BUGÜN DOĞUM GÜNÜM VE BEN HAYATA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

>> 12 Haziran 2008 Perşembe

YONCALARIM ,GÜZEL KALPLERİM...MELEKLERİMM.. ÇOCUKLUK ARKADAŞLARIM...

Şimdi okudukça yok..daha da neler artık diyeceksiniz biliyorumm:=)) neden mi ???
şöylekii :
malumu veçileniz :=) doğumgünümdü.. ama OKS- ÖSS engeli yüzünden çok fireli bir parti oldu. resimde eksik olan çok arkadaşlar var. dolayısıyle aramızda olmayan bazı arkadaşların ,canı yürekten ısrarlarıyle defalarca kutlu oldumm :=) (hiç bu kadar kutlu olmamıştı :-)
tam 4 kez !!!!
dolayısıylede her defasında pastalar yaptım.(yapmaya çalıştım aslında)
yaptım yapmasınada,hiç şeker hamuru aceleye gelirmii ??
ah ah neler yaşadım o sıcaklarda.. hiç biri, ama hiç biri ,planlanıp düşünülmeden yapılarak ortaya çıkmış kendini pasta zanneden sanat eserlerim :). ehh zaten bilenler çoktaaaannn anladı bile :(((
ama ben inanıyorum ki içine kattığım bir tutam sevgi- bir tutam içtenlik- bir tutam samimiyet,
ve en çokda cömertçe serptiğim dostluk iksirlerimle bence ŞAHASER oldular :=))

BANA YAŞATTIKLARINIZ VE HAYATIMA KATTIĞINIZ RENKLER İÇİN KALBİMİ SİZE ARMAĞAN EDİYORUM BENİM BİRİCİK YARENLERİM.. ORADAKİ HAZİNE HEPİNİZİN..

SİZİ SEFFİYOORUMM KISSLARRR.. :=))) DOĞUM GÜNÜÜÜMM KUTLUU OLSUUUUUNNN :=)


Zümrüt gözlü,sarı şekerim SEVTAP, BEN, BELGİNİM, FERDA, ne yazıkki GÖNÜL, CANOM(gülseren), BETÜLcüğüm , NURSELciğim yoktular :((( (Bizz daima beraberizdir..)pastaların içi+frambuaz ve mabel damla çikolataları, (Buda evdeki Kutlamadan kalan son Dilimmmm :))



Belginde kutlamadaki ,tek kişilik pastalarım, (zamansızlıktan etraflarını bantlayamadım bile şeker hamuruyla :)

Betüldeki kutlamda yaptığım Çiçek Bahçesi Pastam.

6 yorum:

Adsız 27 Haziran 2008 11:22  

NUNİİŞŞŞŞŞ
AY BUNLARA BAYILDIKKK. AYILAMIYORUZZ :=))
BİZEDE BİZEDE BANADA BANADA :=)
TIPKI SANA BENZİYORLAR. RENGARENK VE İÇ AÇICI.
ÖMRÜN UZUN OLSUN GÜZELLER GÜZELİİ.

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 10:49  

İSİMSİZ'e
çok tşkr ederim benzetmelerin,çok sevimli :)
ömrümüz sağlıkla uzun olur inşş.
svglr tatlım.

Ebruli 22 Ağustos 2008 23:03  

Doğum günümde ben de böyle bir minik pasta yemek istiyorum. Harika şeyler yapıyorsun, bravo...

Bir Dut Masalı - nUnU 23 Ağustos 2008 00:00  

EBRULİ
çok teşekkür ederim..
iç dünyamdan dışarıya davet edilenler sanırım bunlar.....
çk svglr

Adsız 13 Mart 2009 10:51  

Canım benimm şimdi tekrar bakınca ömrümün unutamadığım en güzel günlerinden biri olduğunu hatırladım.. bu yaz yine bende olalımmı?? :)))KISMETSE İNŞŞŞ...
Tekrar sevgiler güzel arkadaşım.
SEVTAP.M

Bir Dut Masalı - nUnU 18 Mart 2009 09:43  

İNŞALLAH CANIM BENİM.
TEŞEKKÜRLER NAZİK DAVETİNE, SEVE SEVE GELİRİZ EMİN OL :)
AMA GÜLLERİMDEN İSTERİM !!!!!!!!!

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP