla eve dönerken bıkmadan baktığın o denizlere boğazlara olan sevdanı,okyanuslardan derin yüreğinle paylaşımlarını,heyecandan kıpraşmalarını,voleybol antremanlarını ve maçlarını,NİLÜFER VE SEZEN HASTALIĞINI :)DEFTERLER DOLUSUUUUUUU :)
HATIRA defterin elinde herkesin peşinden koşuşunu :)
sınıf başkanlığını,her hocanın sana olan sevgisini,asla unutulmaz taklit yeteneğini :)
ve hiç unutamadığımız bugün çok ünlü ve popüler olan eski fan-fin-fonunu :))))))))))))))
kısaca bugün harika bir anne-eş-dost olan SENİ YÜREĞİNDEN ÖPÜYORUM.
İYİKİ BİZİMDE YOLUMUZ SENDEN GEÇMİŞ.SEN O ÇOK SEVGİĞİN GÖKKUŞAĞINDAN VE AY dan DAHA RENKLİ VE PARLAKSIN. SEN

NUR-U-AY SIN. ADINI HAKKATEN ÇOK İYİ KOYMUŞSUN.
SENİ ÇOK SEVİYORUM BE ARKADAŞIM GÖZBEBEĞİMİZSİN..

SELMA.

Pembelinin Mutfağı 4 Temmuz 2008 09:16  

Merhaba, blogumu ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekür ediyorum. Birbirinden güzel sözlerin için de ayrıca çok teşekkürler.

Sizinde blogunuz hayırlı olsun. Şöyle bir gezdim de, iyi ki bu blog açılmış dedim. Birbirinden güzel lezzetlerle devam etmenizi umuyorum. Bir de limonlu kek yaptığınız kalıba bayıldım. Daha önce hatırladığımn kadarıyla slikondu galiba bu kalıp, almk kısmet olmamıştı.

Yeniden blogunuz hayırlı olsun. Görüşmek üzere.

Sevgiler.
Nazife.

daimamutfak 4 Temmuz 2008 09:22  

Sevgili nunu güzel bir blog olmuş..sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 09:25  

SELMA'CIĞIM :
SENİ SADECE KALBİNDEN,ÖPÜYORUM.

903 BAŞKAN NURAY :)

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 09:29  

SEVGİLİ PEMBELİ : HOŞGELDİNİZ.
DESTEKLEDİĞİN NEZAKET DOLU SÖZLERİN İÇİN ,TŞKR EDERİM.ÇOK DESTEKLENİYORUM,BU BANA OKADAR ÇOK KEYİF KATIYORKİ ANCAK SİZLER ANLIYABİLİRSİNİZ..GÜZEL GÜNLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE. ÇK SVGLR.

not: ewt kalıplarım hep slikon.
sizde aldığınız zaman ,güzelliklerinizi bekliyoruzz :)

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 09:44  

SEVGİLİ DAİMA MUTFAK..HOŞGELDİNİZ.
BEĞENİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM SVGLR.

Hatice 4 Temmuz 2008 14:05  

merhaba Nunu, ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum, senin de blogun hayırlı olsun, gördüğüm kadarıyla çok hoş ve özenli bir blog, bol paylaşımlı ve uzun soluklu olması dileğiyle...
irmik çiçekleri de çok zarif olmuşlar, ellerine sağlık...
bu arada kandilin de mübarek olsun...
görüşmek üzere, sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 15:13  

sevgili HATİCE :
DESTEĞİNİZ VE NEZAKETİNİZ İÇİN BENDE ÇOK TŞKR EDİYORUM.
-PAYLAŞMAK - ÇOK ÖNEMLİ BİR ANLAM İFADE EDER BENİM İÇİN.ÇOK HAK VERİYORUM SİZE.
CANI GÖNÜLDEN HER SAYFADA BULUŞMAK ÜZERE ÇOK SVGLRR..

NOT: İRMİK ÇİÇEKLERİM SEVGİLERİNİ YOLLUYORMUŞ SİZE :)

hayat 4 Temmuz 2008 17:59  

Merhaba sevgili Nunu,ziyaretinize çok teşekkür ederim.
Bende sizi ziyarete geldim ve irmik çiçeklerinize bayıldım. Ellerinize sağlık.
Görüşmek dileğiyle sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 18:04  

:) çok iyi yaptınız sevgili HAYAT hnm. HOŞGELDİNİZ,
İrmik çiçeklerimle BERABER sizi karşılamış olduk......
svglr :=))

hepsusluydum 4 Temmuz 2008 21:53  

Merhabalar..sayfama yorum b�rakm�s�n�z te�ekk�rler..�u anda bende sizin konu�unuzum, �ok cici ve zevkli bir sayfa..sevgiler Zehra (heps�sl�yd�m):))

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 22:20  

sevgili zehra..:=)))))))))
neşeler getirdin süsleyip ,püsledin sayfamı,çok teşekkür ederim, keyifli yorumun içinde çok tşkrlr..
svglrrrr

akasyakokusu 4 Temmuz 2008 22:43  

ba ba ba kooosskoca nette evet evet bir adaş bulmuşum dedim bende sizin gibi.gerçekten nunu bana yabancı değil.mutlaka yazıştığım arkadaşlarda görmüşümdür.
ayy aman pek bir sevindim adaşım gezintiye çıkmışsın banada uğramışsın.
tühhh haberim olsaydı kapıda beklerdim sizi.şöööyle buz gibi bir limonata ikram ederdim.
çookk tşk ederim adaşım geldim gördüm pek bir beğendim imrendim.hele şu ye beni diyen irmik tatlılarına.çiçekmi böcekmi tatlımııı:)))
birdee aşağıdaki gül kalıplı kekeee tabiki.görüşmek isterim adaşım buyrun her zaman beklerim.
unutmadan yetişkin çocuklar demişsiniz.ben 68.liyim.yine gelmişken hayırlı olsun blogunuz diyeyim..kocaman sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 4 Temmuz 2008 22:50  

:=))))))))))))))))))))))))
çok tşkrler AKASYA KOKUSU,misler getirdin İSTANBUL akşamlarıma..
şirin irmik çiçeklerimde size sevgiler yolluyor,tabii bende..,
güzel limonatanızıda içmiş kabul buyrunuz.. :=))
çk svglr..

meleginmarifetleri 5 Temmuz 2008 00:51  

Selam..
Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.
Sütlü irmik harika olmuş sunumda muhteşem ellerinize sağlık.
Ben yaprakları bol limonlu suda haşlayıp pişirirkende limon suyu ilave ediyorum tavsiye ederim.
Hoşçakal her zaman beklerim......

Bir Dut Masalı - nUnU 5 Temmuz 2008 07:07  

melekcim slmm.
dolmalarının resmini bile aldım.muazzamlar gerçekten elinize sağlık.
irmik çiçeklerimi sevmeyen kalmadı,çok mutlular :) tşkkrlr

ayrıca.bıdığı öpüyorum,minnoşa ve minişe sevgiler :)isimler umarım yanlış olmamıştır :)))

denizliye selammlar....

Baharcicegi 6 Temmuz 2008 10:51  

irmik tatlisi minik minik cok sirin olmuslar sunumda cok güzel,ellerine saglik nunu'cum
güzel neseli pazarlar

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Temmuz 2008 11:34  

bahar çiçeğimm merhabalar..
şipşirinler dimi gerçektende ?...
çk teşekkürler..
İstanbuldan svglr ..

Adsız 6 Temmuz 2008 11:51  

canım şahahemmm :))))))))))))))

her şeylerini tek tek kutlarızzzz.. AİLEMCEK .. :=)
çok sofralarına oturduk,çokkk şahaserlerine tanık olduk,

defterler de hep senin adınn, damaklarada heeepp senin tadınn..

çok yerinde bir karar almışsın. hayrlı oplsun.. biraz geç kaldın ,biliyoruzz acılar girdi araya :(((((
tekrar başın sağolsun, babacığına ,o güzel insana rahmetler yağsınn..

çok sevgilerle öperimm canım..
FERDA B.

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Temmuz 2008 11:58  

ferdacımmm... bu ne güzellikk böylee, bu hafta eski altın kalpler hep sözleştiniz galibaa :))) çk tşkkrlr.
ewt geciktim blog için,yaklaşık 2 sene hemde..
ama anca sıra geldii bildiğin üzere :((((

şimdi her şey çok cici gidiyor,dünyanın dört bir yanından dostlar edinip,destekleniyorum gün be gün..
daha da güzelliklere imza atmak için gayret ediyorumm.

her zaman beklerimm, sofralarımı özletme fazla,yazlık dönüşü istikamet ŞAHASERİNİN YANIDIR :))))) slmlrr...

Bizim Evin Mutfağı-Aysel 7 Temmuz 2008 11:58  

Ben bayıldım bu minik çiçeklere... Çok şirin olmuşlar...

Ellerinize sağlık... Sevgiyle...

Bir Dut Masalı - nUnU 7 Temmuz 2008 12:30  

sevgili sıcak paylaşımlarr..
ziyaretinize çok tşkrlrrr
çok şirinler haklısınızz :)))
sonuca bende bayıldımm :)
svglrrrrrrr ..

Saliha 16 Temmuz 2008 01:00  

COK YAPICI BIR BULUŞ:)) SUNUM ENFES YA..ELLERINE SAGLIK ARKADASIM..

Bir Dut Masalı - nUnU 16 Temmuz 2008 07:35  

çok teşekkür ediyorum, bende severek uygulamıştım...
svglr

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP