DOĞUMGÜNÜ PASTAM.

>> 9 Haziran 2008 Pazartesi


İKİNCİ AMATÖR PASTAM !!!!!!

4 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU 22 Haziran 2008 19:17  

Papatyalar sevilir, papatyalar tertemiz başlangıçlar,masum sevgiler için yaratılmışlar adeta. bende kendime böylesine bir başlangıç yapmak istedim.temiz,masum ve sevgilerin hepsi için...
çok amatörce olduğu her halinden belli dimi :) zaten bir iddiam olduğunu söylemiyorum da :)yapmaya çalışmak,bile keyifliydi. ben çok keyif almıştım. artık kusurlar affola... hepinize sevgiler. başka güzelliklerde buluşmak üzere.

Adsız 27 Haziran 2008 11:19  

YA NUNİŞŞ :)
BU TIPKI SEN :=))))))))))))))
YENİ YAŞIN-YENİ BLOĞUN VE 25. YILIN KUTLU OLSUN ARKADAŞŞ.
SENİ ÇOK SEVİYORUZZZZZ...

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 13:50  

isiimsiz arkadaşım.
adınla hitap edemedim üzgünüm,unuttun sanırım
pastalarımın coşkusundan.

dileklerin için tşk ederim. her zaman beklerim.

Adsız 25 Ağustos 2008 00:04  

NURAYCIĞIM,
bayıldımm canımm. muhteşem güzell.
gerçekten de saf ve temiz..
nice yıllara canım arkadaşımm.
en güzel yıllar senin olsun..
SEVGİLERİMLE.. GÜLBİN. B

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP