MASAL YAZACAĞIM TARİHE :)) ve İŞTE MASAL BAŞLIYOOORRRR :=}}}}}

>> 7 Haziran 2008 Cumartesi



MASAL BAŞLIYOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRR !!!!! :))

Bugün kendime verdiğim ve sizinle paylaşmaktan çok keyif aldığım bir hediyenin tadını çıkarmaktayım.
Doğum günümde bir blog sayfasına sahip olmak uzun süredir düşündüğüm tek şeydi. Sadece hakkıyla bunu nasıl yapacağımı tam olarak bilememekteydim, oysa günler yaklaşmakta ve doğum günümde gelmek üzereydi, blog konusunda hiç bir bilgim dahi yoktu !!!
Bari ilk şeker hamurlu pastamı yapmak için malzemeleri alıp, kolları sıvamalıyım diye düşünürken, imdadıma ,bir telefon konuşmamızda sevgili zerrin ( zerrinastaevi } yetişiverdi sağolsun. Bana kadıköy yakasında yeni açılan bir adresi verdi ve ilk malzemelerimi buradan almak için yola koyuldum ve benim doğumgünümdü bugün ......... !!!!
Cake Make çok şirin bir pasta malzemeleri mağazasıydı, ama az sonra, sahibi Duygu'yla tanışınca bir saat içinde hayatımın değişiceğini hiç ,ama HİÇ !! bilmiyordum.
tüm malzemeleri alıp tam çıkacakken, içimi kemiren soruyu sormak istedim sevgili duygu'ya :
'' Ben bir türlü bloğumu açamıyorum, gerekli herşeyi hazırlamama rağmen olmadı, acaba nerede eksik yapıyorum dersiniz ??'' diye sordum.
Duygucuğum hemen bilgisayarının başına oturdu, beni hiçççç tanımadığı halde uzun bir zaman ayırıp, yanıbaşına oturttu.. Beraberce Bana bir şablon seçtik, gerekli bilgileri tek tek yazıp, bloğumu hazır ve aktif hale getirdi . Ben sorularıma cevap alıp gideceğime sevinirken ,bana hayatımın en unutulmaz hediyesini verip, Bloğumu o dakikalarda açıverdi ... !!!!!!!!!!!!!!!!
BU BENİM ALABİLECEĞİM EN GÜZEL v e EN ANLAMLI HEDİYE OLDU.
Eve gelince hemen sevgili zerrinle bunu paylaşıverdim, Sağolsun ,kendisiyle saatler boyu İŞYERİNDEN telefon trafiğiyle :]
Onu öğren ,bunu öğren, o nasıl olacak, bu nasıl yerleşecek, derken, ne stress ,ne heyecan ve telaşlar yaşadım.... ÇOK EMEĞİ GEÇMİŞTİR SAĞOLSUN ÇOK ..
Ama, artık hazır sayılırdı blog, tabii bende tüm paylaşımlara hazırdım..

Dileğim uzun yıllar,her güzelliği ve emeği beraber tatmak,yepyeni sularda beraber yolculuk yapmak,yeni dostluklara açılmış yelkenimle hepinizi ziyaret etmek , en çokda yakinen izlediğim siz sevgili blog arkadaşlarıma yakın olabilmek ve artık sizlerinde nUnU' nuz olmak galiba çok keyif verici olacaktır. Bu güzel yolculukta daima birlik ve beraberlik içinde olmak üzere,
Tüm dostlara şimdiden sonsuz teşekkürler ve candan sevgiler...
nUnU

DUYGU'CUĞUM ( benim mutfağım )UNUTULMAZ BU HATIRAMIZ İÇİN SANA MİNNETTAR KALACAĞIMI BİLİYORSUN.. İYİKİ YOLUM CAKE MAKE'DEN GEÇTİ CANIM.. HAYAT TESADÜFMÜŞ GİBİ GÖRÜNSEDE BİLİYORUM Kİ, SENİNLE TESADÜF ETMEM , YARADANIN DA BANA DOĞUM GÜNÜM ARMAĞANIYDI.
O GÜN SADECE BİR PAKET ŞEKER HAMURU ALIP ÇIKACAKTIM VE BU İLK PASTAMI YAPACAKTIM.
OYSA KISACIK ANLARDA,BURADAN YAZAMASAM DA !  NE MACERALI VE NASILDA UNUTAMAYACAĞIM ŞEYLER OLDU BİR ANDA !!!!!!!!

ALLAH SENİNDE O GÜZEL CÖMERT KALBİNE GÖRE VERSİN CANIM BENİM. MUCİZELERİN ÇOK OLSUN.
HAYATTA SANA DAİMA GÜLÜMSESİN.
SONSUZ TEŞEKKÜRLER.

15 yorum:

Zerrin Pasta Evi 8 Haziran 2008 12:57  

Nuray'cığım,

Kadim dostum hayırlı uğurlu olsun siten... Doğum gününü tekrar kutlarım canım arkadaşım.

Kocaman öpüyorum:))))))

Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU 11 Haziran 2008 18:45  

tatlım benimm .. her şey için teşekkürler ...
bende sevgiyle öpüyorum

Z. Canan Girgin 12 Haziran 2008 14:47  

Dostları ile duygularını içten ve yürekten paylaşan can dostum Nuray. Nice mutlu doğum günlerine, tüm sevdiklerinle ele ele ve gönül gönüle...
Harika bir site açmışsın, ayrıca ismine de bayıldım. "Bir dut masalı", güzel Türkçemize yürekten bir katkı. Buradan herkesi, aynı duyarlılıkla yeni kelimeler ve tamlamalar ile, Türkçemizi geliştirmeye davet ediyorum.
Sevgiyle kal benim kadim arkadaşım

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Haziran 2008 16:54  

Benim boncuk gözlü,çok kıymetli arkadaşım.nerden nerelere geldikk seninle. kandilli yokuşlarından taa bugünlere dek ,yanyana,gönül gönüle yürüdük durduk.
her bir dileğine tşk. ederim. masalımızı herkesler çok sevdi.bende dedim:artık dostlarla paylaşayım..
ben anlatırım siiz dinlersiniz artık :)masalıma renk kattığın için çok mutlu ettin beni. yüreğinden öpüyorum arkadaşım seni .svgler..

Adsız 12 Haziran 2008 19:34  

Ben de bu "Bir dut masalı" da ne diye soracakken, öğreniverdim senden hikayenin başlangıcını:-)

Siten hayırlı olsun, diyorum. Keyfini çıkar.

Birde unutmadan, dut masalınızın sağlık, huzur ve mutlulukla sürmesi dileklerimle...
Cengiz Gündal

Adsız 12 Haziran 2008 19:36  

Bu arada "dut" hakkında biraz bilgi vereyim, lazım olabilir.

1 . Dutgillerden, kuzey yarım kürenin genellikle ılıman bölgelerinde yetişen, yapraklarıyla ipek böceği beslenen ağaç (Morus).
2 . Bu ağacın, ak, kara, pembe renkte ekşi veya tatlı, sulu meyvesi.

Bir Dut Masalı - nUnU 12 Haziran 2008 19:52  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gülseren 19 Haziran 2008 23:33  

KARA DUTUM

Kara dutum, çatal karam, çingenem
Nar tanem, nur tanem, bir tanem
Ağaç isem dalımsın salkım saçak
Petek isem balımsın ağulum
Günahımsın, vebalimsin.
Dili mercan, dizi mercan, dişi mercan
Yoluna bir can koyduğum
Gökte ararken yerde bulduğum
Kara dutum, çatal karam, çingenem
Daha nem olacaktın bir tanem
Gülen ayvam, ağlayan narımsın
Kadınım, kısrağım, karımsın.

Karam,karam
Kaşı karam,bahtı karam
Sensiz bana dünya haram….


Nunucum ,çok severim bu şiiri. Masalınızı okuyunca ilk aklıma gelen bu şiir oldu.Şairin anlattığı sevgiyi gördüm ,hem gülümsedim hem de duygulandım.
Nasılda geçti yıllar ...Ortaokulda küçücük birer öğrenciyken,şimdi kocaman kadınlar olduk.Seninle hayat çok eğlenceli,senle gülmek çok güzel,en güzel iltifatları sen yaparsın hiç bir şeyi atlamaz, unutmazsın.Çok şekersin.
Kalbindeki bütün değerler gerçekleşsin....
ONLAR ERMİŞ MURADINA, BİZ ÇIKALIM KEREVETİNE .GÖKTEN ÜÇ ELMA DÜŞMÜŞ ,BİRİ NUNUNUN,BİRİ TACİ BEYİN BİRİDE OĞULUŞLARIN BAŞINA.
SONSUZA KADAR MUTLULUK İÇİNDE YAŞAMIŞLAR.....
SEVGİLER
GÜLSEREN EREN

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Haziran 2008 07:39  

CAN ÖZÜM,RUH İKİZİM,B.BEYİNİN EN COOLL KIZI :=))
Herkesin yeri benim gönül sandığımda ayrıdır bilirler. Ama konu sen olunca akan sular biraz daha durur biiyorsun. artık hepside biliyor :=)yıllar seninle duru sular kadar sakin,o benim çok sevdiğim gökkuşağım kadar renkli,bir kitap yazacağımız kadar anılarla dolu geçti. hey gidi kandilli yılları.hey gidi şarkılı -türkülü günler-ah senin odanda ki fısıldaşmalar.. :=)) içimm titredi inan.ALLAH SENİ BAŞUCUMDAN EKSİK ETMESİN İNŞ.sana ne desem az,sana ne söylesem yetmez.sadece YÜCE YARADAN SENİ SONSUZA KADAR KORUSUN.KORUSUN Kİ tüm insanların senden daha çok şey öğrenecekleri olsun.GÜLOCUM KARA DUTumu bende çok severim biliyorsun. ağzına sağlık-ellerine sağlık.TACİSİnden önce davrandın.artık o ne bulur yazacak bilemem.yeni beste lasımm:=)ama ha Oooo.. ha SENNNN ne farkeder ki...
masalıma uğrayıp en güzel renklerden biri olduğun için çok tşkk ahiretlik arkadaşım.kardeşim. sen benim canımın 1000 odalı,100 salonlu malikanesindeki biricik dostumsun :=))gönlümün saraylarının sultanısın. SEN ASLINDA HER ŞEYSİNN. HER ZAMAN BEKLERİM.BAŞODADA YERİN ÖMÜRLÜKTÜR. SENİ SEVİYORUM -NuNuN.

Ebruli 22 Ağustos 2008 23:06  

İyi ki açmışsın bu bloğu. Çok neşeli, cıvıl cıvıl, hayat dolu bir blog olmuş. Tebrikler ve hayırlı olsun...
Bundan sonra takipçiniz olacağım...

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 00:01  

ÇOOK TEŞEKKÜR EDERİM.
HER ZAMAN BEKLERİM ELBETTEEE....
SVGLRRR....nUnU

ÇiğDem 25 Ekim 2008 00:23  

Merhaba..

Yeni buldugum bu blogunda doya doya gezintiye ciktim, birde baktimki ilk yazdigin yazidayim :) Cok samimi, tatli cok afiyetli ve istah acici bir blog olmus, aslinda daha önceki bir yaziya yorum birakacaktim ama kendimi okumaktan alikoyamadigim icin simdi bu ilk yaziya birakiyorum ;-)

Evlilik yildönümünüz tekrardan kutlu olsun, daha nice mutlu yildönümlerini sevdiklerinizle bir arada kutlamanizi temenni ederim, bu arada, dügün fotografi cok hosuma gitti :)

Sevgiler,
CigDem

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com 6 Aralık 2008 22:46  

Geç oldu ama hayırlı olsun blogunuz...

Bir Dut Masalı - nUnU 6 Aralık 2008 22:51  

ÇİĞDEM,
Çok teşekkürler canım, her zaman beklerim..


RECEP HİLMİ TUFAN,
Çok teşekkür ederim..

Mehmet Osman Çağlar 7 Haziran 2013 11:33  

Doğum gününüz ve sıcakkanlı bloğunuz hayırlı olsun... güzel paylaşımlara ilk gün heyecanı ve lezzetinde.:)

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP