DOSTLUKLAR VARDIR ASLA YIKILMAYAN, BAZI İNSANLAR VARDIR ASLA UNUTULMAYAN. NURSEL'E HİTAFIMDIR-böbrek nakli geçirmiş kişilere ihtiyacımız var,ULAŞINIZ

>> 26 Haziran 2008 Perşembe

Güzel şeydir dostluk..hemde çok güzel..
arkadaşlığın, dostluğa, dostluğun ise kardeşliğe döndüğünü görmek gerçekten de çok hoşş...
Bugün 25 Yılı beraber geçirdiğimiz komşum -arkadaşım Nursel bendeydi,
kısaca iyiden çok, gri bulutlu günleri paylaşan yegane insandır.
Hani sarsam sarmalasam, nerelere saklasım misali asalet sahibi ve kanatsız meleklerdendir.....
Zor günlerin içindeler.. ailecek verilmesi gereken bir sağlık sorunu ile karşı karşıyalar. Sevgili eşi acil böbrek nakli olmak zorunda ::(( bizlerde size danışmak istedik, bilgisi dahilinde olan arkadaşlar belki bana mail atar ve bu güzel insanlara yardımcı olabiliriz diye düşündük..

Sonra arkadaşımla, biraz otursak, dertleşsek,hatırlaşsak istedim. uzun bir gün yaşamak için de,öğlen yemeğine ikna ettim.
Hem yedik,hem konuştuk,hem araştırdık,hemde hayatın en gerçek yerinden birbirimize baktık.
Hani derler ya : YÜZÜNÜ GÜNEŞE DÖNEN İNSAN GÖLGE GÖRMEZ''diye aynı öyledir oda , her zaman sıcak-her daim insan güzeli- her dem zarif..
Aşacaklar, muhakkak aşacaklar bunu. Sizler ,bizlerde destek olunca herşey daha güzel olacak..

başlamak
bir adımsa,arkası daha iyi yarınlara uzanacaktır.
VE...
HER ŞEYİN MUCİZEVİ BİR ŞEKİLDE GERÇEKLEŞMESİ DİLEĞİMLE ...

**************************************
20- 12-2009
Böbrek bulundu, transplantasyon gerçekleşti. Her şey harika......

25 yorum:

Adsız 26 Haziran 2008 23:55  

GÜZEL ARKADAŞIM ANLATIMIN BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI.İYİ DİLEKLERİN İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM .AİLENLE BİRLİKTE SAĞLIKLI VE MUTLU BİR YAŞAM DİLİYORUM.HER ŞEY İÇİN ÇOOOOOOK SAĞOL NURSEL

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 00:01  

HER ŞEY GÜZEL OLACAK CNM.
TANRI ZORU VERİYORKİ,NE KADAR GÜÇLÜ OLDUĞUNU GÖRESİN DİYE..
HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.
ŞİFALAR DİLİYORUM NURSELCİĞİM.

Adsız 27 Haziran 2008 07:31  

güzel ruhun ,güzel kalbin,güzel yüzün insanı nuraycığım;
çok iyi yapmışsın böylesine önemli bir zamanda o derdi paylaşmakla.aallah yanlarında olsun arkadaşlarının.
sende kendine dikkat et.ancak toparlandın bak 2 senede.gülen yüzün solmasın canım çok sevgiler
NESRİN.

Zerrin Pasta Evi 27 Haziran 2008 09:48  

Canım Nunum,

Ne güzel anlattın dostluğunuzu.Benim için de dostluğun yeri çok başkadır bilirsin...(bizim gibi)Belki bir zaman görüşemedik ama kalbimiz hep bir oldu...Senin yerin hep farklıydı.

Sevgili Nursel'e ve ailesine de acil şifalar diliyorum.Ben hergün bugün kimbilir kimler ne durumda diye düşünür dua ederim şimdi bunlara Nursel de eklendi.Sevgilerimi ilet lütfen...

Bu arada bir daha öğle yemeğinde bende varım ona göre...

Zeronnnnn Seni kocaman öpüyor güzel kalpli arkadaşım...

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 10:00  

Benim atom karıncam :=)
duyarlı sözlerine ve yaklaşımına arkadaşım ve şahsım adına tşkk ederiz.güç-zor-imkansız olan her şeyde düşünürüm de, aslında ne kadar güçlü olduğumuz anlardır o yaşananlar.sanki bunu farketmek içinde o zorluklar yollanır bizlere.çoğu kez başarırız da...
dostluk en lezzetli yemek gibi..tadına doyulmaz haklısın, allah hepimizi daim etsin ki,iyigünü,kötü günü beraber yaşayalım.
Ayrıca öğlen yemekleri için alo demen yeter şekercim.ben hep burdayımmmmmm :=)
Sağlık-keyif dolu yarınlar dilerim ZEROcum. svglr.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 10:05  

NESRİN CİMM(isimsiz)
ne kadar da ruhumu okşuyor bana olan sözlerin. çok zarifsin arkadaşımcım.
dil döndükçe,göz gördükçe,kalp attıkça yanlarındayım BU GÜZEL İNSANLARIN VE SEVDİKLERİMİN DE ELBETTE. belki dertler azalmıyacak ,ama yükü hafifliyecektir inanıyorum buna.
hepimize esenlikler dilerim. svglr.

Damak Tadı 27 Haziran 2008 10:56  

Arkadaşın Nursel'e ve ailesine acil şifalar diliyorum.Diliyorum en kısa zamanda eski sağlığına dönmüş olur hastası.Allah şimdiden yardımcıları olsun...AMİN!!

Arkadaşına çok destek olman ne güzel..Bu tür günlerde dostluklar daha çok hissettirilmeli bence..Teşekkürler Nuray..

Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 11:03  

SEVGİLİ GÜL.
o güzel kalplerinizden harika enerjiler yolluyorsunuz şu an, bu şahane insanlara...
sevgili yaradanımız sizlerinde düşünenlerinizi çok etsin.
her şey bizim içinmiş,artık bunu ezberledik.
her şey paylaştıkça anlam kazanıyor.aynı SİZLER gibii.
yüreğinize sağlık. SVGLR.

bir dilim bir tutam 27 Haziran 2008 11:27  

Sevgili Nunu,
Benimde 26 yillik bir can dostum var.Tanistigimizda birbirimize bir söz verdik."ne olursa olsun birbirimiz hakkinda ne duyarsak duyalim muhakkak hemen bulusup konusmaliyiz.(maalesef bazi dostluklar hep oradan buradan dolma veya yanlis anlama sebebi ile yikilma noktasina gelebiliyor.Sonra gercekler yüz yüze gelince ortaya cikabiliyor-hep böyle yanlis anlasilma yüzünden kirilan kalpler etrafimizda o kadar cok ki)
Gecen sene sevgili arkadasima tanismamizin 25 yili icin ucunda inci tanesi olan bir kolye ile tesekkür ettim. Nice bir 25 sene daha insallah!sizinde arkadasliginizin daim olmasi dilegi ile...

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 12:19  

ÇOK SEVGİLİ SERAP.
Dikkatle okudum hislerini,yaşadıklarını ve algıladıklarını.
sadece şunu desem özet olurmu acaba.??
DOSTLUK VARSA EĞER,HER ZAMAN KALDIĞI YERDEN DEVAM EDER.
nice kalben ,
nice,uzun dostluklara,
SELAM OLSUN. SVGLR İSTANBULdan
ALMANYAya.

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 13:17  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız 27 Haziran 2008 13:21  

CANIM BENİM. BAŞARILARIN DAİM OLSUN. BLOĞUN,YENİ YAŞIN, EVLİLİK YAŞINI TEBRİK EDERİZ.ARKADAŞININ AİLESİNE İSE ŞİFALAR DİLERİZ. TANITMIŞTIN BİZE ONU.SANA OLAN SEVGİ VE SAYGIMIZ HER GEÇEN GÜN DAHADA KATLANIYOR.ÖPÜYORUZ SENİ ENİŞTEN VE BEN .SELAMLAR GÜZELİM.
HALAN-ENİŞTEN.

27 Haziran 2008 Cuma 13:17

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 13:24  

CANLARIMM.mesajınızı aldım.ileteceğim.çok tşkkrlr. zaten gerisini telefonda konuştuk
:=))) bende öperim her ikinizide. hasretle sarıldım.
svglr.

Ferhanca 27 Haziran 2008 14:12  

canım iyi oturmuş dostluklar hiç bozulmaz ..sizinde öyle olmuş..senin candan halin yeter..

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 14:39  

FERHANCIM yerden göğe haklısın,zaten dost dediğin bahane aramaz.eksik görmez.dilinde biberle değil,bal ile gezendir.o güzelim hislerine tşkrlerr....
candan svglr.

Tijen 27 Haziran 2008 15:20  

Tez zamanda sağlık sıhhat diliyorum. Bulutlar sıyrılınca geriye güneşli günler kalmaz mı zaten?

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 19:53  

EVET SEVGİLİ TİJEN HNM.
Bizlerde bulutların dağılıp ,ardından doğacak güneşi güleryüzle seyretmek istiyoruz.
İlginize ,şevkatinize çok tşkk ederim arkadaşlarım ve kendi adımıza. VAROLUN. svglr.

zarpandit 27 Haziran 2008 20:38  

nursel abla ne kadar iyiki rabbim ona bu kadar kişi tarafındn dua ettiriyor değilmi?

imtihan işte..sağlıkla maddiyatla maneviyatla imtihan olunuyor..

rabbim bir kapı kapaarsa bir kapı açar..

benim söyleyebileceğim esmaül hüsnayı hiç bırakmasın..

bol bol ya şafi(şifa veren) ya fettah(kapuılar açan) esmaları zikretsin dilerse..

ve unutmasınki RABBİM HEP ONUNLA BERABER BİZDE DUALARIMIZLA..

Bir Dut Masalı - nUnU 27 Haziran 2008 20:48  

sevgili gökçe....
çok yüksek duların için,çk tşkrlr.
yüce yaradanımızın inanıyorumki mucizeleri çoktur.
gerçektende çok EŞSİZ KIYMETTE BİR AİLE VE ARKADAŞLARIMIZDIR. herkesin yeri ayrı elbette,ama
40 daireli binamızda yegane bir karakterdir.
AALLAH DUALARIMIZI KABUL ETSİN,
CÜMLESİNİN. DE. svglr.

egeli 28 Haziran 2008 11:20  

NUNU'CUM ,ÖNCELİKLE ALLAH DOSTUNA ACİL ŞİFALAR VERSİN ,DUALARIMIMIZ ONLAR İÇİN.SANA TEŞEKKÜR EDERİM CANIM , BU GÜZEL YORUMUN İÇİN ,BİR ŞEYLER YAZMAYA ÇALIŞIYORUM ,AMA TÜRKİYE'DE HİÇ OKULA GİTMEDİM VE TELAFUS HATALARIM DA OLUYOR ARADA ,BUNUN İÇİN KUSURA BAKMAYIN ARKADAŞLAR...SANA SÖKE'DEN BOL BOL SELAMLAR...HOŞÇAKAL

Bir Dut Masalı - nUnU 28 Haziran 2008 11:30  

Sevgili egeli :
duların içten geldiği için eminim kabul olcaktır,duyarlılığın için çok tşkk ederim.
İZMİR-ÇEŞME VE URLA ya olan zaafım malum biliniyor artık, yakında oradan seslenmek istiyorum kısmetse inş.
bloğun benim için çok keyifli.HATTA İSMİ YETER :=))
AYDIN-SÖKEye gönül dolusu sevgiler.

Hülya 28 Haziran 2008 22:07  

Kimse üzülmesin.Kimse incinmesin.Hasta olmasın.Ağlamasın deriz de ne yalan bir duaya amin deriz.Mümkün müdür?Değildir elbet.Ama kolaylasın Rabbim.Hastalığı,dermanı olanından,üzüntüyü teselli bulanından,ağlamanın sonunu gülümsemeyle tamamlayanından versin dilerim...Versin ki,sevdiklerimiz mutlu olsun.Biz de mutlu olalım.Ne müthiş bir zincir di mi Nunum....

Çok geçmişler olsun dostuna ve sana...

Bir Dut Masalı - nUnU 29 Haziran 2008 00:06  

Canım benim..(hülya)
SEN bu yüzden -GÜNEBAKANSIN-sın işte.
ışığı yüzünde,kalbinin ortasında insanlık atımlarıyla yaşayansın. karşısındaki algılayıp ona tüm yüreğiyle seslenensin.
HOŞGELDİN,günebakanım.yüzümüzü aydınlattın..tüm dualar üzerlerimize olsun.sonsuz sevgiler HÜLYAcım...

mutlulukmutfaktagizlidir 9 Temmuz 2008 15:54  

Sevgili Nunu, arkadaşınıza sağlık diliyorum. Dilerim uzun yıllar dosluğunuz, sağlıkla, keyifle, mutlulukla, huzurla devam eder!
Sevgiler!

Bir Dut Masalı - nUnU 9 Temmuz 2008 17:01  

çok sevgili BURÇAK.,özenli sözlerin ve nazik duyguların için çk tşkr ederimm..
sizede güzel bir yaz ve tatil diliyorum :))
svglr bendennn .....

MASALA SESLENENLER....

Yükleniyor...

ESKİ MASALLAR (arşiv)

  © Free Blogger Templates Autumn Leaves by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP