GELİNİNDEN ,GÖRÜMCESİNE :)))) MİNİCİK BİR PARTY...

>> 22 Temmuz 2008 Salı

Hani kendini bahçe sanan,benim bu günlerde iyice şımarmış olan balkoncuğum var ya :=)
işte O güzel bir anıya daha şahit oldu bugün :))
Bir gelin ve bir görümcenin, çok şeker bir gününü yaşadı bizimle beraber :)))






-------------------------------------------------------------------------------------
Son 1 ayım çok güzel geçti, danimarka,almanya,fransa ve isviçreden de gelen diğer akrabalarımla MASAL ŞEHRİM İSTANBUL'umda, MASAL gibi günler geçiriyoruz aynı zamanda MASALada yazıyoruz tabii ki :))))
bir gün adalar,bir gün boğazda tekne turu,bir gün bir tarih dokusunda,saraylarda,kasrlarda,diğer gün mehtap gezisinde,akşamları boğazda balık masalarında, derken masala ,masallar katıyoruz..
geçen hafta ise ,eşimin kızkardeşi sevgili OYA, eşi ve oğluyla yaşadığı şehir LYON'dan (fransa)geldiler.
bildiğiniz gibi reçeller yapmıştım,OYA da kara dut reçelini çok sever,beni arayıp ''bir kahve içelim ozaman,hemde reçelimi de almış olurum dedi''ama aklıma birden OYAnın doğum günü geldi,bir kaç gün sonra İstanbulda olmayacaktık ve ben ona pastasını yapamazdım bu durumda :((((
oysa O, sürekli bana Fransadan mailler atar, pastacıklarımı uzaktan severdi.
saate baktım. sadece 2 saatim vardı. evdeki malzemeleri gözden geçirdim yeterliydi.artık ne çıkarsa bahtımıza deyip kolları sıvadım. hazır pasta tabanıyla, işe başlayıp acil bir pasta çıkardım ortaya.( artık adımı ACİL PASTACI koydum :))
sonrada kurabiyeleri hazırladım. hızıma,ben bile şaştım :))) zamanla yarışmak bu olsa gerekti :))) yinede her şey oldu sayılır..
(ah bi de şu şeker hamurum o sıcakta yırtılıp,o yamaları bana yaptırmasaydı nede iyi olacaktı :((( (adı üstünce amatör ve acil pastalarım işte :))))

Ama O'nun yüzüne yansıyan mutluluk ışığı,öylesine gözlerimi kamaştırdı ki,bunu yapmasaydım,kendimi hiç huzurlu hissedemezdim biliyorum....


YÜZÜNE YANSIYAN BU MUTLULUK BUSESİ SANA ÇOK YAKIŞIYOR OYACIĞIM,
NİCE MUTLU YILLARA VE DAİMA GÜLÜMSEYEREKK İNŞŞ ,
GÖZLERİNDEKİ VE YÜREĞİNDEKİ IŞIK İSE HİÇ SÖNMESİN ...

SEVGİLER GELİNİN :)))))

***Biliyormusunuz ???
OYA giderken,pastasını aldı gittiiiiiii :=))))
ama REÇELİ burada unuttuu !!!!!!!!
:==)))))))))) :==)))))))))) :==)))))))))) :==)))))))))))))



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 Pk.hazır pasta tabanı (kakaolu kullandım)
1 sb. ıslatmak için vişne suyu( evdeki reçeli kullandım)

KREMA: (bu tarif 3 kat pandispanya içindir)

4 yk.toz şeker,
1 yk (silme)un,
1 yk (silme) mısır nişastası,
3 yumurta sarısı,
1 sb.süt.
1/2 tk.vanilya.

krem şanti:

1sb (soğuk) süt,
1 poşet şanti (önceden çırpılıp hazır olmalı)

ara meyve:(ben taze 1-kutu frambuaz ve mabelin damla çikolatasını kullandım)
her meyve olabilir,arzuya göre tabiiki.

Kreması: un-nişasta-vanilya-şeker çırpılıp içine yumurta sarıları eklenip iyice çırpılır.
sütün içine eklenip,topaklanmasına müsade etmeden pişirilir ve soğutulur.
sonra krem şanti ilave edilip hep beraber karışarak birbirine yedirilir.
ıslatılmış pandispanya aralarına sürülüp arzu edilen meyveler dizilir.
her kat aynı işlemle kapatılır. üzerine şeker kaplayıp formu verilir.

*şeker hamuru ile kaplamayanlar için ise :
vanilyalı soslar,krem şanti,ve piyasada satılan diğer krema çeşitlerinden yararlanabililer.
paketlerin üzerinde resimli ayrıntılar mevcuttur.

AFİYET OLSUN. (bize oldu da :)))

67 yorum:

Zerrin Pasta Evi 22 Temmuz 2008 09:33  

NuNummmmmmm,

Ellerine sağlık fıstık.Gayet güzel olmuş hem vaktinde kısıtlıyken... Önemli olan o mutluluğu gözlerde yakalamak değil mi? Sende bunu gördükten sonra pasta yamalıymış,yırtılmış önemi yok.

Sevgili Oya'nında doğum günü kutlu olsun.Nice yaşlara ailesiyle beraber inşallah...

Güzel kalpli arkadaşım sevgiyle sarıldım.

ZEROOO öpüyor tatlı yanaklarından...

Adsız 22 Temmuz 2008 09:47  

asil ruhlu meleğim,
eğer o amatör pastaysa,eğer sen hala acemiysen, ben o zaman hiç bişey bilmiyorumm :)))
kurban olsunlar o iyi niyetli kalbine.... :))))
Oya hanımıda kutluyorum,ama bize müsade ederse seni daha çok kutluyorum,çok zor o kısa süredeVE SICAKda bunları yapmak.
ama bir insanın adı Sevgi ve NUNUysa kaçmaz elinden....
eline,koluna sağlık arkadaşım.


GÜLBİN.

akasyakokusu 22 Temmuz 2008 10:23  

Adaşım harika bir pasta görüyorum ben..Çiçekler figürler çokk güzel olmuş.Eğilip papatyaları toplayasım geldi.
Ellerine sağlık sevgili Oya'nın doğum gününü kutluyorum..
Nice yıllara sevdikleriyle beraber..........

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 10:28  

ZERRİNciğim teşekkür ederim canım.
elimden gelen budur misali,adım adım ilerliyorum ama ben hala bu güne kadar istediğim pastayı yapamadım.
hep acil, hep acele,hep ani,
ŞOK ŞOK ŞOK PASTALAR bunlar :))
yırtık mırtık,yamalı yumalı :)))
o yüzden mi çok güzeller acabaa :))

Oya adında çok tşk ederim çok mutluydu gerçekten.
sevgi dolu sözlerin de beni mutlu ediyor ,bende güzelliklerin için tekrar ediyorum cnm. svglr




AHH..GÜLBİNciğim uslanmaz haylazım benim :))
emin ol acemice ..görüntü kurtarıyor işte.
çiçeklerin mucizesi diyelimm buna istersen :=)
Oya adına çok teşekkür ediyorum..
iyi çalışmalar canım..
svglr, selamlar ekibine.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 10:33  

AKASYAcığım,gurbetteki ADAŞım :))
merhabalar..
canlıda olsa ,cansızda olsalar çiçeklerin sihiri bunlar. yorumuna Oya ve şahsım adına teşekkür çok ederiz. svglrimizle.

aslı'nın mutfağı 22 Temmuz 2008 11:12  

Nunu'cum ellerine, yüreğine sağlık.. Ne iyi etmişsin emek verip böyle güzel bir pasta yapmakla.. Reçeli unutmasından Oya'nın ne kadar mutlu olduğu anlaşılıyor :) Doğumgünü kutlu olsun, yeni yaşı seninki gibi güzel ve özenli süprizlerle dolu olsun..

Adsız 22 Temmuz 2008 11:29  

Nunucan , aslında hayatımızın hemen hemen her anına geçmişten gelecekten , hayalden anıdan yamalar vurmuyor muyuz ???

Olan , karşılıksız mutluluk sunan pastandaki yaman olsun be şekerim !!

Oya'ya nice yaşlar dilerim...

Damak Tadı 22 Temmuz 2008 11:34  

Sevgili Nunu'cuğum,
Öncelikle Oya hanıma mutlu,sağlıklı nice yaşlar diliyorum..)

Seni tebrik ediyorum canım..Kısa bir sürede,bu sıcaklarda harikalar ötesi bir pasta hazırladığın için..

Ne iyi yapıp gezmişsiniz canım..Gönlünüze sağlık..

Canım çok yoğunum bu aralar yine bu yüzden sık sık yazamıyorum..

Kocaman öpüyorum seni ve harika bir tatil diliyorum..


Sevgilerle..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 11:34  

ayy ayyy..ASLICIĞIM, harikasın tatlım,şahaser dileklerine çok teşekkür ediyoruz OYA VE BEN.

çok svglr iletiriz...






SEVGİLİ PASTARDİA, BURÇİNciğim
şahanesinn... ve çok güzlsinn..
hayran olunacak bie sözdü..
OYA da okudukça çok mutlu olacak.
sana özel teşekkürlerimizi iletiriz tatlım.. hoşçakal

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 11:39  

AHH benim yüzü güzel,kalbi güzel,gönlü güzel DAMAK TADIm GÜLüm

tek tek kıymet biçemediğim dileklerine teşekkür ediyorum. OYAda çok mutlu olacaktır,bu olağanüstü enerjilere ve iyi dileklere, bizde sana ALLAHtan kalbinin en derinliklerindeki niyetleri nasip etmesini dileriz.

çok sevgilerimizle..

neslihan erzincan özgür 22 Temmuz 2008 14:04  

sevgili NuNu ziyaretin için çok teşekkür ediyorum, ben teşekkür yazımı kendi bloğuma yazmışım,yeni olduğum için bilmiyodum,kusura bakma,siteme yine beklerim,.ok güzel bi siten var uzun zamandır izliyorum,sevgilerimle:-)

SOFRAM 22 Temmuz 2008 15:00  

Sevgili Nunu'cuğum pastan o kadar güzel ki bahar gibi, aslında önemli olan bunu düşünmen, görümcen de çok mutlu olmuş bu güzel sürprizden, Oya'nıma da nice mutlu yıllar, yüzündeki o tebessüm hiç eksilmesin, herşey gönlünce olsun...
Canım demek bu sıralar yoğunsun memleketten de misafirlerin varmış ne güzel, bu günlerin de tadı başka olur...
Canım ayrıca kızım Büşra için güzel dileklerine çok teşekkürler ediyorum, demek çocuklar küçükken aynı sıkıntıları yaşamışız, allah bir daha o günleri göstermesin, sağlık, sıhhat versin, çocuklarımızın hep güzel günlerini görmeyi nasip etsin...
Öptüm güzelim, sevgilerimle...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 15:07  

NESLİHAN cığım,
ziyaretine ,beni tatlı tatlı takibine ,çok mutlu olduğumu bilmeni isterim.
bende yeni arkadaşları kesinlikle motive etmek için ziyaretlerimi sürdürüyorum,ama biz, mantarcıklar ordusu gibiyiz,olduğumuz yerden bitiveriyoruz yaniii :=))))
çok zoroluyor bazen yetişmek,ama keyiflii,
ben çok keyif alıyorumm bugittiğim yoldan.
tekrar görüşmek dileklerimle GRESUN'A KARADENİZİME SELAMLAR SEVGİLER.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 15:27  

SEVGİLİ SOFRAM,
hayat bu her şey gelip geçiyor, bazen deyipde ,bazande delipte geçiyor..
artık arkama bakmadan yol alıyorum. o günler bitti.
şimdi evlatlarımızın başka güzel çağlarını yaşıyoruz şükür kii...

bende size aydınlık yarınlar dilerken OYA ve şahsım adına çokkkk teşekkürlerimi iletiyorum,çok naziksiniz..
svglr..

nurdan 22 Temmuz 2008 16:04  

sevdiklerimize yaşattığımız mutlu anlar bize iki katı olarak geri dönüyor bence..senin çok pozitif bir insan olduğunu hissediyorum..
Pasta çok şık görünüyor, ellerine sağlık, hep beraber nice yıllar geçirin inşallah..sevgiler.

nazardeğmesin07 22 Temmuz 2008 16:08  

ne kadar güzel çiçekler açtırmışsın pastaya maşallah ellerine sağlık sevgiler arkadaşım

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 16:55  

SEVGİLİ NURDAN hn.
O güzel düşüncelerinize bende çok tşkr ediyorum,
OYA adınada şahsım adınada.
pastada hakikaten haftanın ŞIKı oldu değil mi??? :)))
bizde çok sevdik..

çok svglrr




NAZAR DEĞMESİN O7 :)))
sormayın hemde ne açtırmak, okadar hızlı açtılarki :)))
sahibini çok mutlu ederek hemde...

sevgiler benden...

Adsız 22 Temmuz 2008 17:27  

Nuraycigim

Resimler harika....Pasta harika.....Sen harikasin....Tesekkurlerrrrr.....))))))

Adsız 22 Temmuz 2008 17:38  

Nuraycigim

Oncelikle sana coook tesekkur ederim....Nazik dusuncen icin, yarattigin harika pastan icin,....Cok ince bir davranisti.....))))))
Ayrica sitede dogum gunumu kutlayan tum nazik arkadaslara kucak dolusu sevgiler.....

Oya tokcan

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 17:48  

SEVGİLİ OYAcığım.
VARLIĞIN SAYFALARIMIZA RENK KATIP TÜM ARKADAŞLARIMIZI MUTLU ETTİ.
BANA GELEN ÖZEL MAİLLERDE, YÜZÜNÜN GÜZELLİĞİNİN ASLINDA İÇİN OLDUĞUNU VURGULAYAN DOSTLAR DA VARDI. HEPSİNE SENİN GIYABINDA TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM.EN GÜZEL YILLARININ BAŞLANGICI OLSUN BU SENE İNŞŞ.
DÜNYANIN DÖRT BİR YANINDAN VEDE ÜLKEMİZİN HER BİR KÖŞESİNDEN YORUM YOLLAYAN TÜM BLOG ARKADAŞLARIMA,
NAZİK JESTLERİNDEN DOLAYI GÖNÜL DOLUSU TEŞEKKÜRLERİMİ YOLLUYORUMM.
TŞKRLR.SVGLR. NuNu

Adsız 22 Temmuz 2008 18:03  

aaaaaa... bu kadar güzel olur yani GELİN-GÖRÜMCE dayanışması...
afferimm valla size.. ÖRNEK OLDUNUZ CEMİ CÜMLE ALEME.. ttüü tüü maşşllhhhh..
nuraycığımm bayıldıkk bu pastaya ,lilişş masaya renklre,çikolata kaplı kurabişlere..her şeyy çok enfes görünüyor buradan.

OYA HANIMIN DOĞ. GÜN. KUTLARIM.YENİ YAŞI SAĞLIK HUZUR GETİRSİN ONA.
senide kutlarım baş aşcım,geçen blog toplantınızda başına geçmişş :))) bayıldık. vallahi TAC gibiydii :)))
hepinize daha neişesi bol, güzel günler dilerim..iyii tatillerr şimdidenn.

SELMA.

Unknown 22 Temmuz 2008 18:55  

Nunucum iyi akşamlar ne mutlu sana insanın sevilip,sayılması kadar mutlu edici bir olay yok ,sende bunu doyasıya yaşayanlardansın inşallah sevdiklerin hep etrafında olurlar,sende hep gülersin...Bu arada masa çok şık,süperisn pasta için ise söylenecek tek kelime MUHTEŞEMMMMM,sevgiyle kal,öpüyorum

Adsız 22 Temmuz 2008 19:58  

:)))))))))

ay atladım şu meseleyi :)

''Oya hnm : eğer ebedi olarak unuttuysanız ,
ben O- ŞAHASER KARA DUT REÇELİNE TALİBİMM.. :)))

VALLA CEVAP BEKlİCEM ONA GÖRE.. :))
svglr Selma !!!!!! :)))))

pelince 22 Temmuz 2008 20:25  

Sevgili Nunu pasta şahane olmuş,ama pastanın yanı başında gülen o gözler gerçekten her şeye değer..Emeğine,ellerine sağlık...Pastaların iç görüntüsü beni benden alıyor:))

Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 20:34  

:))))))))))

teşekkürler selmacığım güzel düşüncelerine...
Ömürsün sen ömürr :))

dut reçeli için ,ne yazıkki treni kaçırdın annem sen.

ama pasta için her zaman şansın var biliyorsun ::))))

sevgiler bizden canımcım..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 20:45  

AHH PELİNCİĞİM,
ne kadar zarifsin tatlım,tşkr ederim.
ben çok mahçup oluyorum pastacı arkadaşlarımın karşısında bunları yayınlamaya, okadar temel eğitimsiz,tekniksiz pastalarki,sadece iç güdüsel ve doğaçlama emin ol lütfen.
çok mutlu oldum düşüncelerine..

svglr pelin.

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 21:21  

DERYA canım yukarlarda bırakmışım senii :))) çok pardon..

artık mahçubiyetin doruklarındayım..usulca ve sessizce teşekkür edeyim,ama pastacı arkadaşlarım sakın duymasın emi :=))

her şeyi 2 saate sığdırmak suretiyle ne görülüyorsa her şeyiyle ,bunlar çıktı :)))

aklıma oktay ustanın 3 dakikası geldi ,şu an gülüyorum :=)))

çok keyifli bir gündü, ayrıca sevende sevmeyende sağolsun..
paylaşmak çok güzeldir diyenlerdenim...

çok sevgiler tşkrlr..

Adsız 22 Temmuz 2008 22:46  

SELMA varya :) sana çok güldüm:)
sen yakında nuraycığımın değil reçellerini, bloğunuda elinden alırsınn.. :))))
ama bak arkası nasıl dolu melek ruhlu arkadaşımın, git reçelini kendin yap,koca kadınsın.... :)))
kızcağız oturup tarifinide vermiş ,yok artık daha neler.... :)

NEYSE NUNUCUĞUM Ben onun hakkından gelirim :))
OYA kardeşin doğum günü kutlu olsun,
gözlerimi kamaştırdın yaptığın güzelliklerle, bu acele masaysa,ben sana yarın çat kapı geliyorumm :))bide çat kapı başlıklı yaparız bloğuna :-)))

canım benim,allah kalbine göre versin,senide sevindirenlerin çokkk ama ,
olsun daha da çok olsun.pırlanta kalpli meleğim ..
kendine iyi bak
(duydum bişeyler geçmiş olsun ::((
sana bişey olmasın sakın !!!
allaha emanet ettim..iyi tatiller bebeğim.

NESS..

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Temmuz 2008 23:20  

:)))))))))) :)))))))))))))

neslihancığım çok güldümm çokk..:))

her güzel dileğine teşekkür ediyorum eskimeyen kalp.

her şey yolunda merak etme..
sevgilerle sardım seni canım.

meleginmarifetleri 23 Temmuz 2008 02:11  

Nunucum senin gibi gelin dostlar başına vallahi ne güzel bir sürpriz yapmışsın görümcene.
O kadar kısa sürede harika bir pasta ortaya çıkmış ellerine sağlık.
Oyayada mutlu yıllar diliyorum hep böyle mutlu kalın.
Hadi gari benden bugada:)
hoşçugal:)))

Feyza Fidan 23 Temmuz 2008 02:42  

10 parmağı 10 marifetli Nunucum :)
Gerçekten kısacık zamanda harika bir pasta çıkarmışsın...Ellerine sağlık..Oya hanıma mutlu huzurlu sağlıklı sıhhatli nice yıllar diliyorum bende..
Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 07:18  

MELEĞİM canımsın ,,
vallahi çok mahçup olup,ancak kuru bir ,teşekkür edebiliyorum sizlere..
OYA da sayenizde sevgi dolu enerjilerle geri dönecek FRANSAya.

:)))) O güzelim EGE ağzına teşekkür ederim :-)
dediğim gibi EGElilere ve şivesine HAY-RA-NIMMM.... az bir süre sonra oralardayım kısmetse..

hadi gari bende gidiveremm :))))

çk sevglrrr.............


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<





FEYZAcığım tüm güzel dileklerini sevgilerle aldık kabul ettik tatlım..
görümcem bir tane, gelinleride bir tane !!! :))))))
düşmanlarımız çatlasın dimi :)))

tşkrlr cnmmm..

Bir Dilim Düş 23 Temmuz 2008 08:15  

Nunucuğum,
Gerçekten sıcakta şeker hamurlu pasta yapmak bazen tam bir işkence oluyor ama önemli olan senin düşünüp 2 saat gibi kısa bir sürede böyle bir güzellik ortaya çıkarman. Pasta da kurabiyeler de oldukça şık olmuş, ellerine sağlık canım. Oya hanıma da bir ömür boyu mutluluklar dilerim.

Sevgiler,
Evren

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 08:22  

BİR DİLİM DÜŞ :
Evrenciğim ahh sorma,,bilen bilir desem yeterli değilmi :((((
ama elime alıp başlayınca aldığım keyifi anlatmaya kelimeler yetmez..

bu amatör ruhtur zaten bu çılgınlığı yapmamıza sebepp :))inş. kaybetmeyiz o ruhu...,,
- övgülerine çk tşkrlr -
ANTALYA ya sevgilerrrrr..

Hayatın Ressamı 23 Temmuz 2008 08:33  

ne acemisi çok başarılı bir pasta.
vede çok şanslı bir görümce.gelinde çok başarılıymış.reçelleride siz yiyin afiyetle:))

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 08:59  

SİHİRLİ ELLER,
çk tşkr ediyorum beğenilerinize :))

*** bu arada isminizi hemen düzellttim,memnun oldum hatırlatmanıza..***
sevgiler.....

egeli 23 Temmuz 2008 11:54  

NUNU'CUM,TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BU GÜZEL SÖZLERİN İÇİN,ALLAH SAĞLIKLI BİR ÖMÜR NASİP ETSİN İNŞALLAH.GÖRÜMCENİNDE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM,PASTA SÜPER ,ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 12:22  

SEVGİLİ EGELİm
tekrar seninde doğumgününü kutluyorum,yanında olup 40 ını uçuramadığım için üzgünüm :)))

PASTAM-OYA ve BEN sevgilerimizi yolluyoruz söke-ye..

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake 23 Temmuz 2008 13:09  

Nunu ellerine sağlık, tam bir çiçek bahçesi olmuş pastan:) Görümcenin de doğumgününü yürekten kutlarım, bu arada kendini bahçe sanan o harika balkonunda benim yerime de bir çay iç cnm:)

Sevgiyle kal,

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 14:06  

züzücüğüm çok teşekkürler cnm..
vallahi pastacılardan övgü alınca çok utanıyorum bilesiniz :((

benimki masuscuktan pasta.,
hani balkoncuğum gibi,buda kendini pasta kabul ediyor işte :))))
eyvah gönül ÇAKMA demişti :=)))

çok zarifsin dileklerin için tşkrlr svglr....

zarpandit 23 Temmuz 2008 14:11  

nunummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :):)::)):):):):):):):):):):):):):)

ben yama falan gormedim pastanın arasından fışkıran krema ve meyveciklerde kaldım of yahu o neydi:)

kurabiyelerinide begendim:)

2 saate amma cok sey sıgdırımıssın..

sevgi vefa inceliğinde dahil :):):):)

öptüm nanaklarından:)

cırcır böceğin :)

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 14:21  

zarpandit_gökçe ,

ahhhhh benim CIRCIR BÖCEĞİM mi desemm BICIR :) BÖCEĞİMMİ desem :))
vallahi *wanted ! diye el ilanı bastıracaktım, tam zamanında yetiştinn :))
*(türkçeyi ihlal ettim diye kızmayın espridir bu )*

canım çk tşkr ederim o güzel temiz kalbine. ne güzel şeyler düşünüyorsun benim için.
seviyorum senin bu bıcır bıcır hallerini, :)))

((hem ben çok becerikliyimdir gökçem,ayıptır söylemesi :P :)) ))
Hamarat gelinim ben :)))

aramızda kalsın emi. !!! :)))

svglerimle cnm..

Evcilik Lezzetler 23 Temmuz 2008 15:32  

Bu gelin-görümce muhabbetine önce bir maşallah diyeyim de sonra iki saatte bu şık ikramları yapan ellere sağlık olsun diyeyim :))
Vallahi bravo hemşerim :))

eldivenlerim 23 Temmuz 2008 15:55  

tşkler arkadaşım bloğuma geldiğiniz için, sütlaçta nedemek afiyet şeker olsun:))) buarada pasta biharika gözüküyo ellerinize sağlık....

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 18:00  

EVCİLİK LEZZETLER :)
hoşgeldiniz,
koruma altına almışsınız bizi Maşallahlarla :)) çk tşkrlr..
varolunuzzz :=))
VEee
Samsuna gönül dolusu selamlar.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 18:47  

ELDİVENLERİM hoşgeldiniz,
sütlaç için tekrar teşekkür ederim..
pastam da iyi dileklerini iletti
size :)))

sevglrrrrrrrrr..

arzumcum.blogspot.com 23 Temmuz 2008 20:32  

ziyaret ve yorum için teşekkürler.pastanız muhteşem görünüyor.elinize ve emeğinize sağlık.sevgiler.

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 20:48  

ARZUMCUM,
bende çok teşekkür ederim dileklerinize...
sevgilerrrrrrrr..

Hatice 23 Temmuz 2008 21:46  

merhaba Nunu, pastan çok şık olmuş, hele papatyalar rengarenk, üstelik kısa zamanda ve bu sıcak havalara rağmen, ellerine sağlık... kurabiyeler de nefis görünüyor.
Oya hanımın doğum günü kutlu olsun, gözlerinden mutluluğu okunuyor.daha nice yıllara...
mutluluğunuz daim olsun...
sevgiler...

gülriz 23 Temmuz 2008 22:13  

Sevgili Nunu, önce o güzel, ince yüreğine sağlık; sonra da ellerine kollarına... Hiç de aceleyle yapıldığı belli olmayan, şahane bir pasta olmuş; pasta yamağı kurabiyeler de cabası.

Nice güzel yıllar, nice güzel yaşlar diliyorum Oya Hanıma. Sevgiyle

yaban mersini 23 Temmuz 2008 22:23  

slm...bir pastanın bu kadar çabuk hazırlanabildiğne inanamadım ama resim her şeyi anlatıyor.şahane olmuş ellerine sağlık..dut reçelin kaldıysa ,üzülme,yemeye gelelim bari:))))slmlar

Tijen 23 Temmuz 2008 22:30  

Sevgili Nunu,
Ne büyük mutluluk seveninin bol olması. Hep sevgiyle kucaklanman dileğiyle. (Turunç Kokulu Düşler için söylediğin her söze teşekkürler. Dilerim yolu açık olur, dilerim o güzelim turunç kokusunu nice yuvaya taşır.)

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 23:18  

sevgili HATİCEciğim,
hani vardı ya, kendini bahçe sanan balkonum :-)
vallahi bende beter olup :) kendimi pastacılar kraliçesi :)) falan sanacağımdan korkuyorumm :))))))
çok teşekkür ederim bana hissettirdiğin güzellikler için.
Oya adınada tşkr ederim svglr.


-------- --------- ----------


GÜLRİZciğim
seninde özlü sözlerine sağlık tatlım. çok incesin.
hep beraber güzelliklerin ortağı olalım inşş. svglr..

-------- ---------- --------

ahh DİYALOG YEMEKLERİ :)
bende daha ne acill pastalar var bir bilseniz, uzmanlığımı ve Masterimi :) artık yapmaya başlıcam. diplomamda ACİL PASTACI bölümünden mezun yazacak bu gidişlee :))

kara dut reçelleri size sevgilerini yolluyor ,paylaşmak için. :))
" svglr.. "

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Temmuz 2008 23:28  

ÇOK SEVGİLİ TİJEN HNM.
O mutlulukları gönül sandığımdan çıkarıp ,tüm siz güzel kalplere birer birer dağıttım.. dağıttımki eşitliğimiz bozulmasın diye...
hep beraber sevgilerimizle çoğalmak için..
çok tşkr ediyorum
dileklerinize..hepberaber inşş..

""TURUNÇ KOKULU DÜŞLER"" adlı tazecik kitabınızın yolları açık,okurları çok, miss kokuları gönüller dolusu olur inşallah..
olsunki tüm evleri sarsın dediğiniz gibi.. pekiiiiii
**İMZA GÜNÜMÜZ OLACAKMI ????**
:))))))))))))))
**Kitaplar biriktiii, ilk sayfası biraz şımarmak ister de :))))**
FISILDARSINIZ EMİ ??

hepimizden sevgiler size..

akasyakokusu 24 Temmuz 2008 00:01  

Canım adaşım iyi gecelerr sevgilerr olsun sana..
Yazdığın güzel sözlere tşk ederim.
Dediğini aynen uyguladım..
Sana kocaamaannn bir kupa çay getirdim..Tabiki patlıcanıyla beraber..Ne olurduki yanımda sevdiğim bir dostum arkadaşım olsaydıda blog camiasının kulaklarını çınlatsaydık..Mardin'de bir ben garib kaldım:)))Canım benim balkoncukunda çayını keyifle yudumlarken benimde kulağım çınlasın emi.
Kocaman öpüyorum seni..

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 00:26  

sevgili AKASYA KOKUSU(adaşım)
ikramların sevgilerinle beraber kabul olundu. afiyette oldu :))
yanlızlık adı üstünde işte ,
kocaman bir denizde olsa, sen bu denizin üzerinde yelkenini kocaman açmış engin sularda yüzdürüyorsun bile...
şükür ki; bizler varız,
en güzel ilaç sevgi-dostluk.
daha güzel günlerin olsun inş..
istanbuldan sevgiler..

daimamutfak 24 Temmuz 2008 10:29  

Nunu'cuğum Afiyet olsun.Ne güzel bir pasta yapmışsınız ben hazır pasta niyetine bakarken önce, yazıyı okuyunca anladımki sizin marifetinizmiş.Cidden yamaları görmedim bile.Belli değil çünki.
Görümcenizin doğum günü kutlu olsun.Ne mutlu onaki düşünceli ve nazik bir geline sahip.
İkinizide tebrik ederim. Anlaşıp geçindiğiniz için..daim olsun..sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 11:04  

DAİMA MUTFAK :
Nerimancığım varolasın.
zerafetinizden yamaları saklamışsınız derinliklere demek :))
çok teşekkür ediyorum, görmek istedikleriniz için.
VE, herkesin aile tadı bir lezzette olsun,bende katılıyorum.

çk svglrrr..

:)den 24 Temmuz 2008 16:42  

Az zamanda çok işler başarmışsınız. Sevgiyle yapılan, emek verilen herşey güzel oluyor. Doğumgünü masanız çok iştah açıcı görünüyor ve de zevkli...
Ellerinize sağlık.
Ah o reçel unutulur mu? Naaptııın Oya:)

Bir Dut Masalı - nUnU 24 Temmuz 2008 20:11  

Sevgili :)den,
hemde nasıl az zamanda çok seri çalıştım bilemezsiniz :)
ama her şeye rağmen anılara kazınan bir gün olduğunu ,her ikimizde inkar edemeyiz..
sevgiler paylaştıkça güzell..

* REÇEL konusunda çok haklısınız*
:)))))))

sevgiler, tşkrlrrr..

Adsız 25 Temmuz 2008 17:25  

selamlarr... bende denedim güzel pastayı çok güzel oldu ev sakinleri çok beğendi şimdide arkadaslarıma yapıcamm tesekkür edrimm benim sitemede beklerimmm her zaman sık sık görüsmek üzere
hoscakalın...

Bir Dut Masalı - nUnU 26 Temmuz 2008 00:05  

MERHABALAR, ÇİLLİ KIZ :)

evett deneyenler bana sizin gibi hemen geri dönüyor, memniyetlerini anlatıyor bazı sorularını iletip beni mutlu ediyorlar.
sonuçlar sizinde dediğiniz gibi gayet olmulu imiş...
ee ozaman sizede sık sık yapıp eli geliştirmek kalır..
çk svglrrrrrrrr

fatma 11 Ağustos 2008 16:47  

:) sizden gelen mesajlari okudukca icim kipir kipir ediyor insana bahar sevinci yasatiyorsunuz ne kadar guzel boyle icten samimi enerjik olmak :) bu arada cok marifetli oldugunuzu gordum ellrinize saglik afiyet olsun

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Ağustos 2008 17:11  

:) Sevgili MERİNDA,
bende çok keyifleniyorum elbette, her şey karşılıklı olsa gerek :))
çok şekersin tşkr ederim.
(pek marifetli bir gelinimdir :=))

çk tşkrlr svglrr

Ebruli 22 Ağustos 2008 22:52  

Ya bu pasta müthiş bir şey olmuş. Çok istedim bir dilim yemeyi. Benim hiç yaş pasta denemem olmadı. Sanırım yapsam dahi, böylesi asla olamaz...

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Ağustos 2008 23:29  

BUNU dediğim gibi yapınız.
nasılda keyifli olur göreceksiniz.
şeker hamuru olması gerekmez. sevdiğiniz bir krema kullanabilirseniz üst kaplamasına başarılı olacaksınız.
deneyin haberleşelim emi :))

GüzelGül 19 Aralık 2012 00:58  

Ne guzel bir pasta böyle ellerinize saglik

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP