İSTANBUL!A AŞIK, TABİAT TUTKUNU,SAHİLLERDE AYAK İZİ OLAN BİR BOĞAZ KIZI :=))YİNE BİR MARTI KANADINDA UÇUŞTA.. :=)

>> 13 Haziran 2008 Cuma






Haftanın bir günü ,muhakkak ruhum deniz kenarlarını özler.İstanbul ve boğaz kıyıları bana seslenir,rüzgar bu gelişimden memnun kalıp saçlarımı okşar,güneş ise tüm sevgisini yüreğime dolduruverir.. Bende onlarla bireeeer birer hatırlaşır sohbete dalarım.

İşte yine öyle bir gün. Sevgili cancanlarımdan betül'ü kaptığım gibi kendimizi B.Beyi, Kandilli,Hisar' da buluverdik.En çok sevdiğim yerlerdir bu sahiller. Karşı yakada ise illa ortaköy ve emirgan..

O gün canım güzelim ŞEHR'İ İSTANBUL'A şşşööyle bir tepeden bakmak istedi. betülle çıktık çıktık taa en tepelere kadar. benim gizli mağbedim olan Güzelcehisar'a konuverdikk.betüşle saatlerin nasıl geçtiğini anlamadık ikimizde..manzaranın yaratmış olduğu atmosferde bir iç huzuru yaşadık.İçimiz temizlenmiş,ruhumuz arınmıştı adeta.Akşam olupta ayrılık zamanı gelince içimden dedimkii bu harkulade manzaraya :::
ben seni çok seviyorum be YARİM İSTANBUL...

8 yorum:

Aybike Ceylan 14 Haziran 2008 06:53  

Sevgili Nunu,
Ne guzel olmus. Ben de ozledim:((

Sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU 14 Haziran 2008 12:15  

sevgili aybike.....
yorumunuzu almak ne hoştu bilemezsiniz..
en büyük hediyelerimden biri oldunuz..
türkiyeden miss gibi bir boğaz havası yolluyorum size.. svglr.

cennebazz 20 Haziran 2008 10:32  

nunuuumm bende İstanbul aşığı biri olarak,sana tamamen katılıyorum.evet egsoz dumanı zehirliyor,evet yürürken kalabalıktan birbirimize çarpıyoruz,evet çok gürültülü,çok yorucu çok çok çok...
ama eşi benzeri olmayan bir şehir,bir ruh...
yaşayan bizimle birlikte yaşlanan,nefes alan bir şehir.
çok seviyorumm çokk...
her halini,her şeyini...

Bir Dut Masalı - nUnU 20 Haziran 2008 16:41  

Duygucum okadar haklısın ki tatlimm, illaki her şeyiyle yaşamak gerekiyor bu dünya güzelini.herkesin İSTANBULu aynı biliyorum. tutku ile çarptırıyor yüreciklerimizi.gece boğazda mehtabı,mis gibi vapur havasından ,denizinden yalılara bakışı,sahilde balık-rakı :=)hadi daha masum olsun dersek :)bir bardak çay ve simiti- birde yanında sevdiğin olursa daha ne isteriz bilmemkiiiiiiiiii...
inş bir gün sevgi dolu bir İSTANBUL yaşarız blogcu arkadaşlarla.işte ozaman dahada UNUTULMAZ olur :=)
boğazın bu sevdalısından sana minnet dolu,kucak dolu sevgiler..

Adsız 3 Ağustos 2008 00:56  

öyle güzel bir gündüki, seninle keşif yapmak çok keyifliydi.
güzelcehisar keyfi için çok teşekkürler nuraycığım.
sevgiler canım.
BETÜL DÜRRÜOĞLU.

Betül 12 Ağustos 2008 10:24  

Bu yazınızı okurken birden kendimden bahsedildiğini sandım :) bahsedilen semtlerden birinde yaşıyorum çünkü :)

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 15:59  

BETÜLcüğüm
seninle olunca her yer güzelleşiyor zaten tşkrlr tatlım.

svglr.

Bir Dut Masalı - nUnU 15 Ağustos 2008 16:00  

Sevgili BETÜL,
isimler üst üste geldi :))
ziyaretine tşkr ederim.
boğazlı olmak ayrıcalıktır.
hepimiz öyleyiz..bir gün bir kahve için bize katıl lütfen. tşkrlr.
svglr

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP